Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2016

Οι θέσεις της ΠΕΠΕ για το Οργανόγραμμα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ


Η επιστολή του Σωματείου μας με τις προτάσεις για το προτεινόμενο Οργανόγραμμα. Τονίζουμε ότι η θέση δεν είναι ομόφωνη καθώς η Δημοκρατική Συμπαράταξη ζήτησε να μην γίνει καμία αλλαγή και να προκηρυχτούν οι κενές θέσεις στο υφιστάμενο Οργανόγραμμα. Διαβάζουμε :

Πάγια θέση του Σωματείου είναι η άμεση κάλυψη των κενών Οργανικών Θέσεων ευθύνης και η τοποθέτηση του προσωπικού στις έδρες που υπηρετεί.
Στις 3 Οκτωβρίου 2016 λάβαμε πρότασή σας για αλλαγή του Οργανογράμματος, η οποία όμως επιφέρει αρνητικές μεταβολές στο υφιστάμενο Οργανόγραμμα με τις οποίες δεν συμφωνούμε.
Δεν μπορεί να γίνει δεκτή η υποβάθμιση Υπηρεσιών  σε τμήματα στα περιφερειακά Μηχανοστάσια και ειδικότερα η συνεπακόλουθη υποβάθμιση των Προϊσταμένων που υπηρετούν σε αυτά (Κιάτο, Λιανοκλάδι, Αλεξανδρούπολη).
Επίσης θα πρέπει να τοποθετηθεί και 2ος Τμηματάρχης στο Μηχανοστάσιο Λάρισας – Βόλου (ένας στην Λάρισα και ένας στο Βόλο), ενώ σε υπηρεσία  θα πρέπει να αναβαθμιστεί και το Μηχανοστάσιο Πάτρας.
Για λόγους που δεν καταλαβαίνουμε υποβαθμίζεται σε γραφείο το τμήμα ελέγχου τήρησης ταχυτήτων.Λόγω της κρισιμότητας των θεμάτων ασφάλειας κ τους συνεχείς ελέγχους της ΡΑΣ πρότασή μας είναι να επανέλθει ως τμήμα στην Υπηρεσία Ελέγχου Κυκλοφορίας τόσο στην Νότια όσο στην Βόρεια Ελλάδα προκειμένου να υπάρχει συνεχής έλεγχος από τα αρμόδια στελέχη της έλξης.
Επίσης, πρότασή μας είναι να τοποθετηθούν Προϊστάμενοι Τμήματος από την Έλξη:
α) Στη Διεύθυνση Εμπορευματικών Μεταφορών, τόσο σε Αθήνα όσο και σε Μακεδονία – Θράκη, προκειμένου να βοηθούν στην παρακολούθηση του έργου που απευθύνεται κύρια στους μηχανοδηγούς.
β) Στη Διεύθυνση Ασφάλειας και Διαχείρισης Κρίσεων.
γ) Στη Διεύθυνση Οικονομικού Ελέγχου στην Υπηρεσία Μισθοδοσίας για την συλλογή και παρακολούθηση των στοιχείων της έλξης.
Τέλος, θεωρούμε αυτονόητο ότι οι θέσεις στο Τμήμα Παρακολούθησης Κυκλοφορίας (ΔΙΚΑΜ/Κεντρικής Υπηρεσίας) θα είναι 5, όπως σήμερα και όχι 3 που προβλέπονται στην πρότασή σας.
Επίσης θα θέλαμε να μας αποσταλεί και το προσοντολόγιο για την κάλυψη όλων των θέσεων προκειμένου να έχουμε πλήρη εικόνα κ να τοποθετηθούμε.
Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση, επί του προτεινόμενου Οργανογράμματος, ενώ θα παραστούμε – διά του Προεδρείου – στην επίσημη διαβούλευση με την Π.Ο.Σ.
ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ.
      Ο Πρόεδρος                                       Ο Γενικός Γραμματέας

 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΓΕΝΙΔΟΥΝΙΑΣ                        ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΤΟΥΡΛΗΣ           

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου