Έπειτα απο τις ενέργειες του Σωματείου μας, η ΔΙΚΑΜ επανακοινοποίησε χτες και θα στείλει σε όλα τα μηχανοστάσια,τον πίνακα με τον υπολογισμό των τρενοχιολιομέτρων για τους
ελιγμούς,όπως αυτός διαμορφώνεται μετά την συμφωνία ΠΕΠΕ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Επίσης στα πλαίσια του άρθρου 12 της συμφωνίας,όπου αναφέρεται ότι τα 2 μέρη (ΠΕΠΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ ) θα συζητούν τις αλλαγές στα κυκλώματα εργασίας, συμφωνήθηκαν οι νέες υπηρεσίες που θα εκτελούνται σε ΜΑΙ,Κιάτο και Πάτρα μετά την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά την 1η Φεβρουαρίου.
Η Κεντρική Υπηρεσία,έκανε δεκτές τις παρατηρήσεις του Σωματείου μας στην τελευταία συνάντηση υπό την εποπτεία του Διευθυντή ΔΙΚΑΜ κ.Λύτρα καθώς στα πλαίσια της συμφωνίας έχει συσταθεί επιτροπή απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το Σωματείο μας για την παρακολούθηση και εκπόνηση των κυκλωμάτων εργασίας.
Σε αυτήν, απο την ΠΕΠΕ συμμετέχουν ο Πρόεδρος και Γ.Γραμματέας του Σωματείου μας (Γενιδούνιας - Τουρλής) ενώ απο την ΤΡΑΙΝΟΣΕ συμμετέχουν οι Θεοδωρόπουλος, Γκαντιτζικίδης,Διδασκάλου.
Στα νέα κυκλώματα εργασίας όπως είχε δεσμευτεί το Σωματείο μας, τηρούνται οι όροι που έχουμε αποδεχτεί και υπογράψει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τον Δεκέμβριο του 2017,ενώ υπάρχει διάλλειμα σε όλες τις υπηρεσίες.
Σε πλήρη διάψευση του γραφικού εκπροσώπού του ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών και όσων παπαγάλιζαν σενάρια επί σεναρίων καθώς και σε πλήρη επιβεβαίωση της θέσης του Σωματείου μας,το ΜΑΙ αποκτά -όπως είχε δεσμευτεί η ΠΕΠΕ- πρόσβαση στην γραμμή προς Κιάτο με 7 υπηρεσίες ημερησίως,ενώ οι συνάδελφοι απο Πάτρα θα διανυκτερεύουν στο Κιάτο.
Παράλληλα, το μηχανοστάσιο του Κιάτου αναλαμβάνει μια διανυκτέρευση καθώς οι συνάδελφοι θα πραγματοποιούν τα τοπικά δρομολόγια ΣΚΑ -Κορωπί-ΣΚΑ που θα ξεκινήσουν την 1η Φλεβάρη,αφού το ΜΑΙ με τις εκπαιδεύσεις στο Καλίδρομο και την επερχόμενη έναρξη της μαθητείας των βοηθών έχει στριμωχτεί αρκετά.
Η εξέλιξη αυτή αποδεικνύει περίτρανα - για άλλη μια φορά- ότι το Σωματείο μας κινείται στην λογική της δίκαιης κατανομής έργου μεταξύ των μηχανοστασίων,αντιμετωπίζοντας ισότιμα όλους τους μηχανοδηγούς.
Πλέον με τις επερχόμενες προσλήψεις και την εκπαίδευση των 21 βοηθών,δίνεται οριστική λύση σε χρόνια προβλήματα που απασχολούσαν όλους.
Στόχος της επόμενης περιόδου είναι η περαιτέρω κατοχύρωση του επαγγέλματος μας, η σύναψη ΣΣΕ που θα περιλαμβάνει μισθολόγιο που θα ανταποκρίνεται στις τεράστιες απαιτήσεις του αλλά και η αλλαγή του Καταστατικού του Σωματείου που θα πρέπει να αποκτήσει κλαδικό χαρακτήρα.
Οι επιθέσεις που δέχτηκε συντονισμένα η ΠΕΠΕ, τους τελευταίους 2 μήνες, με κορυφαία την κατάπτυστη ανακοίνωση του Σ.Σ.Λαρισαικού απέδειξαν σε όλους τους μηχανοδηγούς την αναγκαιότητα αναδιαμόρφωσης των στρατηγικών του κλάδου.
Το Σωματείο μας δεν απάντησε και δεν πρόκειται να απαντήσει σε ανακοινώσεις που θέλουν να διχάσουν τους σιδηροδρομικούς και στρέφουν για πρώτη φορά στην ιστορία,σιδηροδρομικούς εναντίον σιδηροδρομικών με ευθύνη των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ και ΠΑΜΕ Σιδηροδρομικών.
Η λειτουργία και άλλων παικτών στον χώρο των εμπορευματικών μεταφορών (όποτε και αν αυτή γίνει), καθιστά ιστορική την αναγκαιότητα της κλαδικής εκπροσώπησης των μηχανοδηγών απο την ΠΕΠΕ.
Εγχείρημα πολύ δύσκολο, ακόμα δυσκολότερο αν επιδιώξουμε την σύναψη κλαδικής Σύμβασης,όπως ιστορικά πλέον έχουμε υποχρέωση να κάνουμε.
Ωστόσο, αυτό το Σωματείο έχει αποδείξει ότι όταν θέλει,στα δύσκολα έχει πάντα τις καλύτερες απαντήσεις.
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου