Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 30 Ιανουαρίου 2018

Πειραιάς – Αεροδρόμιο σε 63 λεπτά! Πρεμιέρα την Πέμπτη με νέα δρομολόγια!

 Η ώρα έφτασε για να γίνει το δρομολόγιο Πειραιάς - Αεροδρόμιο... παιχνιδάκι - Την Πέμπτη, 1η Φεβρουαρίου η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εγκαινιάζει τη γραμμή που θα συνδέει το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με το διεθνές αεροδρόμιο!

- Κάθε πότε θα υπάρχουν τα συγκεκριμένα δρομολόγια και ποιο θα είναι το κόστος - Ξεκίνημα και για τα επιπλέον δρομολόγια μεταξύ ΣΚΑ – Κορωπί και αντίστροφα - Το Πειραιάς - Κιάτο θα γίνεται σε μία ώρα και 38 λεπτά! - Αναλυτικά όλα όσα αλλάζουν στις μεταφορές, διευκολύνοντας την... ζωή του επιβατικού κοινού
Ξεκινούν την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου τα δρομολόγια Πειραιάς – Αεροδρόμιο και αντίστροφα. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ συνδέει απευθείας το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών.

Το Πειραιάς – Αεροδρόμιο σε… τίτλους
Αν θέλουμε να… συνοψίσουμε στα σημαντικότερα στοιχεία της αλλαγής αυτής, τότε είναι τα εξής:

– Πρόκειται για μία διαδρομή που θα διαρκεί μόλις μία ώρα και τρία λεπτά!

– Τα δρομολόγια θα διεξάγονται ανά μία ώρα.

– Το κόστος του εισιτηρίου δεν μεταβάλλεται.

– Το επιβατικό κοινό δεν χρειάζεται μετεπιβίβαση στην Αθήνα.

Και νέα δρομολόγια
Επιπλέον, δρομολογείται ένας συρμός ανά ώρα στη διαδρομή Αεροδρόμιο-ΣΚΑ (σύντομα Άνω Λιόσια), καθώς και οκτώ νέα δρομολόγια -ανά κατεύθυνση- στο τμήμα ΣΚΑ-Κορωπί. Ειδικότερα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ενισχύει τη γραμμή μεταξύ ΣΚΑ (σύντομα Άνω Λιόσια)-Κορωπί και αντίστροφα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των εργαζομένων, οι οποίοι μετακινούνται με τους συρμούς του προαστιακού σιδηρόδρομου, με επιπλέον τέσσερα πρωινά δρομολόγια και τέσσερα απογευματινά, τις εργάσιμες ημέρες και ώρες αιχμής.

Συγκεκριμένα, τα επιπλέον δρομολόγια θα αναχωρούν ως εξής:

– Από το Σταθμό ΣΚΑ με προορισμό το Κορωπί στις 06:04, 07:02, 08:02, 09:02, 15:04, 16:02, 17:02 και 18:02. Το πρώτο πρωινό δρομολόγιο στις 06:04 και το πρώτο απογευματινό στις 15:04 αναχωρεί από τον Σταθμό της Μεταμόρφωσης (σύντομα Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ).

– Από το Σταθμό Κορωπί με προορισμό το ΣΚΑ στις 06:29, 07:29, 08:29, 09:29, 15:29, 16:29, 17:29 και 18:29. Το τελευταίο πρωινό δρομολόγιο στις 09:29 και το τελευταίο απογευματινό στις 18:29 τερματίζουν στον Σταθμό Μεταμόρφωσης στις 09:51 και 18:51 αντίστοιχα, αντί του ΣΚΑ (σύντομα Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ).

Και… Πειραιάς – Κιάτο σε μία ώρα και 38 λεπτά!
Υπενθυμίζεται, ότι με την εφαρμογή των νέων δρομολογίων οι επιβάτες θα μπορούν να μεταβούν απευθείας από τον Πειραιά στο Κιάτο -και αντίστροφα- σε μία ώρα και 38 λεπτά με συχνότητα δρομολογίων ανά μία ώρα. Επίσης, από το Κιάτο, με μετεπιβίβαση στα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οι επιβάτες έχουν πρόσβαση στην Πάτρα.
Για τους επιβάτες, οι οποίοι μετακινούνται μεταξύ του σταθμού Κιάτο και του Αεροδρομίου, υπάρχει μετεπιβίβαση (χωρίς αναμονή) στον σταθμό Κάτω Αχαρναί, με πρόβλεψη για μετεπιβίβαση στον σταθμό Άνω Λιόσια, μετά την ολοκλήρωση των έργων από τον ΟΣΕ.

1 σχόλιο:

  1. Ωραία ολα αυτά αλλα ταλαιπωρείται το προσωπικο 2 εβδομάδες τωρα αφού βγαινει προγραμμα εργασιας για 2 και 3 μερες και παντα αργα της προηγούμενης, πριν την έναρξη του δηλαδή.Απουσία οργάνωσης με συνηθη θύματα τους εργαζομενους αλλα και πολλες φορες το επιβατικό κοινο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή