Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2020

Σε Ελλάδα, Γερμανία, Γαλλία, Βρετανία, Ισπανία και Ολλανδία η ιταλική FS, στην οποία ανήκει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Η FS (Ferrovie dello Stato Italiane Group), η μητρική εταιρεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ανακοίνωσε ότι ολοένα και ενισχύει την παρουσία της σε διεθνείς αγορές και κυρίως, στην ευρωπαϊκή.Μάλιστα, η εταιρεία γνωστοποίησε ότι, μετά την Ισπανία, το Frecciarossa θα δρομολογηθεί στο Παρίσι και το Βερολίνο.

Η ιταλική εταιρεία τονίζει ότι η απελευθέρωση της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής αγοράς δημιουργεί ευκαιρίες για την επέκταση σε νέες αγορές, γι’ αυτό και έχει παρουσία σε Ισπανία, Βρετανία, Γερμανία, Ολλανδία και Ελλάδα.

Στην Ελλάδα, η FS εξαγόρασε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ετοιμάζεται το Μάρτιο του 2021 να εγκαινιάσει την αμαξοστοιχία τύπου ATR 470.

Η ανακοίνωση της FS για την επέκτασή της σε νέες αγορές

Σύμφωνα με την FS:

-Η FS θα κυκλοφορεί στην Ισπανία και, μεταξύ άλλων, στη διαδρομή Μαδρίτη – Βαρκελώνη, μία από τις δέκα πιο προσοδοφόρες διαδρομές στην Ευρώπη.

-Ως μέλος κοινοπραξίας, θα συμμετέχει σε ένα σημαντικό τμήμα των εργασιών για το νέο σύστημα του Μετρό στη Μπογκοτά (Κολομβία).

-Θα συμμετέχει στην εκμετάλλευση και συντήρηση υποδομών σιδηροδρομικού δικτύου στη Σαουδική Αραβία, την Ταϊλάνδη και τη Νότια Αφρική.

Όπως επισημαίνει η εταιρεία, η FS δεν δραστηριοποιείται μόνο στην εκμετάλλευση επιβατικών και εμπορικών σιδηροδρομικών μεταφορών, αλλά και στην κατασκευή υποδομής (συστήματα σηματοδότησης, παροχής ισχύος και ελέγχου, τα οποία παρέχονται μέσω της θυγατρικής του Ομίλου, Italfer), καθώς και στην εκμετάλλευση και συντήρησή της.

Σε αντίθεση με τις συμβάσεις κατασκευής, οι οποίες ολοκληρώνονται με την κατασκευή του έργου, στον τομέα εκμετάλλευσης και συντήρησης, οι εργασίες επεκτείνονται με τον καιρό και σε υπηρεσίες που αφορούν στη λειτουργία της εταιρείας, η οποία διαχειρίζεται τη σιδηροδρομική κυκλοφορία.

Αυτές είναι υπηρεσίες που ανατίθενται σε εξωτερικούς αναδόχους και εκτείνονται από τη συντήρηση του τεχνολογικού εξοπλισμού του δικτύου μέχρι τη διαχείριση της σηματοδότησης, ή την έκδοση εισιτηρίων και τις κρατήσεις θέσεων.

Πρόκειται για τομείς, όπου η FS μπορεί να δραστηριοποιηθεί, δεδομένου ότι ήταν από τις πιο ενεργές σιδηροδρομικές επιχειρήσεις κατά τη θέσπιση των προτύπων ψηφιοποίησης της ευρωπαϊκής σιδηροδρομικής κυκλοφορίας.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε πως το ERTMS (Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας), το οποίο είναι το πρότυπο που εξασφαλίζει τη διαλειτουργικότητα δικτύων και τροχαίου υλικού σε όλη την ΕΕ (και που ουσιαστικά αποτελεί ένα είδος GSM (Παγκόσµιο Σύστηµα Κινητών Επικοινωνιών για τραίνα)), αναπτύχθηκε εκτενώς στην Ιταλία με τη συμμετοχή τεχνικών της FS.

Αυτή τη στιγμή όμως ο κύριος στόχος της εταιρείας είναι η Ευρώπη, όπου, στα τέλη της χρονιάς, θα υλοποιηθεί το τελευταίο στάδιο της απελευθέρωσης της σιδηροδρομικής αγοράς: οι εγχώριες διαδρομές.

Και φυσικά όλοι συζητούν για τις πιο προσοδοφόρες διαδρομές με κριτήριο την πιθανή ζήτηση.

Η απελευθέρωση της αγοράς ανοίγει στον ανταγωνισμό τις εγχώριες διαδρομές μεταξύ γαλλικών, γερμανικών και ισπανικών πόλεων.

Η αγορά της Μεγάλης Βρετανίας (παρά το Brexit) έχει ήδη απελευθερωθεί. Τώρα είναι η σειρά της Γαλλίας και της Γερμανίας, οι οποίες θα χρειαστεί να ανοίξουν στον ανταγωνισμό διαδρομές που συγκαταλέγονται στις δέκα κορυφαίες της Ευρώπης με κριτήριο τους μεταφορικούς όγκους, όπως οι διαδρομές Βερολίνο-Φρανκφούρτη, Κολονία-Αμβούργο, Παρίσι-Λυών και Παρίσι-Μπορντό.

Υπάρχει επίσης η γραμμή Παρίσι-Βρυξέλλες, η οποία θα απαλλαγεί από την περιοριστική λογική μιας απελευθέρωσης που περιχαρακώνεται από τις διμερείς συμφωνίες μεταξύ γειτονικών χωρών.

Βάσει της στρατηγικής επέκτασής της στις παραπάνω αγορές, η FS, ακολουθεί διαφορετικές προσεγγίσεις. Για παράδειγμα:

-Κοινοπραξία με την Ilsa στην Ισπανία, όπου η FS κατέχει το 45%.

-Κοινοπραξία με την Avanti West Coast στη Βρετανία όπου κατέχει το 30%.

-Εξαγορά της Netinera το 2011 η οποία δραστηριοποιείται στις τοπικές γραμμές της Γερμανίας.

-Εξαγορά της Ολλανδικής επιχείρηση Qbuzz το 2017, η οποία διαχειρίζεται τα δίκτυα αστικών λεωφορείων και τραμ.

-Εξαγορά της γαλλικής Thello το 2016, μιας αμιγώς σιδηροδρομικής εταιρείας, η οποία διαχειρίζεται συνδέσεις όπως Παρίσι-Βενετία και Μασσαλία-Μιλάνο.

-Εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., του κύριου ελληνικού φορέα εκμετάλλευσης εμπορευματικών και επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών.

Ο Gianfranco Battisti, Διευθύνων Σύμβουλος και Γενικός Διευθυντής του Ομίλου FS δήλωσε: “Έχοντας 350 εκατ. επιβάτες που κυκλοφορούν στην Ιταλία στο δίκτυο σιδηροδρόμων υψηλών ταχυτήτων, πιστεύουμε πως έχουμε αποκτήσει μοναδικές δεξιότητες, οι οποίες εκτιμώνται σε ανταγωνιστικές αγορές, εντός και εκτός Ευρώπης”. Συνέχισε, λέγοντας: “Θα στείλουμε 23 συρμούς Frecciarossa 1000 στην Ισπανία το 2020. Είναι η ναυαρχίδα του στόλου μας και κατασκευάστηκαν εξ’ ολοκλήρου στην Ιταλία.

Την επόμενη χρονιά θα δραστηριοποιηθούμε στην Ελλάδα, στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη”.

www.metaforespress.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου