Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2016

Οριστικά στο ΕΣΠΑ η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου - Λάρισας

Βιολογικοί καθαρισμοί, δίκτυα αποχέτευσης και μονάδες επεξεργασίας απορριμμάτων συνολικού προϋπολογισμού 88,3 εκατομμυρίων ευρώ περιλαμβάνονται στα έργα που θα χρηματοδοτηθούν στη Θεσσαλία από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξης».


Η κατανομή του συγκεκριμένου ποσού οριστικοποιήθηκε στη σημερινή συνεδρίαση της επιτροπής παρακολούθησης του επιχειρησιακού προγράμματος (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ) στην οποία συμμετείχε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός εκπροσωπώντας την Ένωση Περιφερειών Ελλάδας.

Παράλληλα, στη σημερινή συνεδρίαση επιβεβαιώθηκε η οριστική ένταξη στο ίδιο επιχειρησιακό πρόγραμμα ως έργων προτεραιότητας άλλων δύο σημαντικών έργων για τη Θεσσαλία, του τμήματος Λαμία – Ξυνιάδα στον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας – Ε65 και της ηλεκτροκίνησης της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου.

«Πρόκειται για μια πραγματικά σημαντική, κάποιος θα μπορούσε να τη χαρακτηρίσει και ιστορική, εξέλιξη για τη Θεσσαλία καθώς πρόκειται από τη μία για δύο εθνικής εμβέλειας έργα στο οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο και από την άλλη για μείζονος σημασίας παρεμβάσεις στον τομέα του περιβάλλοντος», τόνισε σε δηλώσεις του ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός και εξήγησε:

«Με την κατασκευή του τμήματος Λαμία – Ξυνιάδα γίνεται ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση ολοκλήρωσης της Ε-65, της «Εγνατίας της Θεσσαλίας» και γίνεται ταχύτερη η πρόσβαση στη Δυτική Θεσσαλία.

Με την ηλεκτροκίνηση στη σιδηροδρομική γραμμή Λάρισας – Βόλου που εντάσσεται στο κεντρικό επιχειρησιακό πρόγραμμα σε συνδυασμό με την ηλεκτροκίνηση στη γραμμή Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλων που εντάσσεται στο ΠΕΠ Θεσσαλίας, η Θεσσαλία αποκτά έναν ολοκληρωμένο, λειτουργικό, άνετο, φιλικό στο περιβάλλον και υπερσύγχρονο σιδηρόδρομο.

Όσον αφορά τα στερεά απόβλητα, η περιφέρεια Θεσσαλίας είναι μία από τις τρεις που έχει εγκριθεί και έχει δημοσιευτεί σε ΦΕΚ ο περιφερειακός σχεδιασμός στερεών αποβλήτων που αποτελούσε βασική προϋπόθεση για να ανοίξουν οι προσκλήσεις για τα έργα της διαχείρισης απορριμμάτων. Πλέον στη σημερινή συνεδρίαση οριστικοποιήθηκε το χρονοδιάγραμμα και οι διαδικασίες της έκδοσης προσκλήσεων για τα έργα διαχείρισης στερεών αποβλήτων και διαχείρισης λυμάτων στην περιφέρεια Θεσσαλίας.

Επισημαίνουμε ότι τα 88,3 εκατ. ευρώ είναι πρόσθετα στα 401 εκατ. ευρώ που έχουμε ήδη στο ΠΕΠ Θεσσαλίας για όλα τα έργα και τις παρεμβάσεις.

Πάντως, επειδή σε επίπεδο χώρας δεν επαρκούν οι πόροι για τις αναγκαίες παρεμβάσεις στους τομείς στερεών αποβλήτων και λυμάτων προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι των δεσμεύσεων που έχει η χώρα με βάση την περιβαλλοντική νομοθεσία της ΕΕ, αποφασίσαμε στη σημερινή συνεδρίαση να διεκδικήσουμε επιπλέον κονδύλια από τα 970 εκατ. ευρώ της ρήτρας αναθεώρησης που εξασφάλισε η χώρα μας από το ΕΣΠΑ».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου