Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 25 Μαρτίου 2013

Οι Αχαιοί είδαν τον Αχαιό της ΕΡΓΟΣΕ - Νεότερα για τα έργα


Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ ο Κώστας Σπηλιόπουλος, πρώην βουλευτής Αχαΐας του ΠΑΣΟΚ, έμπειροι σιδηροδρομικοί αναφώνησαν ότι «σίγουρα θα γίνουν ενέργειες, ώστε να προωθηθούν τα έργα του ΟΣΕ προς την Πάτρα» 
Λίγες μόνο εβδομάδες μετά την ανάθεση των καθηκόντων του, ο κ. Σπηλιόπουλος, όπως μετέδωσε το πρακτορείο bestnews.gr από τη Πάτρα, συναντήθηκε με τον δήμαρχο της πόλης Γιάννη Δημαρά. 
Στη συνάντηση έγινε αναλυτική ενημέρωση για την εξέλιξη της πορείας του έργου της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από Κιάτο έως Πάτρα.
Υπήρξε απόλυτη συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών σε ό,τι αφορά την αναγκαιότητα επέκτασης της γραμμής έως το νέο λιμάνι της Πάτρας, ενώ σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, ο κ. Σπηλιόπουλος ενημέρωσε τον κ. Δημαρά ότι έως το 2015 η γραμμή θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Διακοπτό, το 2016 προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το Αίγιο και έως το 2017 θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι την Αγυιά, καθώς συμφωνήθηκε ότι η προβλεπόμενη εργολαβία από τον Ψαθόπυργο έως το Ρίο θα συμπεριλάβει και το τμήμα από το Ρίο έως την οδό Αγίου Κωνσταντίνου στη Αγυιά (δεδομένου ότι το συγκεκριμένο τμήμα είναι ώριμο και μπορεί να δημοπρατηθεί), καθώς και το σταθμό του Ρίου που θα γίνει στο Ακταίο και τις ενδιάμεσες στάσεις.
Τέλος, συμφωνήθηκε ότι θα πρέπει να υπάρξει συντονισμός, ώστε στα πλαίσια της προετοιμασίας της νέας προγραμματικής περιόδου να εξασφαλιστούν όλες οι απαραίτητες πιστώσεις, προκειμένου να εφαρμοστεί υπογειοποίηση της γραμμής από την οδό Αγίου Κωνσταντίνου στην Αγυιά έως το νέο λιμάνι της Πάτρας.

1 σχόλιο: