Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 9 Αυγούστου 2020

Ο ταλαντούχος κ. Αγιάσογλου

Άρθρο της Εφημερίδας των Συντακτών 
Ερωτήματα για τις αποφάσεις του επικεφαλής της ΟΣΥ Α.Ε. ● Σπατάλες, πολλαπλασιασμός αμοιβών στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, προσλήψεις με δελτία
παροχής υπηρεσιών εν μέσω κρίσης ● Χωρίς τεστ κορονοϊού οι οδηγοί, καταγγέλλει η συνδικαλιστική παράταξη ΜΕΤΑ-ΟΣΥ.
Την άμεση διενέργεια διαγνωστικών τεστ στο σύνολο του προσωπικού για την πρόληψη από τον Covid-19 και στα 6 αμαξοστάσια αλλά με προτεραιότητα στους οδηγούς των λεωφορείων, ζήτησε από τις διοικήσεις του ΟΑΣΑ και του ΟΣΥ Α.Ε. η εκτελεστική γραμματεία της συνδικαλιστικής κίνησης ΜΕΤΑ-ΟΣΥ. Μάθαμε ότι απάντηση ακόμη αναμένεται. Ισως γιατί ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες) είναι πολύ απασχολημένος για να απαντά και, πολύ περισσότερο, να υλοποιεί αιτήματα τέτοιας φύσης. Το πού και πώς είναι απασχολημένος βοηθούν να κατανοήσουμε κάποιες τελευταίες αποφάσεις του.

Toν Φεβρουάριο του 2018 συστήνεται με κεφάλαιο 15 χιλιάδων ευρώ η «Βασίλειος Στεργίου & Συνεργάτες Ε.Ε.». Κύρια δραστηριότητα της εταιρείας ορίζεται το χονδρικό εμπόριο καφέ, τσαγιού, κακάου και μπαχαρικών. Δευτερεύουσες δραστηριότητες, αρκετές: εμπόριο ζάχαρης, σοκολάτας, χονδρικό εμπόριο ποτών, υπηρεσίες χρησιδανεισμού μηχανημάτων.

Στην εταιρεία ο Βασίλειος Στεργίου είναι ο διαχειριστής, ο οποίος συμμετέχει με ποσοστό 20%. Από τους υπόλοιπους τέσσερις μετόχους σημαντικό ποσοστό (30%) εμφανίζεται να κατέχει ο κ. Στέφανος Αγιάσογλου. Οι κ. Στεργίου και Αγιασογλου διατηρούν τη συμμετοχή τους στην εταιρεία με χαμηλότερα ποσοστά 10% και 21,7% μετά την τροποποίηση του καταστατικού τον Ιούνιο του ίδιου έτους.

Στις 9 Μαρτίου του 2020 ο Στέφανος Αγιάσογλου διορίζεται νέος πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. (ΟΣΥ Α.Ε.), που διαχειρίζεται τη λειτουργία των λεωφορείων και των τρόλεϊ της πρωτεύουσας. Το βιογραφικό που δημοσιεύεται στον Τύπο αρκετά πλούσιο. Αναφέρονται όλοι οι τίτλοι σπουδών του, η τοποθέτησή του ως προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ Α.Ε.) κατά την περίοδο 2013-2016 και η αντίστοιχη θητεία του στον Οργανισμό Σχολικών Κτιρίων (ΟΣΚ Α.Ε.). Μόνο που από το βιογραφικό απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά στη συμμετοχή του στην εταιρεία Στεργίου.

Λίγες ημέρες μετά τον διορισμό του, αναρτάται στο Διαδίκτυο η απόφαση του κ. Αγιάσογλου με την οποία προσλαμβάνει τον πρώην (;) συνεταίρο του Βασίλειο Στεργίου ως ειδικό συνεργάτη του. Η σύμβαση εργασίας είναι ιδιωτικού δικαίου και λύνεται αυτοδικαίως ταυτόχρονα με την αποχώρηση για οποιονδήποτε λόγο του προέδρου του Δ.Σ.

Ο Μάρτιος είναι ο μήνας εκδήλωσης της πανδημίας και του lockdown. H πλειονότητα των μισθωτών στον ιδιωτικό τομέα αναγκάζεται να επιβιώσει με τα 534 ευρώ τον μήνα που ορίζουν οι ΠΝΠ για όλους όσοι τίθενται σε καθεστώς αναστολής συμβάσεων εργασίας. Και είναι πολλοί, χιλιάδες.

H χώρα έχει εισέλθει σε μια νέα φάση οικονομικής κρίσης, αλλά αυτό δεν εμποδίζει σε τίποτε τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΣΥ Α.Ε να... μην κάνει οικονομίες. Αξιοποιώντας νόμο της κυβέρνησης της Ν.Δ. προχωρά στον διπλασιασμό των αμοιβών των μελών του Δ.Σ. για κάθε συνεδρίαση και από τα 50 ευρώ της προηγούμενης περιόδου, επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, θεσπίζουν αμοιβές 400 ευρώ για κάθε έναν από τα μέλη του Δ.Σ.

Κι όχι μόνον αυτό. Αντί να ενισχύσει τα προληπτικά μέτρα για τους οδηγούς και να προλάβει το χάος που προκαλείται από τις βάρδιες που δεν πραγματοποιούνται ελλείψει προσωπικού, αποφασίζει να αναδιοργανώσει τη νομική διεύθυνση των Οδικών Συγκοινωνιών.
Στις 18 Ιουνίου αναρτάται ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. για την αναπροσαρμογή της πάγιας μηνιαίας χρηματικής προκαταβολής της Διεύθυνσης Νομικής Υποστήριξης από 500 σε 3.000 ευρώ. Η αύξηση φαίνεται να είναι το δόλωμα για να μη διατυπωθούν αντιρρήσεις απέναντι σε μιαν άλλη απόφαση για ενίσχυση της Διεύθυνσης με ιδιωτικά νομικά γραφεία. Ετσι, ενώ ήδη η επιχείρηση απαρτίζεται από μία Διεύθυνση 11 νομικών, το Δ.Σ. αποφασίζει να συνάψει συμβάσεις με δυο πολύ γνωστά και δικηγορικά γραφεία, έναντι του ποσού των των 48.000 ευρώ.

Φυσικά προχώρησε και σε προσλήψεις προσωπικού. Προσέλαβε 11 εργαζόμενους στο διοικητικό με δελτία παροχής υπηρεσιών. Ας ελπίσουμε ότι δεν θα γίνουν με τον ίδιο τρόπο και οι προσλήψεις οδηγών που ανακοίνωσε χθες ο αρμόδιος υπουργός, αν και με τον ταλαντούχο κύριο Αγιάσογλου όλα είναι δυνατά.

Της Χριστίνας Κοψίνη

1 σχόλιο:

  1. Που το βλέπετε το κακό; Όλοι αυτοί αποτελούν ένα συμπαγή κορμό στελεχών που περιφέρονται από Δημόσιο Οργανισμό σε ΔΕΚΟ και από Ινστιτούτο σε Κρατική Εταιρεία εμπλουτίζοντας το ιστορικό τους για πάσαν μελλοντικήν χρήσιν! Όπου πάνε κουβαλούν και τους κολλητούς τους, τους συγγενείς τους και όλα τους τα ρουσφέτια ως συμβούλους, μετακλητούς, μπλοκάκια και δεν συμμαζεύεται. Το Κράτος είναι λάφυρο για τις παρατάξεις που νέμονται την εξουσία και το πόπολο χάσκει και χειροκροτεί. Τα στελέχη του ανταμοίβονται ανάλογα με το εκτόπισμά τους και τη μελλοντική προοπτική. Από Διευθύνων Σύμβουλος σε Πρόεδρο, Δημοτικό Άρχοντα, Βουλευτή κοκ. Κάπως πρέπει να αποσβεστεί και η επένδυση του μπαμπά στον κάθε γόνο, τα χωράφια που πουλήθηκαν για να πάει στο Κολλέγιο, να πάρει το Πτυχίο του εντός ή εκτός Χώρας, να κάνει μεταπτυχιακό κατά κανόνα στο εξωτερικό κλπ κλπ. Η δουλειά (μας) να γίνεται και όλα τα άλλα ας γίνουν τσιμέντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή