Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα, 3 Οκτωβρίου 2016

Δεν επιθυμούν αλλαγές στα κυκλώματα εργασίας οι μηχανοδηγοί Λιανοκλαδίου

Με επιστολή που υπογράφει η πλειοψηφία των μηχανοδηγών στο τοπικό μηχανοστάσιο (12 μηχανοδηγοί) απορίπτουν την πρόταση για τα κυκλώματα εργασίας που πρότεινε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μετέφερε στην τελευταία συνεδρίαση του ΔΣ ο Πρόεδρος του Σωματείου. Την επιστολή ΔΕΝ
υπογράφει ο προϊστάμενος υπηρεσίας Θεοδωρόπουλος Νώντας, ο οποίος στις 24 Ιουλίου όπως είχαμε αποκαλύψει είχε ζητήσει μείωση υπηρεσιών γιατί το έργο δεν βγαίνει. (υπάρχουν πλέον 14 μηχανοδηγοί για 13 υπηρεσίες).

Στην επιστολή τους οι συνάδελφοι ΔΕΝ κάνουν καμία πρόταση, πράγμα και ζητούν να μείνουν οι υπηρεσίες ως έχουν,να εργάζονται δηλαδή με 2 αναπαύσεις το μήνα!
Την επιστολή υπογράφει και ο συνδικαλιστής συνάδελφος Νίκος Αλεξίου,μέλος του ΔΣ του Σωματείου μας,ο οποίος τον τελευταίο χρόνο είχε 6 φορές αναφερθεί στο θέμα των κυκλωμάτων κατά την συνεδρίαση του ΔΣ, τονίζοντας ότι πρέπει αυτά να αλλάξουν απο την βάση τους άμεσα γιατί το Λιανοκλάδι δεν αντέχει άλλο! Μάλιστα το θέμα του υπενθύμισε και ο συνάδελφος Γενιδούνιας απορώντας για την θέση που εξέφρασε στο τελευταίο ΔΣ.
Τώρα υπογράφει -πρώτος-ότι επιθυμεί να παραμείνουν οι υπηρεσίες χωρίς να διευκρινίζει το πως θα συμβεί να βγαίνει το προσωπικό!
Επίσης, για πρώτη φορά σε μια εντελώς ανεξήγητη και λανθασμένη κίνηση (δεν γνωρίζουμε ποιος καθοδήγησε τους συναδέλφους σε αυτό το λάθος) οι μηχανοδηγοί βάζουν στην επιστολή τους θέματα κόστους.(παρότι τοπικός συνδικαλιστής ζήτησε αυτό να μην γίνει)
Οι δικές μας πληροφορίες λένε πάντως ότι κάποιοι τρίβουν τα χέρια τους με την επίκληση του κόστους....Και αυτό γιατί τα στοιχεία που παραθέτουν οι συνάδελφοι είναι παντελώς λανθασμένα,ενώ ανοίγει η όρεξη σε πολλούς για άλλες συζητήσεις....
Εμείς απλά απορούμε πάντως.
Ή μάλλον καταλαβαίνουμε πολύ καλά τι συμβαίνει.
Όπως πάντα φταίνε οι άλλοι.
Μέχρι χτες έφταιγε το κακό σωματείο που δεν άλλαζαν τα κυκλώματα για να ανασάνει η έδρα (υπερεργασία,νύχτα κτλπ) και οι συνάδελφοι παραπονιούνταν.
Σήμερα, προφανώς το κακό Σωματείο πρέπει να ....φροντίσει να μείνουν οι υπηρεσίες για τις οποίες το κατηγορούσαν ότι δεν έκανε τίποτα για να τις διώξει!
Αν μείνουν θα φταίει γιατί οι μηχανοδηγοί πέρνουν 2 ρεπό το μήνα!!!!

Μόνο αλήθειες πλέον συνάδελφοι. 
Μόνο αλήθειες.....

Βασική προτεραιότητα της ΠΕΠΕ παραμένει η ασφάλεια της κυκλοφορίας και η μείωση της υπερεργασίας ΕΝΏ η διατήρηση των περιφερειακών μηχανοστασίων είναι δέσμευση για το Σωματείο μας.
Τα υπόλοιπα (κυκλώματα εργασίας κτλπ) η ΠΕΠΕ τα κρίνει και κάνει τις παρεμβάσεις όταν και όπου απαιτούνται. 
Το θέμα θα ξεκαθαρίσει τις επόμενες μέρες.

Το στέκι της έλξης- Το blog των μηχανοδηγών 

1 σχόλιο:

  1. Τι βλακείες είναι αυτές. Για λόγους ασφαλείας είναι επικίνδυνο να υπερ-εργάζονται οι Μηχανοδηγοί. Άκου 2 αναπαύσεις το Μήνα! Αν εμπλακούν σε δυστύχημα, ακόμα κι αν δεν φταίνε, ο Εισαγγελέας θα τους αλλάξει τα φώτα, τόσο στους ίδιους, όσο και στην Υπηρεσία που δεν μερίμνησε κλπ κλπ. Χώρια που ελέγχει και η ΡΑΣ και το ΣΕΠΕ και ρίχνουν πρόστιμα. Είναι πολύ επικίνδυνη αυτή η θέση, για λίγα φράγκα παραπάνω, όση ανάγκη κι αν έχουν, να στέλνουν την ασφάλεια για χόρτα. Θυμίζει εποχές στο Ρέντη που κάποιοι καλοθελητές συνδικαλιστές, ψυθίριζαν ότι "θα πέσει πείνα" όταν άρχιζε η μαθητεία των 22 του Προαστιακού. Δώστε φράγκα και μην κάνετε προσλήψεις, μαθητείες κλπ. Εδω είμαστε εμείς, παραδόπιστοι και ακούραστοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή