Μεγάλος είναι ο αντίκτυπος από το χτεσινό άρθρο του Προέδρου της ΕΕΣΣΤΥ για το θέμα της επερχόμενης ιδιωτικοποίησης της. Το άρθρο κυκλοφορεί σε όλο το διαδίκτυο σήμερα ενώ οι σιδηροδρομικοί κ ιδιαίτερα οι συνάδελφοι στην ΕΕΣΣΤΥ οφείλουν να βγάλουν
τα συμπεράσματα τους.
Τα όσα έγραψε ο συνάδελφος Αντωνιαδης για την ΕΕΣΣΤΥ,θα έπρεπε να τα είχε τονίσει η θλιβερή πλειοψηφία της ανύπαρκτης ΠΟΣ.
Αλλά πως θα γίνει αυτό , όταν ο «αμόρφωτος» Πρόεδρος της Ομοσπονδίας μας κ όσοι στηρίζουν την ανυπαρξία του ,ασχολείται νυχθημερόν με την συμφωνία των μηχανοδηγών με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Τον έχει φάει το μαράζι τον Παρασκευόπουλο κ αντί να ασχοληθεί με τα σοβαρά , ασχολείται με μικροπολιτική προσπαθωντας να πείσει Σωματεία -φίλα προσκείμενα στην θλιβερή πλειοψηφία- να βγάλουν ανακοινώσεις για την συμφωνία ΠΕΠΕ -ΤΡΑΙΝΟΣΕ .
Τον ρόλο της ΠΟΣ υποκατέστ ο Γιάννης ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ, για τον οποίο ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ και ΠΑΜΕ είχαν απαιτήσει-και είχαν πετύχει- να εγκαταλειψει την συνδικαλιστική του ιδιότητα στο τελευταίο συνέδριο της ΠΟΣ,αν και ήταν εκλεγμένος σύνεδρος σε αυτό με την παράταξη του Δικτύου ! Θυμίζουμε ότι ο συνάδελφος ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ μετά την χυδαία επίθεση που δέχτηκε στο συνέδριο της ΠΟΣ , επειδή εκεινες τις μερες είχε τοποθετηθεί στη θέση του Προέδρου της ΕΕΣΣΤΥ,δήλωσε την παραίτηση του από αυτό και την θέση του κατέλαβε άλλος σύνεδρος ,εξέλιξη που φυσικά επηρέασε κ το τελικό αποτέλεσμα στις τελευταίες Αρχαιρεσιες της Ομοσπονδίας μας.
Φυσικά την ίδια ευαισθησία, δεν έδειξε η θλιβερή πλειοψηφία της Ομοσπονδίας μας,για άλλες περιπτώσεις συνδικαλιστών που εξέθεσαν πρόσφατα τον σιδηρόδρομο .
Αλλά θα έρθει η ώρα που θα μιλήσουμε ΚΑΙ για αυτά
Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου