Σε ισχύ βρίσκεται απο την 1η Ιανουαρίου η συμφωνία που υπέγραψε το Σωματείο μας με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ωστόσο ο Προιστάμενος Κεντρικής Υπηρεσίας,έκανε ένα σοβαρό ατόπημα την Παρασκευή,αφού
απέστειλε στα μηχανοστάσια πίνακες με την νέα χιλιομέτρηση των υπηρεσιών για τους ελιγμούς χωρίς να έχουν μελετηθεί απο το Σωματείο μας.
Tην ίδια ώρα που έγινε αυτό "εντελώς τυχαία" με τηλεφωνικές διαδώσεις, διάφοροι γραφικοί παραγοντίστικοι,αλλά και συνδικαλιστές της ΠΑΣΚ της κακιάς ώρας (Αλεξίου - Ρίζος στο Λειανοκλάδι μάλιστα έβγαλαν και ...χαρτάκι) έσπευσαν να υιοθετήσουν τα όσα ο Θεοδωρόπουλος έστειλε,προφανώς για να αποκομήσουν προσωπικά - συνδικαλιστικά οφέλη.
Ο Θεοδωρόπουλος εκτός των σοβαρότατων λαθών που έχει η κατάσταση που έχει στείλει στα μηχανοστάσια (εγκλωβίζοντας και τον Δ/ντη ΔΙΚΑΜ που υιοθέτησε την άποψη του),προσπαθεί με κάθε τρόπο να ελαχιστοποιήσει την καταμέτρηση των ελιγμών για να την απαξιώσει.
Έτσι αντί να αναγράφεται σε κάθε στήλη ελιγμών ή εφεδρείας ,η λέξη καταγραφή ελιγμών, ο Θεοδωρόπουλος προτίμησε να βάλει στους πίνακες που έστειλε στα μηχανοστάσια,το μηδέν (0) για δικούς του λόγους που έχουν αποκλειστικά να κάνουν με την δημιουργία εντυπώσεων.
Παράλληλα έχει κάνει σοβαρά λάθη - ελπίζουμε όχι εσκεμμένα- στον υπολογισμό των ελιγμών σε υπηρεσίες τρένων σε συγκεκριμένα μηχανοστάσια.
Την ώρα λοιπόν που συμβαίνουν όλα αυτά ο Προιστάμενος Κεντρικής Υπηρεσίας,διατείνεται ότι δεν ...πρόκειται να χαρίσει μισό χιλιόμετρο ελιγμών,καθώς αυτά υπέγραψαν οι "άλλοι".
Ωστόσο ΔΕΝ φροντίζει για την ουσιαστική τήρηση της συμφωνίας καθώς προγραμματίζει το προσωπικό πέραν των 7 ημερών,ενώ αυτό χρειάζεται την συνέναιση των μηχανοδηγών και μάλιστα κάτω απο συγκεκριμένες αυστηρότατες προυποθέσεις.
Με λίγα λόγια , ο Θεοδωρόπουλος προσπαθεί να παραβιάσει καθημερινά την συμφωνία για τις ημέρες εργασίας για να φαίνεται ότι βγάζει την δουλειά,ενώ απο την άλλη πλευρά προβάλει εαυτόν ως αυστηρότατο εφαρμοστή της συμφωνίας αναφορικά με τους ...ελιγμούς.
Πολιτικά διαφώνησε με τις 7 μέρες,αλλά τελικά δεν τηρεί ΟΥΤΕ αυτόν τον όρο και ίσως θα πρέπει η ΠΕΠΕ να κάνει τον χωροφύλακα για να προστατεύσει το προσωπικό.
Τα θέματα αυτά θα συζητηθούν με την Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ,ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει η πρόταση της Κεντρικής Υπηρεσίας για τα κυκλώματα εργασίας.
Κάποιες απο τις διορθώσεις που πρότεινε το Σωματείο μας γίναν αποδεκτές και έγιναν οι απαραίτητες διορθώσεις, για τα κυκλώματα του Προαστιακού στην Αθήνα που θα ισχύσουν απο 1η Φλεβάρη, περιμένουμε να δούμε τι προτάσεις θα έχει (και αν θα έχει) η Κεντρική Υπηρεσία.
Στην ουσία
Σε κάθε υπηρεσία εφεδρείας- ελιγμών,οι μηχανοδηγοί θα πρέπει να αναγράφουν στα δελτία έλξης τις ώρες ελιγμών μαζί με τις κινητήριες μονάδες που αυτοί έγιναν. (πχ 6 ώρες ελιγμών με τις Δ/Η ...) Το ίδιο συμβαίνει και στις "υπηρεσίες με ουρές" που υπάρχουν κυρίως στην Βόρεια Ελλάδα.
Στα Κεντρικά Μηχανοστάσια (ΜΑΙ-ΜΘ) όλοι γνωρίζουμε ότι λόγω της έλλειψης προσωπικού οι μηχανοδηγοί πραγματοποιούν τις περσότερες ώρες ελιγμούς στις υπηρεσίες εφεδρείας και ελιγμών και δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα όσο και να το επιθυμούν κάποιοι.
Στην υπόλοιπη Ελλάδα, ανάλογα με την δομή των υπηρεσιών συμβαίνει το αντίστοιχο και θα δούμε στην πράξη τα αποτελέσματα της συμφωνίας και αν το 0 (μηδέν) που υπέγραψε ο Νώντας θα εκθέσει τον ίδιο ή αν τελικά η συμφωνία θα έχει σοβαρά ΟΦΕΛΗ για όλους τους μηχανοδηγούς.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
H νέα τακτική είναι η επιστροφή στο παπαγαλιστάν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικά τηλεφωνήματα στους συναδέλφους για να τους παρουσιάζουν τα πράγματα όπως θέλουν.
Όπως έκαναν και στο Λιανοκλάδι τα παιδιά του Νώντα.
Η ΝΕΜΕΣΙΣ για αυτούς είναι ότι οι συνάδελφοι,όχι μόνο δεν τους ακούνε και δεν τους εμπιστεύονται,αλλά επικοινωνούν με το Σωματείο για να μάθουν την αλήθεια.