Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 28 Αυγούστου 2020

H ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών ενοχλήθηκε- Και ποιος ασχολείται;

Ενοχλήθηκε η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών με την χτεσινή μας επισήμανση ότι η δράση του Δικτύου Σιδηροδρομικών καλύπτει την απραξία της ηγεσίας της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και έτσι άφησε για λίγο τα Ελληνοτουρκικά με τα  οποία καθημερινά ασχολείται
στα Social Media και σχολίασε την χτεσινή μας ανάρτηση.
Είναι γεγονός ότι ο συγγραφέας των ανακοινώσεων της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών έχει ένα πρόβλημα στο να επικεντρώνεται στα προβλήματα των εργαζομένων και εδώ και καιρό αποτελεί στα social media Κυβερνητικό εκπρόσωπο αναπαράγοντας δημοσιεύματα που στηρίζουν την Κυβερνητική πολιτική με κύριο ζήτημα τα ..Ελληνοτουρκικά.
Τι σημασία έχει για παράδειγμα η προβολή δημοσιευμάτων ότι ..καταρρέει η Τουρκική λίρα για τον σιδηροδρομικό κόσμο και τα αναγάγει η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών σε μείζον ζήτημα είναι μια απορία δυσεπίλυτη πραγματικά.Εκτός αν ακόμα δεν έχουν βγάλει τις χλαμύδες και τις περικεφαλαίες όσοι κατέβαιναν στους δρόμους για την συμφωνία των Πρεσπών,την οποία αποθεώνει σήμερα η Κυβέρνηση της χώρας έχοντας κάνει στροφή 180 μοιρών στην εξωτερική πολιτική (όπως και σε πολλά άλλα ζητήματα).
Η ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών ακολουθεί αυτήν την τακτική γιατί δεν έχει τίποτα να πεί για τα εργασιακά όπου καθημερινά χιλιάδες εργαζόμενοι δεινοπαθούν ελέω των Κυβερνητικών αποφάσεων και της οικονομικής ύφεσης, δεν έχει τίποτα να πεί στους σιδηροδρομικούς για την κατάσταση της υποδομής που είναι πλέον οριακή, δεν έχει πεί  τίποτα για τον πρόσφατο εκτροχιασμό στο Ξυλόκαστρο, δεν έχει τίποτα να πεί για το γιατί ακόμα δεν υπάρχει καμία εξέλιξη για την ΣΣΕ των συναδέλφων μας στην τεχνική βάση, δεν έχει κάτι νεότερο να αναφέρει για την επαναφορά των 100 συναδέλφων που έληξαν οι συμβάσεις τους τον Απρίλιο του 2020. Δεν έχει τίποτα να πεί για την δηλωμένη πρόθεση της Κυβέρνησης να εκχωρήσει την συντήρηση της υποδομής σε ιδιώτες υπό μορφή ΣΔΙΤ ή για την καθυστέρηση στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ για την πρόσληψη φυλάκων σε ισόπεδες διαβάσεις. 
ΓΙΑΤΙ όλοι οι σιδηροδρομικοί διαπιστώνουν ότι 14 μήνες η Ομοσπονδία έχει σιγήσει σε όλα τα σοβαρά ζητήματα και ιδιαίτερα για την απαξίωση του ΟΣΕ, οι δραστηριότητες του οποίου βαίνουν προς ιδιωτικοποίηση σε εργολάβους. 

Και φυσικά, 45 μέρες μετά τις εκλογές του νέου Σωματείου στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που τόσο διαφημίστηκε, τίποτα δεν έχει αλλάξει για τους τεχνίτες. Μάλλον τον Αύγουστο είναι ...παχιές οι μύγες και οι συνδικαλιστές κάνουν τα μπάνια τους σχολίασε φίλος.
Την ίδια ώρα διάβαζε την ένταξη των 12 νέων μηχανοδηγών στην ΣΣΕ της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και έβλεπε πως τα Σωματεία δεν σταματούν ποτέ.
Το μόνο που ενδιαφέρει πραγματικά τους συνδικαλιστές της, είναι η προώθηση στελεχών της ΔΑΚΕ σε καρέκλες προισταμένων με προφορικές ή γραπτές αναθέσεις στον Δημόσιο ΟΣΕ, τα αποτελέσματα των αποφάσεων αυτά τα βιώνουμε πλέον στην καθημερινότητα μας.
Έτσι στην ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών ασχολούνται με την προώθηση των Κυβερνητικών πολιτικών καθώς μάλλον τα πράγματα δεν πάνε καλά για την Νέα Δημοκρατία  το τελευταίο διάστημα μόλις 14 μήνες μετά την επικράτηση της στις Εθνικές Εκλογές.

Πιστεύουν όμως ότι  ασχολείται κανείς στον σιδηρόδρομο σοβαρά μαζί τους; 
Εντάξει ενοχλήθηκαν που βουλευτές της ΝΔ απήντησαν σε ανακοίνωση του Δικτύου Σιδηροδρομικών.
Ας ρώταγαν αυτοί και η ΠΟΣ!

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου