Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 12 Οκτωβρίου 2020

Οι επόμενες άμεσες κινήσεις της ΕΡΓΟΣΕ: Δημοπρατούνται έργα 262 εκατ., συμβασιοποιούνται έργα 106 εκατ.

Στη δημοπράτηση έργων, με τη διαδικασία των μειοδοτικών διαγωνισμών, προϋπολογισμού 630 εκατ., αλλά και στη δημοπράτηση έργων με τη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου, προϋπολογισμού 3,3 δις., προχωρά η ΕΡΓΟΣΕ, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Χρήστος Βίνης στο 3o Athens Investment Forum.


Επιμέλεια: Βάσω Βεγιάζη - www.metaforespress.gr

Οι αναπτυξιακοί στόχοι  που έχει θέσει η ΕΡΓΟΣΕ σύμφωνα με τον κ. Βίνη, είναι, μεταξύ άλλων, η ενίσχυση της διατροπικότητας με έμφαση στην εμπορική μεταφορά, με συνδέσεις σε λιμάνια και αεροδρόμια, η ολοκλήρωση του κορμού του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας (άξονας ΠΑΘΕ), αλλά και η ολοκλήρωση της ανάπτυξης του προαστιακού σιδηροδρομικού δικτύου.


Δημοπράτηση έργων στις επόμενες 100 ημέρες

-Ηλεκτροκίνηση – Σηματοδότηση – Τηλεδιοίκηση, Τηλεπικοινωνίες και ETCS Level 1 στην υφιστάμενη μονή σιδηροδρομική γραμμή Λάρισα – Βόλος, με αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής στο Τμήμα ΣΣ Λατομείου – ΒΙΠΕ- ΣΣ Βόλου, ύψους 66 εκατ.

-Εγκατάσταση συστήματος σηματοδότησης και ETCS – Level 1 στη μονή σιδηροδρομική γραμμή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (Μέσω της νέας παραλλαγής στο τμήμα Πολύκαστρο – Ειδομένη) και αντικατάσταση 37 αλλαγών τροχιάς για τις ανάγκες σηματοδότησης, ύψους 46 εκατ.

-Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθηνών (Β’ Φάση) και σύνδεση με Μετρό, ύψους 40 εκατ.

-Κατασκευή νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθήνας (ΣΚΑ) – Πάτρας στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ψαθόπυργος (Επιδομή, Ηλεκτροκίνηση, Σηματοδότηση), ύψους 110 εκατ.


Υπογραφή έργων στις επόμενες 100 ημέρες

-Ηλεκτροκίνηση νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα Κιάτο – Ροδοδάφνη, ύψους 30 εκατ.

-Εκσυγχρονισμός σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και εγκατάσταση ETCS Level 1 σε εντοπισμένα τμήματα του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας (πλην Τιθορέα – Δομοκός), ύψους 13 εκατ.

-Ολοκλήρωση της νέας διπλής, ηλεκτροδοτούμενης σιδηροδρομικής γραμμής υψηλής ταχύτητας Τιθορέα – Λιανοκλάδι – Δομοκός, ύψους 21 εκατ.

-Κατασκευή υπολειπόμενων έργων υποδομής, επιδομής, σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης, τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων σηράγγων για τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Κιάτο – Ροδοδάφνη, ύψους 27 εκατ.

-Κατασκευή τετραπλού σιδηροδρομικού διαδρόμου στο τμήμα Έξοδος ΣΣ Αθηνών (ΣΣΑ) – Τρεις Γέφυρες, με υπογειοποίηση στην περιοχή των Σεπολίων, ύψους 15 εκατ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου