Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020

Για την κατάσταση στον ΟΣΕ απο το emea.gr

Σε κατάσταση αποσύνθεσης φαίνεται πως έχει περιέλθει τους τελευταίους μήνες ο ΟΣΕ, με αποτέλεσμα οι καταγγελίες επιβατών
(εργαζομένων και μηχανοδηγών) για καθυστερήσεις, προβλήματα αλλά και άλλα “παράδοξα” να πέφτουν βροχή.

Λέγεται ότι υπήρξε κινητοποίηση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και ανακαλύφθηκε ότι ειδικά στην γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη το αυτόματο σύστημα, το οποίο βρίσκεται περίπου 600-700 μέτρα από τον σταθμό της Θεσσαλονίκης, είναι εκτός λειτουργίας αλλά δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες ενέργειες για την επισκευή του ή την επίλυση του προβλήματος. Αντιθέτως, επιλέχθηκε η λύση της…χειροκίνητης λειτουργίας με έναν υπάλληλο ανά βάρδια να τρέχει…για να προλάβει και τους μηχανοδηγούς να περιμένουν μέχρι και μια ώρα για να μπουν στο σταθμό! Όπως ακριβώς συνέβαινε και το 1920…

Μήπως να ερωτηθεί σχετικά ο πρώην Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, Κώστας Σπηλιόπουλος που παραιτήθηκε στις 3 Ιουνίου σχεδόν 7,5 μήνες από τον διορισμό του; Ξέρει κάτι ή δεν πρόλαβε να ασχοληθεί;

To διαβάσαμε στα Σιδηροδρομικά Νέα αναδημοσίευση απο το 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου