Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 8 Οκτωβρίου 2020

Γιατί δεν δίνεται σε λειτουργία ο υποσταθμός στην Ανθήλη; Προς αποκατάσταση η γραμμή προς Καρδίτσα

 Παραμένει το πρόβλημα με την ηλεκτροκίνηση στον άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης και στην γραμμή Λιανοκλαδίου - Παλαιοφαρσάλου  21 μία μέρες μετά την θεομηνία που έπληξε την περιοχή. Το ερώτημα που προκύπτει είναι ΓΙΑΤΙ
δεν έχει τεθεί σε λειτουργία ο υποσταθμός στην Ανθήλη που θα έπρεπε να λειτουργεί απο το καλοκαίρι του 2019.

Φυσικά συγχαρητήρια αξίζουν στους -ελάχιστους -εναπομείναντες σιδηροδρομικούς στα συνεργεία της υποδομής που εργάζονται νυχθημερόν για την αποκατάσταση των βλαβών. 

Όπως μαθαίνουμε εντός των ημερών θα δοθεί στην κυκλοφορία η γραμμή προς Καρδίτσα και θα απεγκλωβιστεί και η σύνθεση που βρίσκεται στο σημείο.

Η έλλειψη προσωπικού στον ΟΣΕ σε κλάδους αιχμής είναι εμφανής όπως καταφανής είναι και ο επαγγελματισμός των σιδηροδρομικών και το φιλότιμο τους.

Όσο και να θέλουν συγκεκριμένοι κύκλοι συμφερόντων (και όσοι τους υπηρετούν)να το αποκρύψουν, το ερώτημα παραμένει. ΓΙΑΤΙ δεν δίνεται σε λειτουργία η Ανθήλη έτσι ώστε να επανέλθει η ηλεκτροκίνηση στην προηγούμενη κατάσταση.


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου