Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2020

Κατά 36,74% αυξήθηκε πέρσι ο κύκλος εργασιών της Rail Cargo Logistics Goldair

 

Σημαντική άνοδο του κύκλου εργασιών πέτυχε πέρσι η Rail Cargo Logistics Goldair. Η ελληνο-αυστριακή εταιρεία (ελέγχεται από την Goldair και την ΟΒΒ) σημείωσε, το 2019, έσοδα 6,07 εκατ. ευρώ, έναντι 4,5 εκατ. ευρώ το 2018.

Του Φώτη Φωτεινού

Αντίστοιχα, το μικτό αποτέλεσμα ήταν θετικό κατά 1,06 εκατ., ωστόσο το τελικό οικονομικό αποτέλεσμα ήταν ζημιογόνο κατά 0,61 εκατ., κυρίως λόγω της διεύρυνσης των χρηματοοικονομικών εξόδων κατά 37,45%. H εταιρεία, όπως αναφέρεται, παρουσίασε μηδενικό δανεισμό στα τέλη του 2019.

Σύμφωνα με στελέχη της RCLG, η εταιρεία πέτυχε έναν από τους στόχους που είχε θέσει, καθώς αναδείχθηκε πέρσι στονμεγαλύτερο σιδηροδρομικό μεταφορέα πετρελαιοειδών της χώρας.  

«Μεταφέραμε από τα ΕΛ.ΠΕ., την Jetoil και το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πάνω από 150.000 τόνους, κυρίως, πετρελαίου, αλλά και pet coke προς την Βόρεια Μακεδονία, την Σερβία και την Βουλγαρία.

Επιπλέον, αναπτυσσόμαστε ιδιαίτερα και στην σιδηροδρομική μεταφορά και αποθήκευση μεγάλων ποσοτήτων ζάχαρης και δημητριακών», επισημαίνουν στελέχη της, τονίζοντας ότι η εταιρεία επεκτάθηκε και στις σιδηροδρομικές μεταφορές containers από και προς την Κεντρική Ευρώπη.

Σωρευτικά, η Rail Cargo Logistics Goldair εκτιμάται ότι έχει επενδύσει, από την ίδρυσή της, 15 εκατ. ευρώ, τα οποία θα φτάσουν τα 20 εκατ. ευρώ τα αμέσως επόμενα χρόνια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου