Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 4 Αυγούστου 2020

Ανακοίνωση Δικτύου Σιδηροδρομικών για τις εξελίξεις

Συνάδελφοι, συναδέλφισες
Σε μια κρίσιμη περίοδο για τον Ελληνικό Σιδηρόδρομο, αλλά και για τον κόσμο της εργασίας λόγω της οικονομικής ύφεσης,
συνέπεια της πανδημίας, είναι πραγματικά πρωτοφανές αυτό που βιώνουν οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο εδώ και 9 μήνες, με καίρια συνδικαλιστική ευθύνη της πλειοψηφίας της ΠΟΣ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ).
9 μήνες έχουν περάσει και ακόμα βρίσκονται χωρίς  ΣΣΕ οι εργαζόμενοι τόσο στον ΟΣΕ όσο και στην τεχνική βάση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπου ζήσαμε και την μη ανανέωση των  100 συμβάσεων συναδέλφων που δούλευαν χρόνια μαζί μας. 
Και ενώ όλα αυτά συμβαίνουν, η ηγεσία της ΠΟΣ δείχνει να μην καταλαβαίνει τίποτα, παρά μόνο παιχνιδάκια μικροπολιτικού επιπέδου που τίποτα δεν προσφέρουν στους σιδηροδρομικούς. 
Αφού οι εκπρόσωποι των ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ επέλεξαν να δημιουργήσουν ένα «δήθεν νέο» Σωματείο, διασπώντας το συνδικάτο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και πραγματοποιώντας εκλογές τον περασμένο μήνα όπου αντί να ενώνουν τις δυνάμεις των εργαζομένων, τις διαιρούν, προσπαθώντας να προωθήσουν έτσι προσωπικά τους συμφέροντα αλλά εξυπηρετώντας επί της ουσίας στο ακέραιο τις ορέξειςτου Τάκη του Νίκου και του Πέτρου. 
Το σχέδιο της ηγεσίας της ΠΟΣ απέτυχε παταγωδώς καθώς  παρά την ενεργή εμπλοκή και στήριξη της πρώην Διοίκησης της ΕΕΣΣΤΥ και του συνόλου του υπηρεσιακού μηχανισμού της τεχνικής βάσης στο «δήθεν νέο» Σωματείο, λιγότεροι από 380 (δηλαδή ούτε το 1/3 των εργαζομένων) συμμετείχαν στις «περίεργες» αυτές αρχαιρεσίες, όπου κάλπη στήθηκε μέχρι και σε γραφείο προϊσταμένου σε μεγάλο μηχανοστάσιο της χώρας, ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΕΣ στην σιδηροδρομική ιστορία, γεγονός που θα περιμέναμε να καταδικάσουν ιδιαίτερα όσοι μιλούν, για «συνδικάτα εργατών και όχι εργοδοτών». Η σιωπή τους απέδειξε και την συμμετοχή στα όσα θλιβερά ζούμε στο συνδικάτο μας στον σιδηρόδρομο.
Το θέατρο του παραλόγου όμως συνεχίστηκε με την αποστολή εξωδίκων στα Σωματεία που έχουν υπογράψει την επιχειρησιακή ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, από αυτούς που …θέλουν να διαπραγματευτούν την νέα ΣΣΕ. Το τραγελαφικό συνέβη το μεσημέρι της Παρασκευής, όταν το δήθεν νέο Σωματείο ισχυρίστηκε ότι έστειλε λάθος μισθολόγιο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ επειδή… φταίει ο δαίμων του πληκτρολογίου. Και αυτοί που το υπέγραψαν, στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ επειδή… φταίει ο δαίμων του πληκτρολογίου. Και αυτοί που το υπέγραψαν, τι διάβαζαν αναρωτιόμαστε. Εκτός αν δεν μπήκαν στον κόπο να το διαβάσουν. Κατόπιν εστάλη νέο μισθολόγιο προς διόρθωση του προηγούμενου και όλοι αναρωτιόμαστε. Τελικά ποια πρόταση ισχύει, που εξαφανίστηκαν τα θεσμικά, τι ακριβώς ζητούν εκτός από μια πλειοδοτική πρόταση για επικοινωνιακούς λόγους.
Εμείς πάντως έχουμε την πρόθεση να τους αντιμετωπίσουμε σοβαρά εάν μας διαβεβαιώσουν ότι η πρόταση του Σαββάτου ισχύει και ότι την επόμενη Πέμπτη δεν θα στείλουν κάτι άλλο 

Ωστόσο είναι ξεκάθαρο ότι μέλος του Προεδρείου της ΠΟΣ, δεν διανοείται να ζητά άλλο μισθολόγιο στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και άλλο στον ΟΣΕ ή την ΕΡΓΟΣΕ ή την ΣΤΑΣΥ. Άρα ο Νίκος  που υπογράφει τα εξώδικα και συμμετέχει και στο Προεδρείο της ΠΟΣ, θα πρέπει να εξηγήσει στους σιδηροδρομικούς ΓΙΑΤΙ ζητά αυξήσεις στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ενώ στον ΟΣΕ αρκείται στο απόλυτο μηδέν, όπως και στην ΕΡΓΟΣΕ και την ΣΤΑΣΥ. Η στάση αυτή θα συνεκτιμηθεί από την παράταξη μας για την τελική της απόφαση για την  ΣΣΕ στον ΟΣΕ.


Για το Δίκτυο Σιδηροδρομικών ένα είναι το ζητούμενο.

Η επικράτηση του Συλλογικού Δικαίου σε ΟΛΕΣ τις εταιρείες στον σιδηρόδρομο, ΣΣΕ με πραγματικές αυξήσεις και θεσμικές κατακτήσεις για ΟΛΟΥΣ τους σιδηροδρομικούς.

Η προστασία των θέσεων εργασίας, η επαναπρόσληψη των συμβασιούχων, η προστασία των συνταξιοδοτικών-ασφαλιστικών-εργασιακών δικαιωμάτων ΟΛΩΝ των εργαζομένων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, όπως αυτή προβλέφθηκε στην συμφωνία για τα ΥΓΟΣ το 2015.

Όσοι εξακολουθούν να  παίζουν παιχνιδάκια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ας έχουν υπόψην τους το εξής.

ΚΑΜΙΑ ΣΣΕ δεν θα δεχτούμε ΑΝ δεν φέρει την υπογραφή ΟΛΩΝ των συνδικάτων, τα οποία θα πρέπει να συνεννοηθούν και να συμμετέχουν από κοινού στις διαπραγματεύσεις. Συνεννόηση που ΟΡΘΟΤΑΤΑ ζήτησε το επιχειρησιακό Σωματείο που έχει την ευθύνη της διαπραγμάτευσης, η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 

Άλλοθι σε αποτυχημένες συνδικαλιστικές ηγεσίες, η παράταξη μας ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ.

ΑΝ κάποιοι νομίζουν ότι θα πάρουν αυξήσεις και εκ του ασφαλούς θα πλειοδοτούν αρνούμενοι την ευθύνη απέναντι σε όσους εκπροσωπούν, είναι ΒΑΘΙΑ ΓΕΛΑΣΜΕΝΟΙ.

Κλείνοντας θα τονίσουμε το αυτονόητο. Όταν σε σύνολο 1200 σχεδόν εργαζόμενων ΜΟΝΟ 379 προσέρχονται να ψηφίσουν στο «δήθεν» νέο Σωματείο που έστησαν οι ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ-ΔΕΣΚ, τότε ΟΛΟΙ αντιλαμβάνονται ΞΕΚΑΘΑΡΑ ποιος είναι ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ συσχετισμός συνδικαλιστικών δυνάμεων στην ΠΟΣ στα σιδηροδρομικά Σωματεία.

ΚΑΝΕΙΣ από εμάς ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ το συνέδριο της χάλκευσης της δημοκρατικά εξεφρασμένης άποψης των σιδηροδρομικών,  τα αποτελέσματα του οποίου έχουν οδηγήσει και στην διάλυση της ΠΟΣ εδώ και 1 χρόνο.

Υ.Γ.

Επειδή η υπογραφή ΣΣΕ είναι σοβαρό θέμα (για όλους εσάς που στέλνετε διαφορετική πρόταση αναλόγως τι μέρα είναι) θα θέλαμε απλά να σας θυμίσουμε ότι την προηγούμενη φορά που τάξατε λαγούς με πετραχήλια στην τεχνική βάση είχαμε απολύσεις. 

Εμείς είχαμε μία μικρή ελπίδα ότι κάτι θα μάθατε, αλλά το πάθος του Τάκη του Νίκου και του Πέτρου είναι ισχυρότερο από το συμφέρον των συναδέλφων. 






1 σχόλιο: