Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2020

Tα γνωστά προβλήματα υποδομής στον Προαστιακό Αθήνας στερούν μέρος απο την δυναμική του

Για άλλη μια φορά την τελευταία βδομάδα γίναμε μάρτυρες όπου ένα συμβάν στον Προαστιακό Αθήνας (προς Κιάτο) φανέρωσε τις πολλές και γνωστές σε όλες μας αδυναμίες. 
Οι ενέργειες του μηχανοδηγού
που με απόλυτη ασφάλεια και επαγγελματισμό οδήγησε τον συρμό σε παρακείμενο σταθμό βοήθησαν στο να περιοριστεί η ταλαιπωρία των επιβατών.
Δεν μπόρεσε όμως να κρύψει τις γνωστές παθογένειες στην υποδομή.

  • Στα τούνελ της γραμμής του Προαστιακού Αθηνών η κατάσταση της υποδομής εδώ και 10 χρόνια περίπου είναι απαράδεκτη αναφορικά με τον φωτισμό και τις επικοινωνίες. Εξώδικα έχουν γίνει απο Σωματεία, ακούμε για έργα που θα γίνουν και εργολαβίες ανάταξης που θα προκηρυχθούν, χωρίς να υπάρχει όμως κάτι χειροπιαστό.
  • Η τηλεδιοίκηση και τα φωτοσήματα - για το Etcs δεν αναφερόμαστε καν- δεν λειτουργούν εδώ και 10 χρόνια περίπου στην γραμμή προς Κιάτο. Αποτέλεσμα είναι ότι αν έχουμε ένα συμβάν σε ένα κομμάτι της διαδρομής η υποδομή υποχρεώνεται σε μονοδρομήσεις πολλών χιλιομέτρων, όπου προκαλούν σημαντικές καθυστερήσεις στα τρένα. Στο συμβάν της εβδομάδας που πέρασε η μονοδρόμηση ξεπερνούσε τα 45 χιλιόμετρα διαδρομής με τις συνεπακόλουθες καθυστερήσεις. Αυτά όμως είναι γνωστά εδώ και πολλά χρόνια. 
  • Συνεπακόλουθο της μη λειτουργίας τηλεδιοίκησης και φωτοσημάτων είναι να είναι σχεδόν ανύπαρκτη η δυνατότητα πύκνωσης των δρομολογίων ενώ με τον τρόπο αυτό βρίσκουν και δικαιολογία - απόλυτα τεκμηριωμένη- οι operator για να μην προχωρούν σε αγορά νέου τροχαίου υλικού. Τα αιτήματα των τοπικών κοινωνιών ωστόσο πυκνώνουν, ζητούν το τρένο, πρόσφατο το παράδειγμα με το αίτημα των κατοίκων της Αιγιαλείας . Η πολιτική ηγεσία του ΥΜΕ και η Διοίκηση του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ θα πρέπει να ενεργοποιηθούν άμεσα.
  • Παρά τις δεσμεύσεις των υπευθύνων της υποδομής καμία εργασία για την αποκατάσταση της περίφραξης της γραμμής δεν έχει διεξαχθεί μετά το τελευταίο συμβάν με την επίθεση ομάδας Ρομά σε συρμό πλησίον του Ζευγολατιού. Ελπίζουμε οι εργασίες να ξεκινήσουν άμεσα.
  • Δεν λειτουργεί η τηλεματική σε κανένα σταθμό, γεγονός που έχει ως συνέπεια σε περίπτωση καθυστερήσεων οι επιβάτες να μένουν ανενημέρωτοι για μεγάλο χρονικό διάστημα.
  • Τα συνεργεία του ΟΣΕ για την συντήρηση της υποδομής στον Προαστιακό αντιμετωπίζουν έντονα το φαινόμενο της έλλειψης προσωπικού, λόγω συνταξιοδοτήσεων. 
Ο σχεδιασμός του Προαστιακού Αθήνας είχε γίνει με βασική προϋπόθεση την πλήρη λειτουργία του για να μπορεί να εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό.
Το μέσο σήμερα υπολειτουργεί, τα δρομολόγια δεν μπορούν να πυκνώσουν, οι εργαζόμενοι δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για να περιοριστούν τα προβλήματα.
Οι τελευταίες αλλαγές που είχαν γίνει στον Προαστιακό ήταν μετά την είσοδο της ηλεκτροκίνησης στο νέο -ανακαινισμένο- σταθμό της  Αθήνας το 2017, όπου έδωσε νέα πνοή στο μέσο, πρόσκαιρα ωστόσο.
Εμείς καταθέτουμε και πάλι τα γνωστά προβλήματα υποδομής και περιμένουμε να δούμε αν κάποια στιγμή θα ξεκινήσει κάτι αξιόλογο για την αποκατάσταση τους. 

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου