Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2020

Κατέφθασαν οι πρώτοι απο τους 25 νέους συρμούς του ΤΡΑΜ!


Εντυπωσιακοί είναι οι πρώτοι νέοι συρμοί του ΤΡΑΜ που κατέφθασαν στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού σήμερα. Η παραγγελία τους είχε γίνει το 2018 απο την προηγούμενη Κυβέρνηση, ενώ το χρώμα τους επιλέχθηκε απο

το επιβατικό κοινό μέσω διαδικτυακής έρευνας που έτρεξε στο site της Αττικό Μετρό απο την 1η εως την 31η Ιανουαρίου 2019.

Συνολικά κοστίζουν 54 εκ Ευρώ. 
Το νέο υλικό θα επιθεωρήσει την επόμενη εβδομάδα ο Υπουργός Μεταφορών κ. Καραμανλής. 

Καλοτάξιδα! 

Το στέκι της έλξης - Το blog των νέων μηχανοδηγών 

Τα χαρακτηριστικά των συρμών (απο το metaforespress)
Σύμφωνα με την Αττικό Μετρό, τα Citadis X05 προσφέρουν αναβαθμισμένη επιβατική εμπειρία, με γυάλινες επιφάνειες αυξημένες κατά 20%, LED για απαλό, ομοιόμορφο φωτισμό, ευρύχωρες ατομικές θέσεις και πληροφορίες για τις διαδρομές σε μεγάλες οθόνες, μέσω συστήματος τηλεματικής.

Κάθε συρμός τραμ θα αποτελείται από πέντε βαγόνια, θα έχει μήκος 33 μέτρα και μέγιστη χωρητικότητα 294 επιβάτες.

Οι διπλές θύρες από κάθε πλευρά βαγονιού και σε όλο το μήκος του οχήματος τραμ θα εξασφαλίζουν βελτιωμένη προσβασιμότητα.
Το Citadis X05 συγκεντρώνει μια ποικιλία νέων τεχνολογιών, μεταξύ των οποίων οι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη, καθώς και η βελτιωμένη διαχείριση HVAC και βοηθητικών λειτουργιών.

Ο συνδυασμός αυτών των τεχνολογιών μειώνει την κατανάλωση ενέργειας κάθε οχήματος τραμ κατά 25%.

Η απλουστευμένη ενσωμάτωση υποσυστημάτων και η ευκολία της συντήρησης μειώνουν το συνολικό κόστος του κύκλου ζωής κάθε οχήματος, που είναι, επιπλέον, ανακυκλώσιμο κατά 97%.

Μέχρι σήμερα, οχήματα τραμ Citadis X05 έχουν διατεθεί από την Alstom και λειτουργούν, μεταξύ άλλων, στο Σίδνεϊ, το Παρίσι, τη Νίκαια, την Αβινιόν, την Καέν και το Καοσιούνγκ.


Υ.Γ. Και στα δικά μας  στον σιδηρόδρομο και σύντομα με νέο τροχαίο υλικό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου