Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Παραδίδεται και ο ρουχισμός στην έλξη!

Ενώ κάποιοι δουλεύουν καθημερινά για την επίλυση προβλημάτων ,κάποιοι άλλοι απόντες το μόνο που κάνουν είναι να  στέλνουν εν κρυπτώ mail στους Ιταλούς για "πληροφόρηση".

Μετά τα Μέσα Ατομικής Προστασίας (που πήραν οι μηχανοδηγοί έπειτα απο δεκαετία) και ο ιματισμός του προσωπικού έλξης παραδόθηκε και θα αρχίσει να
μοιράζεται στους μηχανοδηγούς.

Ήδη στο ΜΑΙ παρελήφθησαν τα ρούχα και απο αύριο θα ξεκινήσει η παράδοση τους.
Θυμίζουμε ότι η σύμβαση είχε υπογραφεί το .... 2014 και μέχρι τον Μάη του 2015 δεν είχε γίνει απολύτως τίποτα (ούτε κάν έλεγχος της) ενώ η ΔΑΚΕ ενέταξε στην επιχειρηματολογία της το θέμα για να καταψηφίσει τον απολογισμό δράσης του Σωματείου το 2016!!.
Που είναι τα ρούχα κραύγαζε ο συνάδελφος Τουρλής στις συνελεύσεις στοχοποιόντας μάλιστα - κατά την προσφιλή του τακτική- και συνάδελφο που είχε συμμετάσχει στην επιτροπή και δεν "προσέφερε". 
Φυσικά ο Βασίλης επί 12 μήνες σαν Γραμματέας δεν είχε μπεί στον κόπο να αναφέρει στο ΔΣ το θέμα.(πρακτικά υπάρχουν). Περίμενε να φτάσει ο Ιούνιος των συνελεύσεων για να τα "χώσει" στον απολογισμό δράσης.
Απολογισμός δράσης που γύρισε μπούμερανγκ τόσο στον ίδιο όσο και στην ΔΑΚΕ (και την ΠΑΣΚ) καθώς υπερψηφίστηκε μαζικά.
Στον Γενικό Γραμματέα του Σωματείου μας, απλά θα πούμε ότι μετά τις συνελεύσεις και όσο αυτός ήταν απών απο τις εξελίξεις,κάποιοι έτρεξαν το θέμα.
Γιατί η σύμβαση που είχε υπογραφεί το 2014 είχε δημιουργήσει πολλαπλά ζητήματα, τα οποία "προφανώς" ο συνάδελφος δεν γνώριζε.
Εμείς να πούμε και ένα ευχαριστώ δημόσια στον Διονύση Αθανασόπουλο, μηχανοδηγό ΜΑΙ, που ασχολήθηκε ενεργά με το θέμα το τελευταίο διάστημα σε συνεργασία με την ΠΕΠΕ (αυτήν την ΠΕΠΕ που καθημερινά μοχθεί για την επίλυση προβλημάτων δεκαετιών ) και την Υπηρεσία και επιτέλους δόθηκε λύση.

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών



1 σχόλιο:

  1. Η Σύμβαση είχε υπογραφεί το μακρινό 2014 και μέχρι τον Μάη του 2015 δεν είχε γίνει τίποτα.Εμείς το μάθαμε τον Ιούνιο του 2016 και το ψάξαμε.Ωστόσο...
    Η χολή που βγήκε για το πρόσωπο του Διονύση στις συνελεύσεις απο τον συνάδελφο Γραμματέα,δείχνει και το βαθύ πρόβλημα που τον διακατέχει με όποιον δεν συμφωνεί με τις απόψεις του. Παρότι η επιτροπή ήτο τριμελής και αποτελείτο και απο εκπρόσωπο της ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚΕ,ο Διονύσης στοχοποιήθηκε ως ανίκανος απο τον "ικανό¨Βασίλη επειδή όπως ανέφερε ο Γραμματέας μας,δεν στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων.(ποιων άραγε).Οι άλλοι 2 προφανώς στάθηκαν,αλλά ο ρουχισμός δεν είχε προχωρήσει.
    Η πραγματικότητα ήταν ότι η σύμβαση είχε σοβαρά προβλήματα,που ποτέ δεν απασχόλησαν τον συνάδελφο Τουρλή.Και μόλις τα συνειδητοποίησε τα έριξε στον Διονύση,όντας εύκολος στόχος(νομίζει ο Βασίλης).
    Εμείς βρήκαμε την σύμβαση κ προωθήσαμε το θέμα αθόρυβα.
    Έχει άλλωστε φοβηθεί το μάτι μας όταν πάμε να κάνουμε κάτι θετικό κ το μαθαίνουν και άλλοι!
    Πάντα στραβώνει!
    Το ίδιο κάναμε και με τα ΜΑΠ και μετά απο δεκαετία και βάλε η έλξη πήρε μέσα προστασίας.
    Καλή καρδιά όμως!
    Γενιδούνιας Κώστας- Πρόεδρος ΠΕΠΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή