Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 26 Οκτωβρίου 2016

Όταν η ηττοπάθεια γίνεται…. ποίηση (ΔΕΣΚ/ΑΣΠΡΟ) και ….πολιτική άποψη (ΠΑΣΚ)

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση απο το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας.
Σε παλαιότερο ποίημά του ο αγαπητός “άλικος”  παρουσίαζε σε κόμικς τον άλλοτε Προϊστάμενο του Δ΄ Τμήματος συνάδελφο Αντωνιάδη να λέει :
«τάξατε επιθεώρηση το τέταρτο το τμήμα, αν δεν τα υλοποιήσετε θάναι ντροπή και κρίμα». Και η Υφυπουργός κ. Χρυσοβελώνη απαντούσε προς τον Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Πετράκη:  « Ε και για τούτο χολοσκάς πες τους ότι θα γένει, σαράντα χρόνια ο άγιος το τάμα περιμένει».  Αυτά πριν δυο μήνες !
Προφανώς τότε, ούτε ο  “άλικος”, αλλά ούτε και η παράταξή του η ΔΕΣΚ/ΑΣΠΡΟ πίστεψαν ποτέ,  ότι με απόφαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και των νέων Διοικήσεων του ομίλου ΟΣΕ,  η Δ΄ Επιθεώρηση και το Δ΄ Τμήμα γραμμής  επρόκειτο να ξαναλειτουργήσουν.
 Όμως  διαψεύστηκαν ( ! ! ! ).
Επίσης ποτέ δεν πίστεψαν ότι η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας θα υλοποιηθούν μαζί με την παράκαμψη του “S” της Νέας Ιωνίας. Σχετικό ποίημα είχε δημοσιεύσει ξανά ο “άλικος” όταν τα συγκεκριμένα έργα εξήγγειλε από το Βόλο ο Δ/νων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Βούρδας μαζί με τον μηχανικό του Τμήματος συνάδελφο Αντωνιάδη τον Μάρτη του 2016.  
Σήμερα και πάλι ο “άλικος” και η παράταξή του διαψεύδονται ( ! ! ! ) 
Διαψεύδονται με την χθεσινή εξαγγελία του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας κ. Αγοραστού για οριστική ένταξη των έργων στο ΠΕΠ Θεσσαλίας (401 εκ. ευρώ) και στο νέο ΕΣΠΑ (88,3 εκ. ευρώ), ως έργα προτεραιότητας, καθώς και με την απάντηση επερώτησης στη Βουλή των βουλευτών της Ν.Δ. κ.κ. Κ. Καραμανλή και Χ. Κέλλα,  όπου επαναβεβαιώθηκε η επαναχάραξη  της ηλεκτροκίνησης Βόλου-Λάρισας από τον ΟΣΕ με παράκαμψη της Ν. Ιωνίας μέσω της Α΄ ΒΙΠΕ.
Αντίστοιχη άποψη είχε και η ΠΑΣΚ όταν, ως πλειοψηφούσα παράταξη  στον Σ.Σ.Θ., με δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο κινδυνολογούσε ότι η παράκαμψη της Ν. Ιωνίας θα έθετε σε κίνδυνο την χρηματοδότηση του έργου της ηλεκτροκίνησης της γραμμής Λάρισας – Βόλου.  
Ως Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι η συνδιοίκηση ΠΑΣΚ – ΑΣΠΡΟ/ΔΕΣΚ  στο σωματείο του Σ.Σ.Θ. έτρεχε πίσω από τα γεγονότα, ήταν κατώτερη των περιστάσεων και εφησύχασε τους συναδέλφους σιδηροδρομικούς βασισμένη στις ψεύτικες υποσχέσεις της προηγούμενης Διοίκησης Θεοφανόπουλου για δήθεν επαναλειτουργία των καταργημένων Υπηρεσιών στο Βόλο.
Εκ των υστέρων και πάλι, η χρεωκοπημένη συνδιοίκηση  ΠΑΣΚ-ΔΕΣΚ/ΑΣΠΡΟ  στον Σ.Σ.Θ.  ανακοίνωσε προχθές στον τοπικό τύπο την ικανοποίησή της, για την επανασύσταση της Δ’  Επιθεώρησης και του Δ’  Τμήματος, αποσιωπώντας όμως εσκεμμένα και με ιδιοτέλεια τον σημαντικό ρόλο που διαδραμάτισαν υπηρεσιακοί παράγοντες, η νέα διοίκηση του ΟΣΕ, κοινωνικοί φορείς, καθώς και πολιτικοί φορείς σε κεντρικό αλλά και τοπικό επίπεδο.  
Ευτυχώς ο Βόλος είναι μικρός και όλοι γνωριζόμαστε.  
Όσο για το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας, για όσους ανησυχούν τους πληροφορούμε ότι το Δίκτυο δραστηριοποιείται σε όλους τους εργασιακούς χώρους και παρεμβαίνει έγκαιρα με γνώμονα τα συμφέροντα όλων των σιδηροδρομικών και το καλό του σιδηροδρόμου. 

Βόλος 25/10/2016

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου