Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 26 Ιανουαρίου 2018

Επιστολές ΠΟΣ για Τιθορέα- Μπράλο και 90/91


Επιστολή στις Διοικήσεις των εταιρειών και στους Δήμους.
Κύριοι,


Σε λίγες ημέρες σύμφωνα με τα όσα έχουν εξαγγελθεί η κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών (τρένων) μεταξύ ΤΙΘΟΡΕΑΣ – ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙΟΥ και αντίστοιχα θα πραγματοποιείται από το νέο τμήμα και της σήραγγας του ΚΑΛΛΙΔΡΟΜΟΥ.


Η εξέλιξη αυτή είναι θετική τόσο για το Σιδηρόδρομο δίνοντας του πλείστα πλεονεκτήματα όσο και για το επιβατικό κοινό καθώς μειώνεται ο χρόνος διαδρομής και σε συνάρτηση με το τμήμα ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ – ΔΟΜΟΚΟΣ που θα είναι έτοιμο προς κυκλοφορία τους επόμενους μήνες, η διαδρομή ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ θα πραγματοποιείται σύμφωνα με τα εξαγγελθέντα σε 3,5 ώρες.

Πέραν αυτού όμως, για το τμήμα γραμμής ΤΙΘΟΡΕΑΣ – ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙΟΥ μέσω ΜΠΡΑΛΟΥ το τμήμα δηλαδή που γίνεται η κυκλοφορία σήμερα, έχετε δεσμευτεί τόσο απέναντι σε εμάς αλλά κυρίως στους εκπροσώπους της Τοπικής κοινωνίας ότι θα συνεχίσουν να πραγματοποιούνται δρομολόγια για την εξυπηρέτηση των πολιτών που επισημάνουν ότι δεν έχουν άλλο τρόπο και μέσο εξυπηρέτησης.

Με δεδομένο ότι εάν η γραμμή αυτή σταματήσει να λειτουργεί έστω και για λίγο, θα συμβεί ότι συνέβη και στο δίκτυο Πελοποννήσου όπου λεηλατήθηκαν τόσο η γραμμή όσο και οι υποδομές.

Ζητάμε να μεριμνήσετε ώστε να δρομολογηθεί αμαξοστοιχία ΤΙΘΟΡΕΑ – ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ μέσω ΜΠΡΑΛΟΥ και να μην καταστεί ανενεργή ούτε για λίγο διάστημα και για όλα όσα προαναφέραμε, προτείνουμε η τοπική αμαξοστοιχία που εκτελεί το δρομολόγιο ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ – ΑΘΗΝΑ και ΑΘΗΝΑ – ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙ να συνεχίσει να διέρχεται μέσω ΜΠΡΑΛΟΥ και να αυξηθεί η πυκνότητα των δρομολογίων με τοπικό τραίνο ΤΙΘΟΡΕΑΣ – ΛΙΑΝΟΚΛΑΔΙΟΥ.-

Για 90/91 >

Προ ολίγων ημερών καταργήθηκε το δρομολόγιο 90 – 91 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΔΙΚΑΙΑ και αντιστρόφως, στο τμήμα που αφορά το ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ – ΔΙΚΑΙΑ και ΔΙΚΑΙΑ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ.
Από ότι γνωρίζουμε το δρομολόγιο αυτό συμπεριλαμβάνεται στη σύμβαση ΥΓΟΣ, δηλαδή χρηματοδοτείται από το κράτος όπως και οι άγονες γραμμές των πλοίων και αεροπλάνων, καθώς εξυπηρετεί την ακριτική μας περιοχή του Έβρου.
Επισημαίνοντας ότι η σύμβαση ΥΓΟΣ δεν τελεί εις γνώση μας - παρά το ότι την έχουμε ζητήσει αρκετές φορές από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ χωρίς αποτέλεσμα - ζητάμε όπως επανέλθει το συγκεκριμένο δρομολόγιο σε κυκλοφορία για την εξυπηρέτηση των πολιτών και να μεριμνήσετε ώστε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει και χρηματοδοτείται γι΄αυτές.-


      Ο Πρόεδρος                            Ο Γενικός Γραμματέας 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου