Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020

Ενημέρωση : Περί "αντιπροσωπευτικότητας"

Επειδή πολλοί ενοχλούνται ας ενημερώσουμε τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Εφόσον η διαπραγμάτευση ξεκίνησε 
και τα 2 Σωματεία (ΠΕΠ και ΠΕΠΕ) που είχαν υπογράψει την επιχειρησιακή ΣΣΕ (και συνολικά εκπροσωπούν 670 Εργαζόμενους), κοινοποίησαν στους αρμόδιους φορείς την έναρξη της,τότε δεν έχει κανένα νόημα αν κάποιο άλλο Σωματείο εμφανιστεί κατόπιν και αυτοπροσδιορίζεται ως "αντιπροσωπευτικό".
Δεν έχει κανένα νόημα αν έχει παρέλθει η χρονική διορία που ορίζει η κείμενη Νομοθεσία για να αμφισβητηθεί η αντιπροσωπευτικότητα. 
Και έχει αυτή παρέλθει καιρό τώρα, κάτι που ΟΛΟΙ γνωρίζουν.

Αυτό προφανώς απάντησε και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο δήθεν "νέο" Σωματείο της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και για αυτό και τα εξώδικα της Παρασκευής.
Με αστειότητες τύπου "δεν έχουν κατατεθεί προτάσεις ή σχέδια Σύμβασης"  δεν αντιμετωπίζεται η πραγματικότητα. 
Για αυτό και η ΠΕΠΕ στο mail που κοινοποίησε στους μηχανοδηγούς μετά το απαράδεκτο εξώδικο των "δήθεν" νέων προς το Σωματείο, τόνισε ότι αυτοί δεν έχουν καμία δικαιοδοσία στην διαπραγμάτευση .
Αυτά πρέπει να τα εξηγήσουν οι εκπρόσωποι του ΣΕΠ στους εργαζόμενους που εκπροσωπούν (378 και ο γραφικός).

Αντί να στέλνουν εξώδικα και να προκαλούν τους μηχανοδηγούς για να δημιουργούν ένταση ας πούνε την αλήθεια.

Εμείς ενημερώνουμε πάντα με αυτή και με τα πραγματικά δεδομένα. Για αυτό και ενοχλούμε αρκετούς.

Φυσικά η κείμενη Νομοθεσία (Ν.1876) δίνει το δικαίωμα συμμετοχής στο ΣΕΠ στις διαπραγματεύσεις, όπως τόνισε στην επιστολή του,το επιχειρησιακό Σωματείο ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Με λίγα λόγια τα νεότερα θα τα έχουμε προς το τέλος του μήνα, όπως τόνισε και στην επιστολή της η ΠΕΠ-ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Αυτά για την "αντιπροσωπευτικότητα".

Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

ΥΓ. Όπως τόνισε και η ΠΕΠΕ στην επίσημη ενημέρωση της το Σάββατο στα social media με αφορμή απαξιωτική αναφορά του Γ.Γ. της ΓΣΕΕ στο facebook: 

Μας προκαλεί εντύπωση ότι ο συνάδελφος Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ, αναφέρθηκε δημόσια στο Σωματείο μας για το θέμα της ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Θα περιμέναμε απο ένα θεσμικό παράγοντα να στέκεται στο ύψος του ρόλου του και να μην εμπλέκει Σωματεία στα προσωπικά του αδιέξοδα. 
Ας ασχοληθεί με την διαρκώς αυξανόμενη ανεργία, με τις αναστολές συμβάσεων εργασίας και την εκ περιτροπής εργασία -μέτρα που βρήκε ο ίδιος θετικά για τους εργαζόμενους εν μέσω πανδημίας-, με την επαναπρόσληψη των 100 συναδέλφων στην τεχνική βάση που πίστεψαν πριν μερικούς μήνες τις παχυλές του υποσχέσεις και την πολιτική της επιδότησης της ανεργίας που ο ίδιος στηρίζει. 
Με την επέκταση της κανονιστικής ισχύος κλαδικών Συμβάσεων που εκκρεμεί καιρό και ανάγκασαν χτες την ΓΣΕΕ να στείλει επιστολή στο Υπουργείο Εργασίας για την σύγκλιση του Α.Σ.Ε. (Ανώτατο Συμβούλιο Εργασίας) καθώς χιλιάδες εργαζόμενοι στον ιδιωτικό τομέα βιώνουν την εργοδοτική αυθαιρεσία σε πολλούς κλάδους.
Στο θέμα της ΣΣΕ στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ το Σωματείο μας παρέλαβε στις 3.30 χτες το μεσημέρι εξώδικο απο ....Σωματείο, που περιελάμβανε πρόταση με μειώσεις βασικών μισθών μέχρι και 150 Ευρώ το μήνα, κατάργηση πολλών θεσμικών κατακτήσεων ακόμα και για οικογένειες με παιδιά με ειδικές δεξιότητες. Ούτε η εργοδοσία δεν θα τολμούσε να στείλει τέτοια πρόταση στους μηχανοδηγούς και τους εργαζόμενους στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 
Το τόλμησε το Σωματείο που εκπροσωπεί ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ και όταν αντιλήφθηκαν την κατακραυγή, έσπευσαν να μιλήσουν για το "δαίμων του πληκτρολογίου". Μόνο που το εξώδικο δεν στέλνετε ηλεκτρονικά,αλλά με δικαστικό αντιπρόσωπο και το υπέγραφαν φυσικά πρόσωπα (εκτός αν δεν διαβάζουν τι υπογράφουν). 
Στην ουσία. 
Στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η επιχειρησιακή ΣΣΕ υφίσταται μέχρι και τον Γενάρη του 2021 που λήγει η μετενέργεια της.
Αυτό που επείγει είναι η ένταξη των συναδέλφων τεχνιτών σε αυτή,ένταξη που καθυστέρησε λόγω γνωστών γεγονότων σε όλους. 
Η ΠΕΠΕ συζητά και διαπραγματεύεται αυτόνομα για τους μηχανοδηγούς και σε συνεργασία με το επιχειρησιακό Σωματείο της ΠΕΠ με το οποίο συνυπέγραψε την ΣΣΕ του 2018. 
Είναι αυτονόητο ότι πρόθεση μας είναι να συνεργαστούμε και με το έτερο Σωματείο,όχι όμως με όρους μεσημεριάτικου εξώδικου που προτείνει μειώσεις μισθών και κατάργηση θεσμικών κατακτήσεων για τις οποίες δώσαμε μάχες πρόσφατα.Ας μην έχει λοιπόν αγωνία κανείς για το τι θα '(ή έχει) προτείνει το Σωματείο μας. Θα το μάθει εν καιρώ
 Άλλωστε ο Γ.Γ. της ΓΣΕΕ όπως και πολλοί άλλοι, έκαναν το πρώτο βήμα, αποδεχόμενοι όρους που μέχρι χτες κατήγγειλαν ως "εργοδοτικούς".Η ΣΣΕ έχει πολύ δρόμο μπροστά της. 
Οι μηχανοδηγοί έχουν ενημερωθεί πλήρως για τις εξελίξεις. 
Η ΠΕΠΕ διαχρονικά στηρίζει όλους τους εργαζόμενους στον σιδηρόδρομο. 
Ας είναι βέβαιοι οι συνάδελφοι σιδηροδρομικοί,ότι το ίδιο θα κάνουμε και τώρα. Όχι 'όμως μέσω υποσχέσεων και διακίνησης σεναρίων, στα social media....



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου