Επιστολή του συνάδελφου μηχανοδηγού ΜΑΙ Καραδήμα Χάρη.
Αν και γραμματέας της ΓΣΣΕ , ένας εκ των κορυφαίων εκπρόσωπων στον ιδιωτικό τομέα , δείχνει ότι είναι μακριά από την πραγματικότητα και την βούληση των εργαζομένων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Τα δύο σωματεία με 700+ μέλη , συμφώνησαν μέσα
από την διαφορετικότητα της εργασίας , σε μια ΣΣΕ , η οποία εφαρμόζεται εδώ και 2 χρόνια και αποτελεί βάση διαπραγμάτευσης.
Θυμίζω ότι η ΣΣΕ αυτή, αποτέλεσε παράδειγμα επιτυχούς διαπραγμάτευσης την εποχή εκείνη σε όλο τον ιδιωτικό τομέα , τόσο από συνδικαλιστικές οργανώσεις , όσο και από ΜΜΕ .
Θυμίζω ότι η ΣΣΕ αυτή, αποτέλεσε παράδειγμα επιτυχούς διαπραγμάτευσης την εποχή εκείνη σε όλο τον ιδιωτικό τομέα , τόσο από συνδικαλιστικές οργανώσεις , όσο και από ΜΜΕ .
Προσπαθώντας να επιχειρηματολογήσει υπέρ μιας διαφορετικής πρότασης , η οποία υπολείπεται σε θεσμικά και οικονομικά κεκτημένα , οδηγείται σε πρωτοφανή συμπεράσματα και χρησιμοποιεί ορολογία εργοδότη και όχι συνδικαλιστή , μιλώντας για υψηλόμισθο κλάδο .
Εδώ είναι Ελλάδα αναφέρει , αγνοώντας τι ισχύει σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο. Στο μυαλό του όμως έχει τον παλιό δημόσιο τομέα.
Δηλώνει σιδηροδρομικός ( όταν υπάρχουν εκλογικές διαδικασίες ) ,αλλά αναρωτιέμαι που ήταν , όταν οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκαναν 12 μέρες απεργία την περίοδο ιδιωτικοποίησης ; Τότε που έκαναν απεργία για να έχουν συλλογική σύμβαση ; Που ήταν η συμπόνια μιας και δηλώνει σιδηροδρομικός και ένας εκ των κορυφαίων συνδικαλιστών της χώρας ; Σήμερα όμως θέλει διακαώς να τους εκπροσωπήσει και να τους αλλάξει αυτό που συμφώνησαν .
Εδώ είναι Ελλάδα αναφέρει , αγνοώντας τι ισχύει σε όλη την Ευρώπη και όχι μόνο. Στο μυαλό του όμως έχει τον παλιό δημόσιο τομέα.
Δηλώνει σιδηροδρομικός ( όταν υπάρχουν εκλογικές διαδικασίες ) ,αλλά αναρωτιέμαι που ήταν , όταν οι εργαζόμενοι της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έκαναν 12 μέρες απεργία την περίοδο ιδιωτικοποίησης ; Τότε που έκαναν απεργία για να έχουν συλλογική σύμβαση ; Που ήταν η συμπόνια μιας και δηλώνει σιδηροδρομικός και ένας εκ των κορυφαίων συνδικαλιστών της χώρας ; Σήμερα όμως θέλει διακαώς να τους εκπροσωπήσει και να τους αλλάξει αυτό που συμφώνησαν .
Η αλήθεια όμως είναι ότι αρνείται να δει την πραγματικότητα και όσο θεωρεί ότι το πρόβλημα είναι ένας άνθρωπος , τόσο θα χάνει . Έξυπνα η επιχειρηματολογία γνωστή ... οι αρμοί στα πλακάκια , το σύστημα , λίγο από συνωμοσία κ.α.
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ οι εργαζόμενοι είμαστε μια οικογένεια και έχουμε λύσει προβλήματα που προσπαθεί να δημιουργήσει .
Οι συνδικαλιστές δουλεύουν , είναι δίπλα στους εργαζόμενους , τους ακούνε και χρησιμοποιούν ελάχιστες διευκολύνσεις , δεν βρίσκονται σε μεγάλα όμορφα γραφεία , δεν διευκολύνονται με Lexus , δεν απέχουν στους αγώνες τους .
Οι συνδικαλιστές δουλεύουν , είναι δίπλα στους εργαζόμενους , τους ακούνε και χρησιμοποιούν ελάχιστες διευκολύνσεις , δεν βρίσκονται σε μεγάλα όμορφα γραφεία , δεν διευκολύνονται με Lexus , δεν απέχουν στους αγώνες τους .
Υ.Γ. Κατανοώ μια διαφορετική πρόταση έστω και αν την κατακρίνω . Θεωρώ όμως χυδαίο στην πρόταση αυτή , να παραλείπεις θεσμικά δικαιώματα , από προχειρότητα ( ούτε καν ασχολήθηκε ) , να προτείνεις μειώσεις και να στοχοποιείς ένα ολόκληρο κλάδο , που αύριο θα τον θες δίπλα σου .
ΧΑΡΗ, ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΩΤ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ.