Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 17 Αυγούστου 2016

«Αναθάρρησε» η ΓΑΙΑΟΣΕ με το Θριάσιο, ετοιμάζεται για το εμπορευματικό της Θεσσαλονίκης

Αναθάρρησε» η ΓΑΙΑΟΣΕ με το Θριάσιο εμπορευματικό κέντρο, έστω κι εάν κατατέθηκε μόνο από ένα σχήμα δεσμευτική προσφορά (Τράπεζα Πειραιώς/ΕΤΒΑ – Goldair).
Eάν ο διαγωνισμός κυλήσει ομαλά και η προσφορά ανταποκρίνεται στους συμβατικούς όρους
της προκήρυξης, η ΓΑΙΑΟΣΕ θα προχωρήσει, με άλλο «αέρα», τις διαδικασίες για το εμπορευματικό κέντρο στο στρατόπεδο Γκόνου της Θεσσαλονίκης.

Η προκήρυξη και κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών για την κατασκευή και εκμετάλλευση της έκτασης των 672 στρεμμάτων, που διαθέτει η ΓΑΙΑΟΣΕ στο στρατόπεδο Γκόνου, εκτιμάται το πρώτο εξάμηνο του 2017, ενώ το τρέχον φθινόπωρο θα υπάρξουν διαβουλεύσεις με πιθανούς υποψήφιους επενδυτές.
Πολλά, βέβαια, θα εξαρτηθούν και από την κατάληξη του διαγωνισμού πώλησης του 67% του ΟΛΘ. Έως τότε, θα έχει ανακηρυχθεί ο ανάδοχος, ο οποίος – σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις – θα «στέψει το βλέμμα» του και στο παρακείμενο εμπορευματικό κέντρο, το οποίο αναμένει, εδώ και πολλά χρόνια, η Βόρειος Ελλάδα.

Υπογραμμίζεται ότι η πλειοψηφία των φορτίων διεθνούς προορισμού, που διακινούνται από τον ΟΛΘ, είναι χύδην εμπορεύματα, πρώτες ύλες ή γενικό φορτίο, επομένως είναι ιδιαίτερα σημαντική η ύπαρξη μεγάλης έκτασης για προσωρινή εναπόθεση και ενδιάμεση επεξεργασία. Τέλος, πρόσθετες απαιτήσεις αποθήκευσης δημιουργεί και η κατασκευή του ΤΑΡ.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου