Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020

Πονάει κεφάλι κόψει άδεια οδηγών ΜΜΜ – Στους εργαζόμενους φορτώνει το υπουργείο Μεταφορών το “μπάλωμα” του συνωστισμού στα μέσα μεταφοράς


Οι απαράδεκτες και επικίνδυνες για τη δημόσια υγεία εικόνες συνωστισμού στα ΜΜΕ αποτελούν καθημερινότητα τους τελευταίους δυόμιση μήνες περίπου, όσο οι άνθρωποι επέστρεφαν σταδιακά στις δουλειές τους (όσες έμειναν για την ακρίβεια) μετά
το λοκντάουν.

 Η οργή των πολιτών που στριμώχνονται σα σαρδέλες εν μέσω πανδημίας, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής, ξεχείλισε με την ανακοίνωση για το νέο πρόγραμμα του Αυγούστου, που πετσόκοβε ακόμα περισσότερα τα ήδη ανεπαρκή δρομολόγια. Όλα αυτά την ώρα που ο κορονοϊός κάνει δυναμικά την εμφάνισή του, σε όλο και περισσότερα μέρη της χώρας, αλλά με ιδιαίτερη ένταση σε Αττική και Θεσσαλονίκη.

Μπροστά σε αυτή την κατάσταση, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας, αφού παραδέχτηκε -βάζοντας κι ένα μάλλον αδικαιολόγητο “ίσως” – το ρόλο των ΜΜΜ στη διασπορά του ιού, πράγμα βέβαια που καταλαβαίνει αυτή την εποχή κι ένα μικρό παιδί, ανακοίνωσε τη “λύση” στο πρόβλημα των αραιών δρομολογίων: Την ανάκληση των θερινών αδειών, αφού μόνο το 20% των εργαζομένων θα τις πάρει μέσα στον Αύγουστο. Η ευθύνη δηλαδή για την πύκνωση των δρομολογίων σε μια κρίσιμη στιγμή για τη δημόσια υγεία, μετακυλίεται στις πλάτες των ίδιων των εργαζομένων, που καλούνται να ανατρέψουν τον προσωπικό και οικογενειακό τους προγραμματισμό και να αναβάλλουν το δικαίωμά τους στις διακοπές, ώστε όπως – όπως να μπαλωθούν τα τεράστια κενά σε κάθε είδους προσωπικό.

Η απαράδεκτη αυτή κατάσταση πρέπει να συναντήσει την αντίδραση όχι μόνο των εργαζομένων στα ΜΜΜ, αλλά και των χρηστών τους, των οποίων η νοημοσύνη κυριολεκτικά γελοιοποιείται με τέτοιου είδους ημίμετρα, τα οποία απλά αποκαλύπτουν ακόμα περισσότερο το μέγεθος της συνειδητής υποβάθμισης των δημόσιων μεταφορών από πλευράς κυβέρνησης.

1 σχόλιο:

  1. Ο Υπουργός είναι τελείως άσχετος. Το είχε δείξει και από τις εμπνευσμένες ερωτήσεις για τον αποκλεισμό από χιόνια και το δυστύχημα στο Άδενδρο. Το απέδειξε με την εμμονή να θέτει υπεύθυνους για τους υπεράριθμους επιβάτες τους μηχανοδηγούς και ηλεκτροδηγούς. Και να τους επιβάλει πρόστιμα! Την πρώτη φορά μπορεί να έγινε λάθος, η επανάληψη της διάταξης σε όλες τις επανεκδόσεις-τροποποιήσεις των μέτρων, δείχνει εκτός από πλήρη άγνοια, εμμονή. Η διάταξη για τους υπεράριθμους στο μετρό και τα λεωφορεία, δείχνει ότι δεν έχει ιδέα από συγκοινωνία. Δεν πρέπει να έχει μπει σε ΜΜΜ ποτέ. Οι αλλοπρόσαλλες δηλώσεις του για τη μείωση των δρομολογίων τον Αύγουστο και το στριμωξίδι που θα ακολουθούσε σε συνδυασμό με την απόφαση να κοπούν οι άδειες του προσωπικού για να μη συμβεί, δείχνουν και άνθρωπο με δόλο. Θα ακούει παράγοντες σαν κάποιο ημέτερο γνωστό αρχισυνδικαλιστή. Κρίμα που πέραν των μεγαλοπαραγόντων και των μεγαλοσυνδικαλιστών αυτόν τον άσχετο τον στηρίζουν και κανονικοί εργαζόμενοι του τομέα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή