Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 2 Αυγούστου 2020

Αλλάζουν οι συσχετισμοί στην αγορά σιδηροδρομικού υλικού: “Ναι” της ΕΕ στην εξαγορά της Bombardier Transportation από την Alstom


Η γαλλική εταιρεία κατασκευής τροχαίου υλικού Alstom έλαβε, υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις, την έγκριση της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την εξαγορά, ύψους 6,2 δισ. ευρώ, της καναδικής Bombardier Transportation.


Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη - metaforespress.gr 

Σύμφωνα με την Κομισιόν, η προσφορά της Alstom να πουλήσει μονάδες παραγωγής τρένων σε Γαλλία και Γερμανία εξάλειψε πιθανές ανησυχίες αναφορικά με τη συμφωνία, η οποία θα δημιουργήσει το No2 μεγαλύτερο πάροχο τροχαίου υλικού στον κόσμο, μετά την κινεζική CRRC Corp.

«Η Alstom και η Bombardier είναι κορυφαίοι πάροχοι υπερσύγχρονων τρένων, που χρησιμοποιούνται καθημερινά από εκατομμύρια επιβάτες, σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Χάρη στις ολοκληρωμένες λύσεις που προσφέρονται για την επίλυση των προβλημάτων ανταγωνισμού στους τομείς των πολύ υψηλής ταχύτητας, αμαξοστοιχιών και της σηματοδότησης τρένων, η Κομισιόν μπόρεσε να επανεξετάσει και να εγκρίνει γρήγορα αυτήν τη συναλλαγή.

Μελλοντικά, θα δημιουργηθεί μια ισχυρότερη συνδυασμένη οντότητα των Alstom και Bombardier. Ταυτόχρονα, η νέα εταιρεία θα συνεχίσει επίσης να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις στις κύριες αγορές της προς όφελος των ευρωπαίων πελατών και καταναλωτών», ανέφερε η επίτροπος της ΕΕ, αρμόδια για θέματα ανταγωνισμού Margrethe Vestager.

Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς, η εξαγορά της Bombardier Transportation θα βοηθήσει την Alstom να ανταγωνιστεί ευθέως την CRRC, η οποία απλώνει τα “πλοκάμια” της και εκτός της Κίνας πλέον.

Επίσης, θα δώσει περισσότερο κύρος στους Γάλλους, μετά την αποτυχημένη προσπάθεια συγχώνευσής τους με τη γερμανική Siemens.

Υπενθυμίζεται ότι, νωρίτερα μέσα στο μήνα, η Alstom πρότεινε να παραχωρήσει τη σιδηροδρομική μονάδα Coradia Polyvalent και την παραγωγική μονάδα Reichshoffen στη Γαλλία.

Σε κάθε περίπτωση, όπως δήλωσε η Vestager, οι τελικές δεσμεύσεις της Alstom καθησύχασαν τις ανησυχίες των αρχών ανταγωνισμού της ΕΕ.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Alstom, Henri Poupart-Lafarge, είπε στους Γάλλους νομοθέτες, την περασμένη εβδομάδα, ότι η συμφωνία βρισκόταν «σε καλό δρόμο» για να εγκριθεί, ενώ σημείωσε ότι ήταν πολύ νωρίς για να κατονομάσει αγοραστή για το εργοστάσιο Reichshoffen της Alstom, το οποίο έχει προσφέρει να πουλήσει. Πάντως, “καθησύχασε” τους πάντες, υποστηρίζοντας ότι “η CRRC δεν θα το αγόραζε”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου