Πρωτοφανής στα χρονικά του Σωματείου μας και της έλξης,είναι η -εδώ και μήνες - επαναλαμβανόμενη επίθεση του γραφικού εκπροσώπου του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη,στο μηχανοστάσιο του Κιάτου.Με αφορμή την
σημερινή μας ανάρτηση για τις διορθώσεις που ζήτησε το Σωματείο μας στα κυκλώματα εργασίας του Προστιακού Αθήνας, ο γραφικός εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών ανακάλυψε "παρέμβαση" του Προέδρου της ΠΕΠΕ προκειμένου να προσεχθεί "ιδαίτερα" το Κιάτο,αφού μάλιστα ο Πρόεδρος προηγουμένως είχε "συμφωνήσει" σε αυτά! Ο γραφικός,πραγματικά έχει ξεπεράσει σε σεναριογραφία και τα πλέον νοσηρά μυαλά στην έλξη!
Πρόκειται ωστόσο,για ένα ακόμα σαφές υπονοούμενο που αφήνει -για πολλοστή φορά- ο γραφικός,ότι δηλαδή το μηχανοστάσιο του Κιάτου,απολαμβάνει δήθεν προνομιακής μεταχείρισης.
Για το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη είναι ξεκάθαρο ότι αποτελεί εχθρική ενέργεια κάθε παρέμβαση,προκειμένου να διορθωθούν καταστάσεις,σε ένα μηχανοστάσιο όπου εργάζονται μηχανοδηγοί απο 4 διαφορετικές περιοχές της χώρας (Τρίπολη / Κιάτο/Κόρινθος/Πάτρα) και μπορεί εύκολα να δημιουργηθούν ζητήματα με το προσωπικό.Το ΠΑΜΕ επενδύει στο πρόβλημα διαχρονικά άλλωστε.
Σαν να μην έφτανε λοιπόν η καθαρά εμπαθής θέση του γραφικού του ΠΑΜΕ για το Κιάτο, σήμερα διαπιστώσαμε ότι τελικά το ΠΑΜΕ επιθυμεί να κάνει προτάσεις το Σωματείο μας!
Βέβαια το ΠΑΜΕ ποτέ δεν πέρνει θέση για αυτές, όπως δεν πήρε ΠΟΤΕ θέση για την πρόταση της +ΣυνΕξέλιξης για την διόρθωση στις υπηρεσίες του Προαστιακού "που δεν είχαν διάλλειμα" και εξαντλούσαν το προσωπικό,πρόταση που δόθηκε στις παρατάξεις στην τελευταία συνεδρίαση της τοπικής γραμματείας.
Δεν πήρε θέση,γιατί ο γραφικός διαπίστωσε ότι το κλίμα δεν ήταν - για άλλη μια φορά- αυτό που περιέγραφε.
Απο το επαναστατικό, ΘΑ ανατρέψουμε τις "εξαντλητικές"υπηρεσίες, τελικά δεν πήρε θέση ΟΥΤΕ για την βελτιωτική πρόταση,βλέπετε η πραγματικότητα πολλές φορές διαψεύδει τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας.
Όπως θέση δεν πήρε ποτέ και καμία άλλη παράταξη.
Ιστορικά αυτό που μένει τελικά είναι η νοσηρή φαντασία ενός γραφικού, που βλέποντας την κατάρευση που επέφερε η προσωπική του πολιτική στην έλξη για την ΑΣΚΕ και το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών, προσπαθεί να ανέβει -με κάθε τρόπο- στο άρμα της ΠΑΣΚ ,μπας και καταφέρει και επανεκλεγεί στο ΣτΑ...
Για την καρέκλα όλα καθώς σε 3 μήνες έρχεται για αυτόν και την ΑΣΚΕ η ώρα της κρίσης και είναι σχεδόν βέβαιο ότι δεν θα τολμήσει την αυτόνομη κάθοδο....
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Το ΠΑΜΕ θα ανατρέψει τις συμφωνίες,θα καταργήσει τις υπηρεσίες και διάφορα άλλα όμορφα,την ίδια ώρα που ο εκπρόσωπος του στην έλξη,έχει ξεχάσει το πενθήμερο χρόνια τώρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝεοπασόκος και παιδί του συστήματος μέχρι το 2007, μέσα στα μη αποδοτέα την περίοδο των παχιών αγελάδων,αργότερα υπερασπιστής της Κυβέρνησης των αετών,των μειώσεων μισθών,της κατάργησης δώρων και της άγριας καταστολής.
Η ΝΕΜΕΣΙΣ για το ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών στην έλξη και όχι μόνο είναι ότι μέσα απο τον Γλίτσα,ανέδειξε το πραγματικό του πρόσωπο και απαξιώθηκε σε όλους τους σιδηροδρομικούς. Τσόντα των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ ανάλογα με την εναλλαγή της εξουσίας,ντεμέκ αγωνιστές εδώ και 3 χρόνια.
ΝΕΜΕΣΙΣ είναι ο Απρίλιος που είναι κοντά και που η ΑΣΚΕ και το ΠΑΜΕ θα κρυφτούν μετά απο 35 χρόνια, πίσω και μέσα απο συνεργασίες με άλλα ψηφοδέλτια για να μην φανεί η συνδικαλιστική τους γύμνια.
Είτε στην έλξη,είτε στην κίνηση (για όσους νομίζουν ότι δεν βλέπουμε,κάνουμε ότι δεν βλέπουμε).