Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Δόκιμοι μηχανοδηγοί : Μαθητεία χωρίς επικίνδυνο-ανθυγιεινό και χιλιόμετρα ....

Συνεχίζεται η μαθητεία των δοκίμων υποψηφίων μηχανοδηγών , χωρίς όμως να έχει ακόμα ικανοποιηθεί το αίτημα για την καταβολή του επικινδύνου -ανθυγιεινού στους συναδέλφους , παρά το ότι και η ΠΕΠΕ έχει στείλει ..επιστολή για το θέμα.
Επιπλέον , όπως πληροφορηθήκαμε στους συναδέλφους δεν θα καταβάλονται ούτε τα χιλιόμετρα  τι και αν αυτοί εργάζονται πάνω στα τρένα και
ταξιδεύουν καθημερινά εκτός έδρας.

Η δικαιολογία που προβάλεται ότι δλδ δεν ανήκουν στον κλάδο ακόμα , αλλά στην ΔΙΠΕΚΑΜ είναι μάλλον μια πρόφαση καθώς αν θεωρήσουμε ότι είναι διοικητικοί υπάλληλοι ακόμα οι συνάδελφοι μας θα έπρεπε να αμείβονται με την εγκύκλιο για τα εκτός έδρας ( *0,15 το χλμ ).

Δυστυχώς μόνο δικαιολογίες ανακαλύπτονται απο όλους τους υπευθύνους .

Ακόμα και για τις Κυριακές που θα μπορούσε να γίνεται η μαθητεία  , - λόγω των εξαιρετικά δυσμενών οικονομικών καταστάσεων που όλοι βιώνουμε - αυτό δεν έγινε γιατί λέει δεν είναι Νόμιμο.
Εμείς λοιπόν λέμε , ας ακολουθήσουμε την Νομιμότητα.

Και εφόσον οι συνάδελφοι λογίζονται ακόμα ως Διοικητικοί και εργάζονται εκτός έδρας , ας πληρωθούν με την εγκύκλιο όπως ορίζει ο Νομοθέτης και πληρώνονται άλλωστε και άλλοι κλάδοι στον Όμιλο , εκεί που η Νομοθεσία ισχύει και δεν έχει 2 και 3 ερμηνείες όπως συμβαίνει στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Και φυσικά ελπίζουμε κάτι να γίνει ουσιαστικό και όχι άλλη μια επιστολή....

Τέλος έχουμε πληροφορηθεί ότι κάτι πάλι κινείται στην ΣΣΕ .
Ελπίζουμε και θέλουμε να πιστεύουμε ότι η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα λογικευτεί .
Γιατί για ότι συμβεί μετά ( και όχι μόνο το Πάσχα ) θα έχει την απόλυτη ευθύνη .

Το στέκι της Έλξης - Το blog των μηχανοδηγών

3 σχόλια:

  1. Το κορυφαίο που είχα ακούσει είναι ότι λέει η Εξέλιξη θα προσέφευγε στο ΣΕΠΕ αν η μαθητεία γινόταν τις αργίες ....
    Ορισμένοι κάνουν ότι μπορούν για να μας φέρουν απέναντι με τους νέους συναδέλφους.
    Δυστυχώς για αυτούς , πρόκειται για άλλη μια προσπάθεια που θα πέσει στο κενό.
    Εμείς διαρκώς προτείνουμε λύσεις . Χαιρόμαστε που υιοθετήθηκε η πρόταση μας για το επικίνδυνο- ανθυγιεινό , λυπούμαστε που μέχρι σήμερα δεν έχει προχωρήσει ...Ωστόσο το θέμα των χιλιομέτρων θα πρέπει να προχωρήσει ...

    Γενιδούνιας Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτοί πληρώνουν τις συμφωνίες που γίναν για αυτούς , χωρίς αυτούς. (ή μάλλον χωρίς τους περισσότερους απο αυτούς ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως και να ερμηνευτεί η θέση τους, οι Δόκιμοι έχουν τοποθετηθεί πρόσφατα με απόφαση της ΔΟΔΑΔ, στο Γραφείο Αθηνών. Στο ΧΟΔ δεν φαίνεται να ανήκουν στη ΔΙΠΕΚΑΜ, αλλά στο Ρέντη. Το γιατί έγινε αυτό από τη ΔΟΔΑΔ, δεν είναι γνωστό. Οπότε πρέπει να πληρώνονται σαν υπάλληλοι έλξης. Σε κάθε περίπτωση οι Δόκιμοι ανέκαθεν πληρώνονταν για τα εκτός έδρας και τα χιλιόμετρα (Β τότε). Είναι παράνομο ακόμα και για εκπαίδευση, να μην πληρώνεται με τα εκτός έδρας οποιοσδήποτε υπάλληλος εκτελεί εργασίες εκτός έδρας. Τελεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή