Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2020

Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε την ανακήρυξη του 2021 ως «Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων»

Η Επιτροπή Μεταφορών και Τουρισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου (Tran) αποδέχθηκε την πρόταση να ανακηρυχθεί το 2021 ως «Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων».

Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη

Η πρόταση κατατέθηκε τον περασμένο Μάρτιο, με στόχο την προώθηση των σιδηροδρομικών μεταφορών, σύμφωνα με τους στόχους που ορίζονται στην ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία (European Green Deal).

Μέσω σχεδίων, συζητήσεων, εκδηλώσεων, εκθέσεων και πρωτοβουλιών σε όλη την Ευρώπη, το Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων θα προωθήσει τον σιδηρόδρομο ως έναν ελκυστικό και βιώσιμο τρόπο μετακίνησης σε ολόκληρη την ήπειρο, προς τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τις αρχές, δίνοντας έμφαση στην πανευρωπαϊκή και καινοτόμο διάστασή του.

Οι σιδηρόδρομοι πρέπει να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επιτάχυνση της μείωσης των εκπομπών από τις μεταφορές, ως ένας από τους πλέον φιλικούς προς το περιβάλλον και ενεργειακά αποδοτικούς τρόπους μεταφοράς.

Πράγματι, το σιδηροδρομικό δίκτυο είναι σε μεγάλο βαθμό ηλεκτροκίνητο και εκπέμπει πολύ λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα (CO2) εν συγκρίσει με τις οδικές και αεροπορικές μεταφορές.

Επίσης, αποτελεί τον μοναδικό τρόπο μεταφοράς που μειώνει, σχεδόν, συνεχώς τις εκπομπές CO2 από το 1990, παρά την αύξηση του όγκου των μεταφορών.

Ως το 2016, αντιστοιχούσε μόλις στο 0,5% των εκπομπών CO2 από όλους τους τρόπους μεταφοράς.

Επιπλέον, το σιδηροδρομικό δίκτυο αντιπροσωπεύει μόλις το 2% της συνολικής κατανάλωσης ενέργειας της ΕΕ στις μεταφορές, ενώ το 2016 μετέφερε το 11,2% των εμπορευμάτων και το 6,6% των επιβατών όλων των τρόπων μεταφοράς. Το δίκτυο έχει μειώσει την ενεργειακή κατανάλωση την περίοδο 1990- 2016 και χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο ΑΠΕ.

Τέλος, το 2021 είναι ένα σημαντικό έτος για την ενωσιακή πολιτική για τους σιδηροδρόμους, καθώς θα είναι το πρώτο πλήρες έτος εφαρμογής σε ολόκληρη την ΕΕ των κανόνων της 4ης δέσμης μέτρων για τους σιδηροδρόμους.

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου