Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Τα μεγάλα κέρδη από την δρομολόγηση του Πειραιά ως αφετηρία του Προαστιακού της Αθήνας.

Λίγες μέρες έμειναν για την μεγάλη μεταμόρφωση του Προαστιακού Σιδηρόδρομου της Αθήνας. Από την 1η Φεβρουαρίου σύμφωνα με συνέντευξη του Υπουργού ΥΠΟΜΕ στο CNN Greece θα ξεκινήσουν τα αναμορφωμένα δρομολόγια του μέσου. Αυτό που θα δει ο επιβάτης είναι η αλλαγή της αφετηρίας.

Ο Πειραιάς, γίνεται από τούδε και στο εξής η αφετηρία όλων των δρομολογίων του Προαστιακού και αυτό έχει σημαντικές ευεργετικές επιπτώσεις στην κίνηση των επιβατών καθώς:

Επιτυγχάνεται η απευθείας σύνδεση λιμανιού-κέντρου-αεροδρομίου: ο επιβάτης του Προαστιακού θα μπορεί από το λιμάνι του Πειραιά να φτάσει στο κέντρο και κατόπιν στο Αεροδρόμιο Ελ.Βενιζέλος χωρίς μετεπιβίβαση σε περίπου 60 λεπτά. Η διασύνδεση λιμανιού-αεροδρομίου θα σημάνει και την συνεργασία των δύο συγκοινωνιακών πυλών καθώς ο συνδυασμός τους μπορεί να φέρει αναπτυξιακά αποτελέσματα κυρίως στον χώρο του τουρισμού κρουαζιέρας και όσοι προσγειώνονται στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας,σε περίπου 1 ώρα να μπορούν να είναι στον Πειραιά πολύ κοντά στους προβλήτες κρουαζιέρας. Εδώ, αυτό που ίσως απαιτηθεί είναι η εσωτερική δρομολόγηση λεωφορείων για την μετακίνηση των επιβατών από τον σταθμό του Μετρό στον Πειραιά μέχρι εκεί.

Επιτυγχάνεται η απευθείας σύνδεση του λιμανιού με την Πελοπόννησο και τη Δυτική Αττική: Επίσης στο ίδιο πλαίσιο το δρομολόγιο του Κιάτου θα οδηγεί στο λιμάνι του Πειραιά κάνοντας εύκολη την πρόσβαση στους επιβάτες που θα μπορούν εύκολα να μετεπιβιβαστούν σε κάποιο πλοίο ακτοπλοοϊας χωρίς αλλαγή μέσου. Είναι χαρακτηριστικό να αναφέρουμε πως κάποιος που ξεκινά από το Κιάτο θα είναι στον Πειραιά περίπου στον ίδιο χρόνο με κάποιον που ξεκινά από Κηφισιά για Πειραιά με τη Γραμμή 1 του Μετρό ενώ πιο γρήγορα θα φτάνει κανείς π.χ. από τη Νέα Πέραμο ή τα Μέγαρα.

Πυκνώνουν τα δρομολόγια στο αστικό τμήμα του Προαστιακού: Το περίφημο αστικό τμήμα είναι εκείνο που περικλείεται από τα τμήματα Πειραιάς-ΣΚΑ και ΣΚΑ-Κορωπί. Εδώ οι συχνότητες για όσους επιβάτες θα θέλουν να κινηθούν εντός αυτών των ορίων ή να συνδυάσουν τη μετακίνηση τους με άλλα μέσα μεταφοράς (π.χ. αν ξεκινήσουν από τον Πειραιά να κάνουν μετεπιβίβαση στο Μετρό στο σταθμό Λαρίσης και από εκεί να πάνε Ακρόπολη σε συνολικό χρόνο περίπου 30 λεπτών). Τις ώρες αιχμής τα δρομολόγια στο τμήμα Πειραιάς-ΣΚΑ θα είναι της τάξεως των 15-20 λεπτών από περίπου 1 ώρα που είναι σήμερα.

Μιλάμε για την ένταξη του Προαστιακού ως βασικού μέσου σταθερής τροχιάς στις Συγκοινωνίες της Αθήνας όπου μαζί με το Μετρό και το Τραμ θα παίζει βασικό ρόλο στην μετακίνηση χιλιάδων επιβατών καθημερινά, ανταποκρινόμενος στον ρόλο που είχε εξ αρχής σχεδιαστεί. Αυτό, επιτρέπει σε συνεργασία με τον ΟΑΣΑ και το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να γίνει αναδιάρθρωση λεωφορειακών γραμμών για την γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη μετακίνηση των επιβατών αλλά και την περαιτέρω μείωση των λεωφορειακών γραμμών στο Μητροπολιτικό Συγκρότημα της Αθήνας.

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι η πύκνωση και γιγάντωση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου της Αθήνας θα σημάνει και μεγάλο περιβαλλοντικό όφελος καθώς τα ηλεκτροκίνητα τρένα του Προαστιακού δεν εκπέμπουν αέριους ρύπους και "τραβώντας" κίνηση από ι.χ. και λεωφορεία συμβάλλει και στην περαιτέρω μείωση τους αλλά και στην ώθηση της χρήση των μέσων σταθερής τροχιάς, ως μέσο για τη βιώσιμη αστική ανάπτυξη που επιδιώκεται τόσο από την Ευρωπαϊκή Ένωση όσο και από την χώρα μας.

Αναφορικά με το εισιτήριο, στο αστικό τμήμα θα κοστίζει όσο και στα υπόλοιπα μέσα (βασική τιμή 1,40€), θα έχει την ίδια διάρκεια (90 λεπτά) ενώ όπως σημείωσε και ο Υπ.ΥΠΟΜΕ κ.Σπίρτζης η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα εκδώσει συμβατά εισιτήρια και κάρτες με το υπάρχων ηλεκτρονικό σύστημα επικύρωσης εισιτηρίου.

Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου