Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2016

Goldair και Pearl «πέρασαν τις πόρτες» του ΟΣΕ, οι Ιταλοί της FS ακόμα όχι

Συναντήσεις με ανώτατα στελέχη του ΟΣΕ είχαν το προηγούμενο διάστημα στελέχη της Rail Cargo Logistics Goldair και της Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl).

Τα εν λόγω στελέχη ζήτησαν πληροφορίες για την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, τη
χωρητικότητα του και το χρονοδιάγραμμά ολοκλήρωσής του.  


Τόσο η Piraeus Europe Asia Rail Logistics (Pearl), όσο και Rail Cargo Logistics Goldair πρόκειται να δραστηριοποιηθούν στις σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
Γι’ αυτό το λόγο, έχουν αιτηθεί 2 ηλεκτράμαξες και 2 ντιζελάμαξες, η κάθε εταιρεία, από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία έχει αναλάβει τη διαχείριση του σιδηροδρομικού τροχαίου υλικού, κυριότητας του ελληνικού δημοσίου.  

Αυτό σημαίνει ότι, το 2017, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα αποκτήσει δυο ανταγωνίστριες εταιρείες στις εμπορευματικές μεταφορές.

Υπενθυμίζεται ότι η Rail Cargo Logistics Goldair αποτελεί κοινοπραξία των Αυστριακών Σιδηροδρόμων και της ελληνικής Goldair, ενώ η Piraeus Europe Asia Rail Logistics «ακούγεται» ότι είναι συμφερόντων της κινεζικής Cosco, η οποία απέκτησε πρόσφατα το 51% του ΟΛΠ.

Μέχρι στιγμής, στο μέγαρο του ΟΣΕ δεν έχουν κάνει την εμφάνισή τους οι Ιταλοί της FS Italiane, το νέο αφεντικό της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Πιθανότατα, περιμένουν την έγκριση της σύμβασης πώλησης από το Ελεγκτικό Συνέδριο και τη διαγραφή των παράνομων κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Φ. Φωτ. -metaforespress.gr

1 σχόλιο: