Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 13 Αυγούστου 2020

ΤΡΑΙΝΟΣΕ για γραμμή Κιάτο-Αίγιο: "Αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες του επιβατικού κοινού - Από φθινόπωρο τυχόν αλλαγές και αναπροσαρμογές στα δρομολόγια"

Από τα πιο δημοφιλή παγκοσμίως μεταφορικά μέσα, ο σιδηρόδρομος έχει γνωρίσει σπουδαία εξέλιξη από την εμφάνισή του έως τη σύγχρονη εποχή. Από την τροχιά του όμως, έλειπε η Αιγιάλεια τα τελευταία 11 χρόνια, λόγω της 

κατασκευής της νέας σιδηροδρομικής γραμμής, ένα έργο που πέρασε από σαράντα κύματα και οι αναβολές διαδέχονταν η μία την άλλη όσον αφορά τη λειτουργία του.
Επιτέλους, στις 22 Ιουνίου το πρώτο τρένο της νέας εποχής έφτασε στο Αίγιο, εγκαινιάζοντας μια ακόμα εναλλακτική στην ασφαλή και άνετη συγκοινωνία. Τα προβλήματα υπάρχουν, το κοινό ζητά αλλαγές δρομολογίων και άλλες βελτιώσεις, όμως το πρώτο διάστημα λειτουργίας τα στοιχεία είναι αρκετά ελπιδοφόρα για τη συνέχεια.
Στο filodimos.gr μίλησε ο υπεύθυνος του Τμήματος Επιβατικής Κίνησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (δηλαδή του εμπορικού τμήματος του ΟΣΕ) κ. Θεόδωρος Τόλιας:
-Πώς βλέπετε τα πράγματα ένα μήνα και κάτι μετά την επαναλειτουργία της γραμμής Κιάτο-Αίγιο;
ΑΠ: Ένα μήνα μετά την έναρξη των δρομολογίων θεωρώ ότι με βάση όλα τα προβλήματα που υπήρχαν και εξακολουθούν να υπάρχουν, είμαστε ικανοποιημένοι. Ξεκινήσαμε πολύ υποτονικά αλλά κάθε εβδομάδα κερδίζουμε και ένα μικρό ποσοστό στην εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού. Άλλωστε μην ξεχνάμε ότι για 11 χρόνια είχε ξεχαστεί το σιδηροδρομικό ταξίδι στην βόρεια Πελοπόννησο και θα χρειαστεί ακόμα καιρός μέχρι να ξαναμπεί στη ταξιδιωτική προτίμηση του κοινού.  Και μην ξεχνάμε ότι η γραμμή ξεκίνησε εν μέσω του κορωνοϊού και ύστερα από ένα τρίμηνο lockdown. Αν τα πράγματα ήταν διαφορετικά και είχαμε λειτουργήσει τη γραμμή από την άνοιξη, θα μιλάγαμε τώρα με πολύ διαφορετικά στατιστικά κίνησης.
-Ποιος είναι ο ρόλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στα προβλήματα των προσβάσεων στους σταθμούς;
ΑΠ: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα πρέπει να καταλάβει ο κόσμος ότι είναι ο operator της γραμμής. Εμείς προσλαμβάνουμε το προσωπικό και εκτελούμε τα δρομολόγια κατόπιν αίτησης στον ΟΣΕ. Δεν έχουμε την ευθύνη όσον αφορά τους σταθμούς, τη γραμμή και γενικά τις εγκαταστάσεις και την υποδομή. Γνωρίζουμε τα προβλήματα και για την πρόσβαση στο σταθμό του Αιγίου και την έλλειψη οδικής σήμανσης προς αυτόν. Να φανταστείτε ότι είχαμε παράπονα από επιβάτες που έχασαν το τρένο για λίγα λεπτά ψάχνοντας το σταθμό. Επίσης και οι οδηγοί των λεωφορείων της εταιρείας μας, δικαιολογημένα μας εκφράζουν παράπονα για τα προβλήματα που συναντούν όταν φθάνουν στο Αίγιο. Πιέζουμε και εμείς με τον δικό μας τρόπο τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ να ολοκληρωθούν όλα τα απαραίτητα έργα.

Αυξημένη η κίνηση από Κιάτο προς Αίγιο σε σχέση με τη Πάτρα - Η αναγκαστική μετεπιβίβαση στο Κιάτο

Ειδικά στα δρομολόγια Κιάτο - Αίγιο από την Παρασκευή το μεσημέρι και μέχρι το Σάββατο το τελευταίο, ο κ. Τόλιας τονίζει πως υπάρχει ιδιαίτερα αυξημένη κίνηση σε 2 συγκεκριμένα δρομολόγια έχει υπάρξει και 100% πληρότητα, αναφορικά με όλη τη διαδρομή και όχι μόνο στο πόσοι φτάνουν στον τερματικό σταθμό του Αιγίου.
-Ποια είναι τα πλεονεκτήματα της νέας σιδηροδρομικής γραμμής;
ΑΠ: Είναι πιο εύκολο για τον επιβάτη που έρχεται από την Αθήνα να ταξιδέψει μαζί μας καθώς ουσιαστικά αλλάζει μόνο ένα τρένο και στην ίδια αποβάθρα. Αντίθετα ο επιβάτης από τη Πάτρα αναγκάζεται να αλλάξει 2 τρένα και 1 λεωφορείο για τον τελικό του προορισμό και για αυτό προτιμάει άλλα ΜΜΜ.
Βέβαια η ΤΡΕΝΟΣΕ προσφέρει στον επιβάτη ένα μεγάλο πλεονέκτημα, να επιλέξει πιο οικονομικά να κατέβει σε όλους τους κεντρικούς σταθμούς της Αθήνας, σε σχέση με το λεωφορείο. Όσον αφορά στη μετεπιβίβαση στο Κιάτο, όταν σχεδιάζονταν τα δρομολόγια υπήρχαν οι σκέψεις να μην βάλουμε το επιβατικό κοινό σε αυτή τη ταλαιπωρία. Αλλά οι ταχύτητες των ντιζελοκίνητων τρένων είναι πολύ μικρότερες από των ηλεκτρικών και σίγουρα θα ερχόταν η στιγμή που θα κόλλαγαν το ένα πίσω από το άλλο. Ειδικά μέσα στο δίκτυο της πρωτεύουσας. Για την ηλεκτρικίνηση, το κοινό θα πρέπει να κάνει υπομονή έως το 2023, οπότε και αναμένεται να ολοκληρωθεί για το τμήμα Κιάτο-Αίγιο.

-Τα σχέδιά σας για το μέλλον της γραμμής και των δρομολογίων;
ΑΠ: Παρακολουθούμε καθημερινά τα δρομολόγια και τα ¨θέλω¨ των επιβατών, κάνουμε συζητήσεις και αν τελικά θα προχωρήσουμε σε πρόσθεση ή αναπροσαρμογή τους, θα το εξετάσουμε από το προσεχές φθινόπωρο.
filodimos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου