Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 27 Αυγούστου 2016

Με αφορμή τον ΟΑΣΘ, οι εργαζόμενοι στον ΗΣΑΠ υπερθεματίζουν το δημόσιο χαρακτήρα των ΜΜΜ

Ολόκληρη η ανακοίνωση των συναδέλφων μας.
Υπέρ της διατήρησης του δημόσιου χαρακτήρα των μέσων μαζικής μεταφοράς τάσσονται οι εργαζόμενοι του ΗΣΑΠ, οι οποίοι, με αφορμή τα όσα συμβαίνουν στον ΟΑΣΘ, σημειώνουν τα ακόλουθα:
-Η περίφημη ιδιωτική «πρωτοβουλία», στο όνομα της οποίας πίνουν νερό οι θιασώτες των νεοφιλελεύθερων πολιτικών, αποκαλύφθηκε σε όλο της το μεγαλείο, στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης. Οι συνάδελφοι, εργαζόμενοι στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ), προχώρησαν μέσα στο καλοκαίρι σε κινητοποιήσεις διεκδικώντας τα δεδουλευμένα τους.

-Την ίδια ώρα, οι ιδιώτες  εργοδότες τους ενθυλάκωναν πολλά εκατομμύρια ευρώ από κρατικές επιδοτήσεις, ακόμα και τα χρόνια της κρίσης, αλλά άφηναν απλήρωτους τους περίπου 2.300 συναδέλφους, που εργάζονται στον ΟΑΣΘ, αδιαφορώντας για το πώς θα ζήσουν τις οικογένειές τους.
Είναι αποκαλυπτικό ότι ενώ όλος ο ελληνικός λαός στέναζε και στενάζει από τις άγριες περικοπές μισθών και συνάξεων η κρατικοδίαιτη ιδιωτική «πρωτοβουλία» του ΟΑΣΘ εισέπραττε από τα δημόσια ταμεία από το 2009 μέχρι και τον Αύγουστο του 2016 866.609.724,48 ευρώ.

-H επιδότηση που λαμβάνει ο ΟΑΣΘ είναι σχετικά μεγαλύτερη από αυτήν που λαμβάνει ο ΟΑΣΑ  παρόλο που ο ΟΑΣΘ παρέχει ίσως και κάτω του 20% του συγκοινωνιακού έργου που παρέχει ο ΟΑΣΑ. Συγκρίνοντας όλα αυτά τα στοιχεία, εύκολα ο καθένας μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματά του.

-Αυτή η κατάσταση λειτουργεί σε βάρος του ελληνικού λαού από το 1957 όταν δημιουργήθηκε αυτός ο Οργανισμός, μόνο κατ’ όνομα, ιδιωτικός που λειτουργεί μονοπωλιακά, με διασφαλισμένο κέρδος, με υπερβολικά κόστη, με δισεκατομμύρια επιδοτήσεων, χωρίς έλεγχο, χωρίς εποπτεία και επιτήρηση και με αστικές συγκοινωνίες που αποτελούν ντροπή για την πόλη και για τους πολίτες της Θεσσαλονίκης αλλά και για τη χώρα.

-Η υπόθεση του ΟΑΣΘ είναι αποκαλυπτική. Έδειξε σε όλους τι σημαίνει η παράδοση σε ιδιώτες Επιχειρήσεων Δημόσιας Ωφέλειας, όπως είναι οι αστικές συγκοινωνίες. Οι ιδιώτες απομυζούν το κράτος και το έργο που παρέχουν υπολείπεται κατά πολύ των κατασυκοφαντημένων δημόσιων φορέων.

Οι ιδιώτες απομυζούν το κράτος και το έργο που παρέχουν υπολείπεται κατά πολύ των κατασυκοφαντημένων δημόσιων φορέων!

Αυτά είναι τα πάρτι που πρέπει να τελειώσουν οριστικά. Η παράδοση των δημόσιων αστικών συγκοινωνιών σε ιδιώτες θα φέρει ακριβώς τα ίδια τραγικά αποτελέσματα. Ένα μεγάλο «φαγοπότι» επιδοτήσεων για τους εργοδότες και οι εργαζόμενοι απλήρωτοι….

Πιστεύουμε ότι η περίπτωση του ΟΑΣΘ θα αποτελέσει μείζον παράδειγμα για την κυβέρνηση ώστε να εγκαταλειφθεί κάθε σκέψη για ιδιωτικοποίηση των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Παράλληλα, ενώνουμε τις φωνές μας με τους συναδέλφους του ΟΑΣΘ και τους στηρίζουμε στον δίκαιο αγώνα τους.

Αλληλεγγύη στους εργαζόμενους στον ΟΑΣΘ
Δημόσιες αστικές συγκοινωνίες σε όλη τη χώρα

Να μπει οριστικό τέλος στα πάρτι της κρατικοδίαιτης «ιδιωτικής πρωτοβουλίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου