Αμετανόητοι ή απλά τόσο μεγάλοι εγωιστές για να παραδεχτούν το λάθος τους ; Για τον Γενικό Γραμματέα Β. Τουρλή, ξέραμε ότι είναι μεγάλος εγωιστής και για τον Παύλο Θανασιά ότι έχει απωθημένα, οι υπόλοιποι 2 όμως;
Επιμένει στο ΙΣΤΟΡΙΚΟ λάθος της η ΔΑΚΕ Έλξης καθώς θεωρεί ότι καλώς έπραξε και έστειλε εν κρυπτώ επιστολή στους Ιταλούς, χωρίς να ενημερώσει
προηγουμένως κανένα απο τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ, ή να βάλει
ζήτημα για να σταλεί επιστολή απο το Σωματείο μας.
Ωστόσο και επειδή η κατακραυγή στους χώρους εργασίας αλλά κ η δεδομένη ΟΡΓΗ των μηχανοδηγών έχει γιγαντωθεί για την διασπαστική κίνηση της ΔΑΚΕ Έλξης,ενώ φωνές ακούγονται πλέον και στην Ομοσπονδία για τις δράσεις ορισμένων συνδικαλιστών, μετά απο 40 μέρες περίπου και αφού αποκαλύφθηκε το ατόπημα - μετά την άρνηση των Ιταλών να απαντούν σε παρατάξεις,αλλά μόνο σε Σωματεία-η ΔΑΚΕ Έλξης έδωσε στην δημοσιότητα κείμενο που -κατά την άποψη των Δακιτών- εστάλη στους Ιταλούς ενώ δημοσιεύει και την απάντηση τους που εστάλη στο Σωματείο μας και ξεβράκωσε αυτούς που ζητούσαν στενότερη "συνεργασία" σαν παράταξη.
Διαβάστε τι υποστηρίζει ότι έστειλε η ΔΑΚΕ Έλξης στο ιστορικό της ατόπημα (αυτά τα πράγματα δεν έχουν ξανασυμβεί ποτέ στην ιστορία της έλξης) και την απάντηση που επιβεβαιώνουμε καθώς εστάλη στο επίσημο mail του Σωματείου μας.
ΑΝ τέλος η ΔΑΚΕ θεωρούσε ότι τα συμφέροντα των μηχανοδηγών δεν εκπροσωπούνταν σωστά, όφειλε να καταθέσει αυτήν την άποψη στο ΔΣ του Σωματείου και να ζητούσε να σταλεί επίσημα επιστολή απο την ΠΕΠΕ.
ΑΝ αυτό δεν γινόταν θα είχε κάθε δικαίωμα να διαπράξει το ιστορικό ατόπημα της.
ΔΕΝ το έκανε και αποκαλύφθηκε απο την απάντηση των Ιταλών στο mail του Σωματείου μας, ο ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΟΣ ρόλος της.
Οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ θα ξεχάσουν ΠΟΤΕ τους 4 που φέρονται να υπέγραψαν την ΔΙΑΣΠΑΣΗ της ΠΕΠΕ στην ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ επιστολή τους , στους Ιταλούς.
Τουρλής , Καπιτάνος, Θανασιάς, Δρίτσας
Τα υπόλοιπα για τους μηχανοδηγούς είναι ψιλά γράμματα.
Ιδιαίτερα η επίκληση ότι ο Θανασιάς ειδοποίησε τις ΠΑΣΚ και ΑΣΚΕ, που όμως είχαν ειδοποιηθεί ήδη απο τον Πρόεδρο του Σωματείου μας,που εκείνες τις μέρες είχε φρίξει με αυτά που ζούσε....Με την επίσημη διάσπαση της ΠΕΠΕ απο την ΔΑΚΕ Έλξης.
Για την ιστορία η επιστολή που φέρετε να έστειλε η ΔΑΚΕ και η απάντηση των Ιταλών την οποία επιβεβαιώνει και το στέκι της έλξης.
Dear colleague Pietro,
In accordance to the the interest of the Ferrovie dello Stato Italiane for the buy out of Trainose we would like some information. First we would like to have your opinion on the proposal of the Italian railways for our company. Do your think that this interest is real? Do you think that this buy out will finally go through? Are you aware of the financial height of the proposal?
Also we would like to know if the Italian railway operation company had its own technical base for the maintenance of its own rolling stock.
Thank you in advance, we are looking forward to closer cooperation with you in order to exchange more collegial information and views.
Pavlos Thanasias
Kyriazis Kapitanos
Nikolaos Dritsas
Vasilios Tourlis
Union Faction Nea Elksi-Anagennisi
(Board Members of PEPE)
Αγαπητέ συνάδελφε Pietro, εξ αφορμής του ενδιαφέροντος της Ferrovie dello Stato Italiane για την εξαγορά της Τραινοσέ θα θέλαμε κάποιες πληροφορίες. Πρώτον, θα θέλαμε τη γνώμη σας σχετικά με την πρόταση των ιταλικών σιδηροδρόμων σχετικά με την εταιρεία μας. Θεωρείτε ότι το ενδιαφέρον αυτό είναι πραγματικό; Πιστεύετε ότι θα ολοκληρωθεί η εξαγορά; Γνωρίζετε το οικονομικό ύψος της πρότασης;
Επίσης, θα θέλαμε να μάθουμε αν η ιταλική εταιρεία εκμετάλλευσης έχει τη δική της επισκευαστική βάση για το τροχαίο υλικό της. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων, προσδοκούμε σε στενότερη συνεργασία για ανταλλαγή συναδελφικών πληροφοριών και απόψεων.
Παράταξη Νέα Έλξη - Αναγέννηση.
Και τώρα θα παραθέσω την απάντηση που έστειλε ο Ιταλός συνάδελφος:
Dear friends,
honestly in Italy the news based on the possible acquisition of the Greek railway transport companies have, to date, very slim. For direct information we know that currently the only offer to purchase is that the FSI Group SpA, which would also be available to the management of railway infrastructure. The Russians seem to have withdrawn their offer and are working for an industrial agreement with the FSI Group. The FSI Group transport company Trenitalia and has owned maintenance facilities, but I think I can say that if the FSI Group were to acquire the Greek railways, probably will build a specific transportation company as already done in the previous case in Germany with the local public transport company there called: "Netinera. This company having acquired all the assets of the former has both transportation management that the maintenance of the propety. Even for us it would be positive, not only pleasant, closer cooperation and an ongoing exchange of information. We remain available.
Greetings Pietro Serbassi
Αγαπητοί φίλοι,
ειλικρινά τα νέα στην Ιταλία σχετικά με την πιθανή απόκτηση της Ελληνικής μεταφορικής σιδηροδρομικής εταιρείας είναι μέχρι σήμερα πολύ λίγα. Ως άμεση πληροφόρηση γνωρίζουμε ότι επί του παρόντος η μόνη προσφορά για εξαγορά (της Τραινοσέ) είναι από τον όμιλο FS (ιταλικοί σιδηρόδρομοι) η οποία θα είναι επίσης διαθέσιμη ως προς το μάνατζμεντ της σιδηροδρομικής υποδομής. Οι Ρώσοι φαίνεται πως έχουν αποσύρει την προσφορά τους και εργάζονται προς την κατεύθυνση μιας βιομηχανικής συμφωνίας με τον όμιλο FS. Η εταιρεία εκμετάλλευσης του ομίλου FS, η Trainitalia, έχει τις δικές της εγκαταστάσεις συντήρησης. Νομίζω όμως και μπορώ να πω πως στην περίπτωση που ο όμιλος FS αποκτήσει την Τραινοσέ πιθανώς να οικοδομήσει μια συγκεκριμένου τύπου μεταφορική εταιρεία όπως ήδη έκανε σε προηγούμενη περίπτωση στη Γερμανία με την εταιρεία δημοσίων μεταφορών που ονομάζεται Netinera. Αυτή η εταιρεία έχοντας αποκτήσει όλη την περιουσία της προηγούμενης διευθύνει τόσο την εκμετάλλευση όσο και την συντήρηση του υλικού. Ακόμα και για εμάς θα ήταν θετική και όχι μόνο ευχάριστη η στενότερη συνεργασία και η συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών. Παραμένουμε διαθέσιμοι σε εσάς.
Χαιρετισμούς
Pietro Serbassi
Υ.Γ. το παραλήρημα του συναδέλφου Θανασιά μπορεί να συνεχιστεί όσες μέρες επιθυμεί ο ίδιος.
Και τα πρακτικά των συνελεύσεων υπάρχουν και αυτές είναι πρόσφατες και οι μηχανοδηγοί θυμούνται. Ο Παύλος και οι υπόλοιποι Δακίτες την πάτησαν με τα διασπαστικά mail και τώρα συνεχώς αρθρογραφεί χωρίς να μπορεί να πείσει κανένα.
Εμείς απλά τον ρωτάμε. Παύλο σκέφτεσαι να έστελνε κάποιος απο την +ΣυνΕξέλιξη τέτοιο mail;;;
Το τι μπινελίκι θα τους έριχνες καθημερινά (με τον γνωστό σου ηθικό τρόπο)....
Ας μην το σκεφτόμαστε καλύτερα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Επιμένει στο ΙΣΤΟΡΙΚΟ λάθος της η ΔΑΚΕ Έλξης καθώς θεωρεί ότι καλώς έπραξε και έστειλε εν κρυπτώ επιστολή στους Ιταλούς, χωρίς να ενημερώσει
προηγουμένως κανένα απο τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ, ή να βάλει
ζήτημα για να σταλεί επιστολή απο το Σωματείο μας.
Ωστόσο και επειδή η κατακραυγή στους χώρους εργασίας αλλά κ η δεδομένη ΟΡΓΗ των μηχανοδηγών έχει γιγαντωθεί για την διασπαστική κίνηση της ΔΑΚΕ Έλξης,ενώ φωνές ακούγονται πλέον και στην Ομοσπονδία για τις δράσεις ορισμένων συνδικαλιστών, μετά απο 40 μέρες περίπου και αφού αποκαλύφθηκε το ατόπημα - μετά την άρνηση των Ιταλών να απαντούν σε παρατάξεις,αλλά μόνο σε Σωματεία-η ΔΑΚΕ Έλξης έδωσε στην δημοσιότητα κείμενο που -κατά την άποψη των Δακιτών- εστάλη στους Ιταλούς ενώ δημοσιεύει και την απάντηση τους που εστάλη στο Σωματείο μας και ξεβράκωσε αυτούς που ζητούσαν στενότερη "συνεργασία" σαν παράταξη.
Διαβάστε τι υποστηρίζει ότι έστειλε η ΔΑΚΕ Έλξης στο ιστορικό της ατόπημα (αυτά τα πράγματα δεν έχουν ξανασυμβεί ποτέ στην ιστορία της έλξης) και την απάντηση που επιβεβαιώνουμε καθώς εστάλη στο επίσημο mail του Σωματείου μας.
ΑΝ τέλος η ΔΑΚΕ θεωρούσε ότι τα συμφέροντα των μηχανοδηγών δεν εκπροσωπούνταν σωστά, όφειλε να καταθέσει αυτήν την άποψη στο ΔΣ του Σωματείου και να ζητούσε να σταλεί επίσημα επιστολή απο την ΠΕΠΕ.
ΑΝ αυτό δεν γινόταν θα είχε κάθε δικαίωμα να διαπράξει το ιστορικό ατόπημα της.
ΔΕΝ το έκανε και αποκαλύφθηκε απο την απάντηση των Ιταλών στο mail του Σωματείου μας, ο ΔΙΑΣΠΑΣΤΙΚΟΣ ρόλος της.
Οι μηχανοδηγοί ΔΕΝ θα ξεχάσουν ΠΟΤΕ τους 4 που φέρονται να υπέγραψαν την ΔΙΑΣΠΑΣΗ της ΠΕΠΕ στην ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ επιστολή τους , στους Ιταλούς.
Τουρλής , Καπιτάνος, Θανασιάς, Δρίτσας
Τα υπόλοιπα για τους μηχανοδηγούς είναι ψιλά γράμματα.
Ιδιαίτερα η επίκληση ότι ο Θανασιάς ειδοποίησε τις ΠΑΣΚ και ΑΣΚΕ, που όμως είχαν ειδοποιηθεί ήδη απο τον Πρόεδρο του Σωματείου μας,που εκείνες τις μέρες είχε φρίξει με αυτά που ζούσε....Με την επίσημη διάσπαση της ΠΕΠΕ απο την ΔΑΚΕ Έλξης.
Για την ιστορία η επιστολή που φέρετε να έστειλε η ΔΑΚΕ και η απάντηση των Ιταλών την οποία επιβεβαιώνει και το στέκι της έλξης.
Dear colleague Pietro,
In accordance to the the interest of the Ferrovie dello Stato Italiane for the buy out of Trainose we would like some information. First we would like to have your opinion on the proposal of the Italian railways for our company. Do your think that this interest is real? Do you think that this buy out will finally go through? Are you aware of the financial height of the proposal?
Also we would like to know if the Italian railway operation company had its own technical base for the maintenance of its own rolling stock.
Thank you in advance, we are looking forward to closer cooperation with you in order to exchange more collegial information and views.
Pavlos Thanasias
Kyriazis Kapitanos
Nikolaos Dritsas
Vasilios Tourlis
Union Faction Nea Elksi-Anagennisi
(Board Members of PEPE)
Αγαπητέ συνάδελφε Pietro, εξ αφορμής του ενδιαφέροντος της Ferrovie dello Stato Italiane για την εξαγορά της Τραινοσέ θα θέλαμε κάποιες πληροφορίες. Πρώτον, θα θέλαμε τη γνώμη σας σχετικά με την πρόταση των ιταλικών σιδηροδρόμων σχετικά με την εταιρεία μας. Θεωρείτε ότι το ενδιαφέρον αυτό είναι πραγματικό; Πιστεύετε ότι θα ολοκληρωθεί η εξαγορά; Γνωρίζετε το οικονομικό ύψος της πρότασης;
Επίσης, θα θέλαμε να μάθουμε αν η ιταλική εταιρεία εκμετάλλευσης έχει τη δική της επισκευαστική βάση για το τροχαίο υλικό της. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων, προσδοκούμε σε στενότερη συνεργασία για ανταλλαγή συναδελφικών πληροφοριών και απόψεων.
Παράταξη Νέα Έλξη - Αναγέννηση.
Και τώρα θα παραθέσω την απάντηση που έστειλε ο Ιταλός συνάδελφος:
Dear friends,
honestly in Italy the news based on the possible acquisition of the Greek railway transport companies have, to date, very slim. For direct information we know that currently the only offer to purchase is that the FSI Group SpA, which would also be available to the management of railway infrastructure. The Russians seem to have withdrawn their offer and are working for an industrial agreement with the FSI Group. The FSI Group transport company Trenitalia and has owned maintenance facilities, but I think I can say that if the FSI Group were to acquire the Greek railways, probably will build a specific transportation company as already done in the previous case in Germany with the local public transport company there called: "Netinera. This company having acquired all the assets of the former has both transportation management that the maintenance of the propety. Even for us it would be positive, not only pleasant, closer cooperation and an ongoing exchange of information. We remain available.
Greetings Pietro Serbassi
Αγαπητοί φίλοι,
ειλικρινά τα νέα στην Ιταλία σχετικά με την πιθανή απόκτηση της Ελληνικής μεταφορικής σιδηροδρομικής εταιρείας είναι μέχρι σήμερα πολύ λίγα. Ως άμεση πληροφόρηση γνωρίζουμε ότι επί του παρόντος η μόνη προσφορά για εξαγορά (της Τραινοσέ) είναι από τον όμιλο FS (ιταλικοί σιδηρόδρομοι) η οποία θα είναι επίσης διαθέσιμη ως προς το μάνατζμεντ της σιδηροδρομικής υποδομής. Οι Ρώσοι φαίνεται πως έχουν αποσύρει την προσφορά τους και εργάζονται προς την κατεύθυνση μιας βιομηχανικής συμφωνίας με τον όμιλο FS. Η εταιρεία εκμετάλλευσης του ομίλου FS, η Trainitalia, έχει τις δικές της εγκαταστάσεις συντήρησης. Νομίζω όμως και μπορώ να πω πως στην περίπτωση που ο όμιλος FS αποκτήσει την Τραινοσέ πιθανώς να οικοδομήσει μια συγκεκριμένου τύπου μεταφορική εταιρεία όπως ήδη έκανε σε προηγούμενη περίπτωση στη Γερμανία με την εταιρεία δημοσίων μεταφορών που ονομάζεται Netinera. Αυτή η εταιρεία έχοντας αποκτήσει όλη την περιουσία της προηγούμενης διευθύνει τόσο την εκμετάλλευση όσο και την συντήρηση του υλικού. Ακόμα και για εμάς θα ήταν θετική και όχι μόνο ευχάριστη η στενότερη συνεργασία και η συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών. Παραμένουμε διαθέσιμοι σε εσάς.
Χαιρετισμούς
Pietro Serbassi
Υ.Γ. το παραλήρημα του συναδέλφου Θανασιά μπορεί να συνεχιστεί όσες μέρες επιθυμεί ο ίδιος.
Και τα πρακτικά των συνελεύσεων υπάρχουν και αυτές είναι πρόσφατες και οι μηχανοδηγοί θυμούνται. Ο Παύλος και οι υπόλοιποι Δακίτες την πάτησαν με τα διασπαστικά mail και τώρα συνεχώς αρθρογραφεί χωρίς να μπορεί να πείσει κανένα.
Εμείς απλά τον ρωτάμε. Παύλο σκέφτεσαι να έστελνε κάποιος απο την +ΣυνΕξέλιξη τέτοιο mail;;;
Το τι μπινελίκι θα τους έριχνες καθημερινά (με τον γνωστό σου ηθικό τρόπο)....
Ας μην το σκεφτόμαστε καλύτερα.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Εδώ το 2013 χάσαμε 25% σε τακτικές αποδοχές και το επικίνδυνο για 6 μήνες μέσα σε ένα βράδυ κ ο Τουρλής μας έλεγε ότι όλα πάνε καλά ρε παιδιά.Ξεφτιλίστηκε η υπερωρία και το νυχτερινό σε ένα βράδυ μας έλεγε ότι έχει διαβεβαιώσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένετε άραγε να παραδεχτεί ποτέ αυτός ο άνθρωπος ότι έκανε λάθος;
Χρεώνεται την πρώτη προσπάθεια για την διάσπαση της ΠΕΠΕ,με τέτοια συμπεριφορά οι Ιταλοί επενδυτές θα του δώσουν χρυσό μετάλλιο.Να χετε το νου σας με αυτούς.
ΝΕΜΕΣΙΣ
Αφού συγχαρώ την διαχειριστική ομάδα για το ήθος που δείχνει,αποδεικνύοντας το γιατί είναι το κορυφαίο ενημερωτικό blog θέλω να πω το εξής.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι προφανές ότι η ΔΑΚΕ έχει σοβαρό πρόβλημα καθώς δεν μπορεί να αντιληφθεί τον ρόλο που της έδωσαν οι μηχανοδηγοί.
Το να διασπά το Σωματείο με αυτόν τον τρόπο είναι ιστορικό λάθος.Ουδέποτε κάποιος απο την ΔΑΚΕ έβαλε θέμα για αποστολή επιστολής στους Ιταλούς.
Όταν είδα την απάντηση στο mail του Σωματείου μας πραγματικά τρόμαξα καθώς διαπίστωσα ότι τα εκλεγμένα μέλη της ΔΑΚΕ,όλα πλέον,δεν έχουν κανένα ηθικό φραγμό.Δυστυχώς για αυτούς οι Ιταλοί και γενικώς οι Ευρωπαίοι δεν ξέρουν για παρατάξεις.
Ακόμα χειρότερα για αυτούς,με την τελευταία παρουσία μας στην ALE αποδείξαμε σε όλα τα Ευρωπαικά συνδικάτα ότι η ΠΕΠΕ βρίσκεται σε καλά χέρια που φροντίζουν με δυναμικό τρόπο να διασφαλίζουν τα δικαιώματα μας.
Η συμπεριφορά του Γ.Γραμματέα τους τελευταίους 12 μήνες είναι απαράδεκτη.Όχι μόνο δεν βοηθάει -ως οφείλει- αλλά στην συνεδρίαση του ΔΣ στην Θεσσαλονίκη τον Ιούνιο έφτασε στο σημείο να μας πεί "και γιατί να βοηθήσω"όταν του επισημάναμε την απουσία του απο ΟΛΕΣ τις εξελίξεις.
Η στάση του μάλιστα στο άρθρο 8 ήταν απαράδεκτη και στερούντο κάθε λογικής.
Ο Βασίλης αλλά και οι υπόλοιποι 3, αρνούνται ακόμα και σήμερα να παραδεχτούν την περυσινή ήττα τους.
Αρνούνται να συνεργαστούν,θέλουν την μειοψηφική τους παρουσία να την παρουσιάζουν ως πλειοψηφική (με την ανοχή και την συνεργασία της ΠΑΣΚ).
Για μένα και τα υπόλοιπα μέλη του ΔΣ με την ΣυνΕξέλιξη, η υπομονή σε αυτές τις συμπεριφορές έληξε με την απαράδεκτη στάση της ΔΑΚΕ στο άρθρο 8 που απέδειξε ότι δεν έχουν κανέναν άλλο στόχο παρά να υπονομεύσουν τα συμφέροντα των μηχανοδηγών,για να καρπωθούν συνδικαλιστικά οφέλη.
Οι 4 εκπρόσωποι της ΔΑΚΕ δεν έχουν αντιληφθεί τι ακριβώς έκαναν με την επιστολή στους Ιταλούς.
Να το πούμε καλύτερα,ΔΕΝ θέλουν να παραδεχτούν ότι την πατήσανε χοντρά.
Είναι απολύτως λογικό σε ύφος απολογιτικό να δημοσιεύουν τις επιστολές καθώς όλοι,οι μηχανοδηγοί κ όχι μόνο, έχουν αντιληφθεί ότι αυτές οι πράξεις οδηγούν σε καταστάσεις ανεξέλεγκτες.
ΔΕΝ θα επιτρέψουμε σε κανένα να διαλύσει την ΠΕΠΕ για να εξυπηρετήσει την ματαιοδοξία και τον άρρωστο εγωισμό του.
Όπως είπα και στην εκδήλωση για τα 50 χρόνια απο την ίδρυση της ΠΕΠΕ, χρέος μας είναι να παραδώσουμε ένα Σωματείο,όπως το παραλάβαμε.
Όποιοι προσπαθούν για το αντίθετο θα βρούν μπροστά τους ΟΛΟΥΣ μας.
Γενιδούνιας Κώστας - Πρόεδρος ΠΕΠΕ
Και ακόμα δεν έχουν πατήσει το πόδι τους. .....που να το πατήσουν να δείτε τη θα γίνει....υπάρχει και γνωστό τραγούδι
ΑπάντησηΔιαγραφή