Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2020

Αρρυθμίες στο Σιδηρόδρομο έφερε ο Ιανός, χωρίς ηλεκτροκίνηση το τμήμα Λιανοκλάδι-Παλαιοφάρσαλος

Αρρυθμίες παρουσιάζει ο ελληνικός σιδηρόδρομος το τελευταίο διάστημα και παρά τις προσπάθειες που γίνονται για την αναβάθμιση του σε ένα ανταγωνιστικό μέσο μεταφοράς. Με αφορμή τις πρόσφατες καταστροφές που προκάλεσε ο “Ιανός” στην περιοχή της κεντρικής Ελλάδας, εμφανίστηκαν και πάλι οι διαχρονικές αδυναμίες του μέσου που τα τελευταία δύο χρόνια παρουσιάζει σταθερά ανοδική πορεία.

Σήμερα, σχεδόν 2,5 εβδομάδες από την θεομηνία και τα δρομολόγια μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης διεξάγονται και πάλι με όρους …2017. Παρά τις μεγάλες προσπάθειες που κατέβαλε ο ΟΣΕ για να ανοίξει η γραμμή, στο τμήμα Λιακοκλάδι-Παλαιοφάρσαλος η ηλεκτροκίνηση προς το παρόν δεν λειτουργεί. Τα δρομολόγια Αθήνας-Θεσσαλονίκης γίνονται και πάλι με αλλαγή μηχανής στον Παλαιοφάρσαλο προκαλώντας καθυστέρηση στα δρομολόγια, φέρνοντας μνήμες από τα πέτρινα χρόνια του σιδηρόδρομου

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο λόγος είναι πως λόγω του “Ιανού” πλημμύρισε ο υποσταθμός στον Παλαιοφάρσαλο με αποτέλεσμα να προκαλέσει εκτεταμένες ζημιές στον υπάρχοντα εξοπλισμό ο οποίος τέθηκε εκτός λειτουργίας. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, συνεργεία του ΟΣΕ βρίσκονται εκεί σε καθημερινή βάση και δουλεύουν εντατικά αλλά προς το παρόν δεν μπορεί να δοθεί μία συγκεκριμένη ημερομηνία για την επαναλειτουργία του υποσταθμού.


Λύση στο πρόβλημα προσπαθεί να δοθεί μέσω της λειτουργίας ενός ακόμα υποσταθμού στην περιοχή της Ανθήλης. Για τον συγκεκριμένο υπάρχει πάγιο αίτημα για τη λειτουργία του (εδώ και σχεδόν δύο χρόνια) από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και την ΠΕΠΕ (την Πανελλήσια Ένωση Προσωπικού Έλξης). Σύμφωνα με πληροφορίες σήμερα θα πραγματοποιηθεί συνάντηση μεταξύ της Διοίκησης της ΕΡΓΟΣΕ και της κοινοπραξίας που έχει αναλάβει το έργο ολοκλήρωσης του τμήματος Τιθορέα-Λιανοκλάδι-Δομοκός. Σκοπός είναι να ολοκληρωθούν οι όποιες εργασίες υπολείπονται και να λειτουργήσει το αμέσως επόμενο διάστημα ο υποσταθμός.

Όπως όλα δείχνουν η προσωρινή ταλαιπωρία των επιβατών, θα συνεχιστεί τις επόμενες ημέρες, μέχρι να ολοκληρωθούν οι εργασίες στους δύο υποσταθμούς. Βέβαια δεν είναι το μόνο δρομολόγιο που έχει επηρεαστεί.

Προβλήματα και σε άλλα σημεία

Προβλήματα προκάλεσε ο “Ιανός” και στη γραμμή Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα η οποία παραμένει εκτός λειτουργίας. Σε πρόσφατη ανακοίνωση του ο ΟΣΕ, έχει δώσει χρονοδιάγραμμα επαναλειτουργίας, στις 9 Οκτωβρίου για το τμήμα μέχρι την Καρδίτσα και μέχρι το τέλος του μήνα για να λειτουργήσει η γραμμή μέχρι τη Καλαμπάκα.

Όπως αναφέρουν πηγές, εκκρεμότητες υπάρχουν και στο Θριάσιο. Εκεί, όπως αναφέρουν, παρά το γεγονός πως από τα μέσα του 2019 έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση και είχαν γίνει κάποιες δοκιμές, η περιοχή δεν “ηλεκτρίστηκε” με αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα τα δρομολόγια να διεξάγονται με ντιζελοκίνητα τρένα.

Θέματα υπάρχουν και στην γραμμή Κιάτο-Αίγιο, καθώς όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές το κλειδί, στο σημείο που είχαμε τον εκτροχιασμό του τρένου παραμένει προβληματικό, με τους μηχανοδηγούς να πρέπει να χρησιμοποιούν παρακαμπτήριους.

Στο σύνολο των εκκρεμοτήτων θα πρέπει να προσθέσουμε και την απουσία μέχρι σήμερα ενός διαγωνισμού για την τακτική συντήρηση του βασικού δικτύου, έργο το οποίο θα αναβάθμιζε ριζικά την εικόνα και τη λειτουργία των σιδηροδρομικών μεταφορών.

Νίκος Καραγιάννης - www.ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου