Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Τον Οκτώβριο δημοπρατείται το έργο Β` φάσης του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών


Πλήρη επιβεβαίωση του πρόσφατου ρεπορτάζ του ypodomes.com έχουμε καθώς σύμφωνα με πληροφορίες οι συμπληρωματικές μελέτες καθώς και τα Τεύχη Δημοπράτησης του έργου Β` φάσηςς του Κεντρικού Σιδηροδρομικού Σταθμού της Αθήνας, βρίσκονται σε φάση οριστικοποίησης.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα της ΕΡΓΟΣΕ το έργο θα δημοπρατηθεί εντός του Φθινοπώρου και συγκεκριμένα τον Οκτώβρη. Το budget του έργου είναι στα 40 εκατ. ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ).


Με το έργο της Β`φάσης έργων, αναβαθμίζεται ο Σ.Σ. Αθηνών τόσο στην ικανότητα εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού (αύξηση γραμμών & αποβαθρών, σύνδεση με σταθμό μετρό, ολοκλήρωση Η/Μ εγκαταστάσεων κλπ.) όσο και αισθητικά (αποκατάσταση όψεων).

Οι εργασίες ανακαίνισης και ανάπτυξης του Σ.Σ. Αθηνών ξεκίνησαν από τον Ο.Σ.Ε. με την Σύμβαση 994/2005, συνεχίστηκαν από την ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε. με την Σύμβαση 751/2015 και με το νέο προς δημοπράτηση έργο θα ολοκληρωθούν οι εργασίες υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης, με την παρούσα εργολαβία με Αριθμό Διακήρυξης (Α.Δ.) 2513.

Ο Κεντρικός Σιδηροδρομικός Σταθμός της Αθήνας είναι ο κεντρικότερος στη χώρα, εξυπηρετώντας υπεραστικές και προαστιακές σιδηροδρομικές γραμμές και παραμένει εργοτάξιο εδώ και χρόνια. Μεγάλο στοίχημα αποτελεί και η αναβάθμιση του κτιρίου του σταθμού που δεν ανταποκρίνεται στις ανάγκες αλλά και την εικόνα ενός κεντρικού σταθμού Ευρωπαϊκής πρωτεύουσας. Πρόκειται για δράση η οποία πρέπει να τρέξει μέσω της ΓΑΙΑΟΣΕ και του ΟΣΕ.

Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020 και συγκεκριμένα μέσα από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΥΜΕ-ΠΕΡΑΑ. Εντάσσεται στη  νέα γενιά έργων κόστους 700 εκατ.ευρώ μέσω του ΕΣΠΑ που προωθεί η ΕΡΓΟΣΕ και μέρος του συνολικού πλάνου των 4 δισ.ευρώ που αφορά νέα σιδηοδρομικά έργα σε όλη τη χώρα.

Κύρια χαρακτηριστικά του Φυσικού Αντικειμένου της παρούσας εργολαβίας είναι:
– Κατασκευή των νέων αποβάθρων Νο 1, 2 & 3 (των νέων γραμμών Νο 1 έως και Νο 6) του Σ.Σ. Αθηνών μετά των στεγάστρων.

– Κατασκευή των υποδομών (θεμελίωση) των μελλοντικών κτιριακών εγκαταστάσεων – στεγάστρου του Σ.Σ.Α.
– Καθαίρεση παλαιάς υφιστάμενης υπόγειας πεζοδιάβασης περί την Χ.Θ. 10+410

– Καθαίρεση της προσωρινής ισόπεδης διάβασης πρόσβασης των πεζών από το κτήριο εισόδου στο σταθμό (κτήριο οδού Δηληγιάννη) στις αποβάθρες Νο 4, 5 & 6.

– Καθαίρεση μέρους του νότιου (σημερινή χρήση καταστήματος) και βόρειου (στέγαστρο) τμήματος του υπάρχοντος κτιρίου του Σ.Σ. Αθηνών και αποκατάσταση των όψεων του μετά τις αναγκαίες παρεμβάσεις.

– Επέκταση της Μεγάλης Υπόγειας Διάβασης του Σ.Σ. Αθηνών περί την Χ.Θ. 10+300 κάτω από τις κατασκευαζόμενες νέες αποβάθρες Νο 1, 2 & 3 συμπεριλαμβανομένων του κελύφους των καταστημάτων εντός της Υπόγειας Διάβασης τις κλίμακες, κυλιόμενες σκάλες, τους ανελκυστήρες και την σύνδεση μ το Σταθμό «Λαρίσης» της Αττικό Μετρό Α.Ε.

– Επέκταση της Μικρής Κάτω Διάβασης Πεζών κάτω από τις κατασκευαζόμενες νέες αποβάθρες Νο 1, 2 & 3 με τις κλίμακες και τους ανελκυστήρες.

– Κατασκευή τριών (3) νέων μεταλλικών άνω πεζοδιαβάσεων εντός του Σ.Σ. Αθηνών στις Χ.Θ. 10+507, 10+581 & 10+700 για την διέλευση των πεζών πάνω από τις σιδηροδρομικές γραμμές, την πρόσβαση στο σύνολο των αποβάθρων του Σταθμού και την άμεση απομάκρυνση σε περίπτωση κινδύνου.

– Ολοκλήρωση των Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων (Η/Μ) στον Σ.Σ. Αθηνών (εργασίες σύνδεσης με τον υποσταθμό Μέσης Τάσης και το Ηλεκτροπαραγωγικό Ζεύγος, Κυλιόμενες Κλίμακες, Ανελκυστήρες, Πυρόσβεση, Ηλεκτροφωτισμός).

– Σήμανση Σταθμού, σύμφωνα με:
α) Την θέση και την μορφολογία του σταθμού και των κτιρίων,
β) Την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού
γ) Εγκατάσταση νέου αποχετευτικού δικτύου ομβρίων των σιδηροδρομικών γραμμών 1 έως και 6 και των νέων αποβάθρων Νο 1, 2 & 3 του Σ.Σ. Αθηνών και ολοκλήρωση της ανακατασκευής του παντοροϊκού αγωγού (Ζ2) που διασχίζει εγκαρσίως τις Σ.Γ.
στο βόρειο άκρο του κτηρίου εισόδου επί της οδού Δηληγιάννη.

– Πλήρης κατασκευή της επιδομής των υπολοίπων έξι (6) σιδηροδρομικών γραμμών, 1 έως και 6 στο Σ.Σ. Αθηνών, μετά των απαιτουμένων χωματουργικών του υποστρώματος της επιδομής.
– Ηλεκτροκίνηση μέσω εναέριας ‘‘Αλυσοειδούς’’ Γραμμής Επαφής 25 KV – 50 Hz των Σ.Γ. 1 έως και 6 του Σ.Σ. Αθηνών.

Για το σωστό συντονισμό των εργασιών, χωρίς αυτές να επηρεάσουν την αδιάλειπτη λειτουργία του Σταθμού, έχει προβλεφθεί συγκεκριμένη αλληλουχία των κατασκευαστικών εργασιών (phasing).

Οι εργασίες της παρούσας εργολαβίας θα υλοποιηθούν υπό συνεχή σιδηροδρομική κυκλοφορία με ηλεκτροκινούμενο τον δεξιό ημιδιάδρομο του Σ.Σ.Α. (Σ.Γ. 7,8, 9 & 10) και με εξασφάλιση της αδιάλειπτης πρόσβασης των επιβατών στις λειτουργούσες δυτικές αποβάθρες του Σταθμού (αποβάθρες 4, 5 & 6), τόσο από τα ανατολικά (οδός Δηληγιάννη) όσο και από τα δυτικά (οδός Κωνσταντινουπόλεως).

Με μελλοντική εργολαβία θα ολοκληρωθεί η εγκατάσταση της σηματοδότησης και των τηλεπικοινωνιακών συστημάτων καθώς και η ολοκλήρωση των οδικών έργων για την κυκλοφοριακή αναβάθμιση της περιοχής.

www.ypodomes.com -Νίκος Καραγιάννης 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου