Διαφορά προβλήματα εντοπίστηκαν από την μελέτη της πρότασης της Κεντρικής Υπηρεσίας για τα νέα κυκλώματα εργασίας στον Προαστιακό Αθήνας μετά την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά. Η εμπειρία του Προϊσταμένου Κεντρικής Υπηρεσίας θα έπρεπε να είχε
Το Σωματείο μας ζήτησε χτες να γίνουν οι απαραίτητες αλλαγές οι οποίες θα διασφαλίσουν την εύρυθμη λειτουργία κ απρόσκοπτη εργασία των μηχανοδηγών σε ΜΑΙ -Κιάτο -Πάτρα ενώ δεν είναι δυνατό να ζητείται από το Συνδικάτο συνεχώς η κατάθεση αντιπρότασης σε κάθε διαφωνία του.
Δν είναι αδικαιλόγητη η αίσθηση που υπάρχει σε πολλούς ότι διαρκώς εμπλέκεται η υπηρεσιακή με την συνδικαλιστική ιδιότητα από τον Προϊστάμενο Κεντρικής Υπηρεσίας .
Σε μια περίοδο που η έλλειψη προσωπικού είναι τεράστια προτεραιότητα για τον υπηρεσιακό μηχανισμό θα πρέπει να έχει ο παράγοντας άνθρωπος .
Το Σωματείο μας εχει συμφωνήσει τους όρους εργασίας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ κ στο περίγραμμα αυτών θα πρέπει να εντοπίζονται και να εφαρμόζονται οι βέλτιστες πρακτικές.
Τέλος , με την εναλλαγή μηχανών (Δ/Η > Η/Α) στην Τιθορέα , για τις αμαξοστοιχίες 52 και 53 , ζητήθηκε να υπάρχει μηχανοδηγός εκείνη την χρονική περίοδο στον σταθμό για να αποφεύγονται καθυστερήσεις .
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου