Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020

Σεπόλια: Στο 0.9% η πρόοδος του έργου 2 χρόνια μετά τις υπογραφές!

 2 χρόνια συμπληρώνονται απο την υπογραφή του έργου για την υπογειοποίηση Σεπολίων (15/11/2018) και σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της ΕΡΓΟΣΕ, το έργο βρίσκεται στο 0.9% της υλοποίησης του! Η εξέλιξη αυτή ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ το στέκι της έλξης που έχει αναφερθεί στο θέμα πολλές φορές τονίζοντας

πως 1 χρόνο μετά την μονοδρόμηση και 20 μήνες χρόνια μετά τις υπογραφές  δεν έχουν ακόμα ξεκινήσει ουσιαστικά τα έργα στην περιοχή και δεν έχει ακόμα  αρχίσει το σκάψιμο!

Όσο όμως καθυστερεί το έργο αυτό, τόσο θα επεκτείνεται και η μονοδρόμηση προς τον Κεντρικό Σιδηροδρομικό σταθμό της πρωτεύουσας, εξέλιξη που δεν θα επιτρέπει την πύκνωση των δρομολογίων του Προαστιακού Αθήνας ή την αύξηση των δρομολογίων προς την Θεσσαλονίκη. Πόσα τρένα άλλωστε μπορούν αν διέλθουν απο την μονή γραμμή και μάλιστα χωρίς φωτοσήματα; 

ΘΥΜΙΖΟΥΜΕ ότι σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα  το έργο θα κατασκευαστεί σε δύο φάσεις (πρώτα ο δυτικός διάδρομος και στη συνέχεια ο ανατολικός) έτσι ώστε να μη διακοπεί η κυκλοφορία προς και από το σταθμό Λαρίσης ενώ θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί στις αρχές του 2023! Δηλαδή σε 2 χρόνια απο τώρα περίπου και ενώ σήμερα βρίσκεται στο 0.9% της υλοποίησης του!

ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΗΝ ΕΝΟΧΙΚΗ ΣΙΩΠΗ ΤΗΣ ΛΕΓΟΜΕΝΗΣ "ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ" .

Αυτοί που ψάχνανε την σκόνη στο Καλίδρομο, 16 μήνες τώρα παρακουλουθούν την απαξίωση του σιδηροδρόμου, τα έργα να βαλτώνουν και το μόνο που καταφέρνουν είναι να πέρνουν ΠΡΟΑΓΩΓΕΣ οι συνδικαλιστές. (Ναι το ξέρουμε οι ευκαιρίες δίνονται μόνο μια φορά και τυχαία πάντα ένας συνδικαλιστής βρίσκεται μπροστά τους). 

Το video απο την παρουσίαση του έργου το 2018, τότε που ο σιδηρόδρομος ήταν προτεραιότητα. 


Το στέκι της έλξης - Το blog των μηχανοδηγών 

ΥΓ Μετά θέλουν και....επενδύσεις.

1 σχόλιο:

  1. Καλύτερα να γινότανε υπογειοποιηση των διάβασεων πιο σύντομο έργο και ποιο φθηνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή