Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 21 Οκτωβρίου 2016

Πιέζουν οι Βρυξέλλες για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ (....)

Πιέζουν οι Βρυξέλλες για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, προκειμένου να κλείσουν την έρευνα για τις παράνομες κρατικές ενισχύσεις προς την εταιρεία, ύψους 750 εκατ. ευρώ.
Ωστόσο, η πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στους Ιταλικούς Σιδηροδρόμους βρίσκεται
στο Ελεγκτικό Συνέδριο και η κυβέρνηση δείχνει να μη βιάζεται να την ολοκληρώσει.


Η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν απέστειλε πολυσέλιδη επιστολή στον αρμόδιο υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστο Σπίρτζη, ζητώντας του πλήρη και σε βάθος ανάλυση των επιχειρημάτων της ελληνικής πλευράς σχετικά με την πορεία της ιδιωτικοποίησης και τις παράνομες κρατικές ενισχύσεις, προκειμένου να προχωρήσει στη διαγραφή τους.

Στην επιστολή οι Βρυξέλλες ζητούν αναλυτική ενημέρωση για το πού ακριβώς βρίσκεται η ιδιωτικοποίηση, πότε ακριβώς θα την εγκρίνει το Ελεγκτικό Συνέδριο, καθώς και ένα πλάνο με τα επόμενα βήματα προκειμένου να κλείσει το ντιλ, και ειδικότερα πότε θα υπογραφεί η συμφωνία αγοραπωλησίας μετοχών (SPA).

Στη συνέχεια υπενθυμίζουν στο αρμόδιο υπουργείο τα βασικά σημεία του φακέλου των κρατικών ενισχύσεων που βαρύνουν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ζητούν ενημέρωση αν κάτι έχει αλλάξει. Πρόκειται κατ’ αρχάς για τα χρέη ύψους 714 εκατ. ευρώ (750 εκατ. ευρώ μαζί με προσαυξήσεις) της ΤΡΑΙΝΟΣΕ προς τον ΟΣΕ, τα οποία και ο τελευταίος είχε διαγράψει, με αποτέλεσμα να θεωρηθούν παράνομες κρατικές ενισχύσεις.

Στον ίδιο φάκελο της Κομισιόν περιλαμβάνονται επίσης οι μετατάξεις 620 υπαλλήλων από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες (120 εκατ. ευρώ), οι διπλές αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου του Δημοσίου στην εταιρεία (60 και 65 εκατ. ευρώ το 2009 και το 2011) κ.λπ...

1 σχόλιο:

  1. Αλίμονο και εάν δεν πιεζανε. ...κάτι δεν θα πήγε νέα καλά με τους φίλους μας από τα ευρωπας!!!!!Εκτός αυτού έχουν βρει και αυτούς που αντιστεκονται σθεναρά από εδώ. ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή