Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 11 Αυγούστου 2020

H EE ενέκρινε κρατική βοήθεια 6 δις στις περιφερειακές και τοπικές δημόσιες υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών στη Γερμανία

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε, σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ για τις κρατικές ενισχύσεις, όπως υποστηρίζει, κρατική βοήθεια 6 δισεκατομμυρίων ευρώ για την αποζημίωση εταιρειών
που παρέχουν περιφερειακές και τοπικές δημόσιες υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών στη Γερμανία.

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη - metaforespress.gr

Η κρατική βοήθεια δίδεται ως αντιστάθμισμα από τη ζημία που έχουν υποστεί οι υπηρεσίες μεταφοράς επιβατών, λόγω της εκδήλωσης του κορωνοϊού και των έκτακτων μέτρων περιορισμού κυκλοφορίας που επιβλήθηκαν στη Γερμανία για τον περιορισμό του ιού.

Η εκτελεστική αντιπρόεδρος της ΕΕ Margrethe Vestager, υπεύθυνη για την πολιτική ανταγωνισμού, δήλωσε:

«Οι τοπικοί και περιφερειακοί πάροχοι δημόσιων μεταφορών συνέχισαν να παρέχουν ουσιαστικές υπηρεσίες στους πολίτες κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού.

Αυτό το σχέδιο ύψους 6 δισεκατομμυρίων ευρώ επιτρέπει στη Γερμανία να τους αποζημιώσει για τη ζημία που υπέστησαν.

Συνεχίζουμε να συνεργαζόμαστε με όλα τα κράτη μέλη για να διασφαλίσουμε ότι τα εθνικά μέτρα στήριξης μπορούν να εφαρμοστούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα και αποτελεσματικότερα, σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ».
Η γερμανική κυβέρνηση έχει θέσει σε εφαρμογή έκτακτα μέτρα που είναι απαραίτητα για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού, όπως το κλείσιμο σχολείων και βρεφικών σταθμών, διευρυμένες ρυθμίσεις τηλεργασίας, κανόνες κοινωνικής απόστασης και περιορισμούς στις συγκεντρώσεις.

Αυτό επηρέασε σοβαρά τις περιφερειακές και τοπικές δημόσιες συγκοινωνίες, καθώς ο αριθμός επιβατών στις τοπικές δημόσιες συγκοινωνίες, οδικώς και σιδηροδρομικώς, μειώθηκε μεταξύ 70% και 90%, με αποτέλεσμα τη σημαντική μείωση των εσόδων.

Επιπλέον, οι φορείς μεταφορών είχαν την υποχρέωση να διατηρήσουν επαρκή συχνότητα περιφερειακών και τοπικών υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών για να διασφαλίσουν την κινητικότητα των ατόμων χωρίς πρόσβαση σε εναλλακτικά μέσα μεταφοράς, συμπεριλαμβανομένων των κρίσιμων εργαζομένων, όπως οι επαγγελματίες υγείας.

Όπως αναφέρει η ΕΕ, η κατάσταση επιδεινώθηκε από το πρόσθετο κόστος που βαραίνουν τους μεταφορείς σε σχέση με τα μέτρα που στοχεύουν στον περιορισμό της εξάπλωσης του ιού, όπως ενισχυμένα μέτρα υγιεινής και υγιεινής.

Όλα αυτά έχουν οδηγήσει σε σοβαρά προβλήματα ρευστότητας που κινδυνεύουν να «απομακρύνουν» πολλούς από τους μεταφορείς από την αγορά.

Το γερμανικό σύστημα έχει σχεδιαστεί για να αποζημιώνει κάθε φορέα εκμετάλλευσης περιφερειακών και τοπικών δημόσιων συγκοινωνιών για τις ζημίες που υπέστη, ενώ εκπληρώνει τις συμβατικές του υποχρεώσεις υπό τις συνθήκες που καθορίζονται από το ξέσπασμα του κορωνοϊού και τα προκύπτοντα μέτρα περιορισμού.

Σύμφωνα με το καθεστώς, οι εταιρείες μεταφορών θα έχουν δικαίωμα αποζημίωσης με τη μορφή άμεσων επιχορηγήσεων για ζημίες που προκλήθηκαν μεταξύ 1ης Μαρτίου και 31ης Αυγούστου 2020.

Η Γερμανία θα διασφαλίσει ότι κανένας μεμονωμένος μεταφορέας δεν θα λαμβάνει περισσότερα αποζημίωση από ό, τι υπέστη σε ζημίες και ότι οποιαδήποτε πληρωμή ή περίσσεια της πραγματικής ζημιάς ανακτάται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου