Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 24 Αυγούστου 2020

Υπουργείο Μεταφορών: Η Αστυνομία υπεύθυνη για τον προληπτικό και κατασταλτικό έλεγχο στα Μέσα Μεταφοράς, sceurity στις αποβάθρες

Απαντώντας σε ερώτηση στην Βούλη, για τις συνθήκες μεταφοράς στον Προαστιακό Αθηνών προς Χαλκίδα, ο Υφυπουργός Μεταφορών κ. Κεφαλογιάννης ανέφερε πως υπεύθυνη για τον προληπτικό και κατασταλτικό  έλεγχο  στα τρένα είναι η Ελληνική Αστυνομία. Αναφέρει η απάντηση: 

Σύμφωνα με το Προεδρικό Διάταγμα 141/1991 (Α’ 58) «Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών», ο προληπτικός και κατασταλτικός έλεγχος σε μεταφορικά μέσα και σιδηροδρομικούς σταθμούς ανήκει στην Ελληνική Αστυνομία. 
Ως εκ τούτου, οι Σιδηροδρομικές Επιχειρήσεις (ΤΡΑΙΝΟΣΕ κλπ.), αρμόδιες για την ανάπτυξη και οργάνωση των σιδηροδρομικών μεταφορών σε ό,τι αφορά τις υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό εντός των αμαξοστοιχιών, δεν έχουν τη δυνατότητα να προβούν σε ενέργειες εξάλειψης φαινομένων παραβατικότητας και άλλων έκνομων ενεργειών, δυνατότητα την οποία επίσης δεν έχει ούτε ο ΟΣΕ, ο οποίος ως Διαχειριστής Υποδομής, είναι αρμόδιος για την παροχή χωρητικότητας προς τις σιδηροδρομικές επιχειρήσεις και τη διασφάλιση της κυκλοφορίας (άρθρο 7 του ν. 3891/2010).
 Ανεξαρτήτως των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι ο ΟΣΕ βρίσκεται σε διαρκή συνεργασία με τις Αστυνομικές Αρχές, σε κεντρικό και τοπικό επίπεδο, με επεμβάσεις σε περιπτώσεις συμβάντων αλλά και διενέργεια επεμβάσεων προληπτικής φύσης, στο πλαίσιο του νομικά και τεχνικά δυνατού, για την προστασία των περιουσιακών στοιχείων του, την ασφαλή κυκλοφορία των αμαξοστοιχιών και την ασφάλεια του προσωπικού. 
2 Περαιτέρω και επειδή η παραβατικότητα αποτελεί ένα ευρύτερο και πολυσύνθετο πρόβλημα της κοινωνίας μας και τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί στη χώρα μας, έχει ανατεθεί σε ιδιωτική εταιρεία ασφάλειας («σεκιούριτι»), η φύλαξη διαφόρων σταθμών και άλλων συστημάτων υποδομής του Δικτύου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου