Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2020

Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας¨ Η Κυβέρνηση καταργεί το Δ τμήμα γραμμής και επιθεώρηση, υποβαθμίζει τις σιδηροδρομικές υπηρεσίες σε όλη την Θεσσαλία

Συνάδελφοι,

Η ξαφνική παραίτηση του Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Σπηλιόπουλου, στις αρχές Ιουνίου, οκτώ μόλις μήνες μετά τον διορισμό του, αποκάλυψε τα τεράστια προβλήματα που αντιμετωπίζει ο ΟΣΕ, ιδιαίτερα τους τελευταίους  μήνες. Η Διοίκηση που διόρισε η κυβέρνηση της Ν.Δ.,εδώ και ένα
σχεδόν χρόνο, δεν έφερε καμία πρόοδο στον σιδηρόδρομο.Καμία μελέτη δεν προχώρησε, κανένα έργο δεν ολοκληρώθηκε, καμία σοβαρή απόφαση δεν λήφθηκε. Αντίθετα ακολουθείται πολιτική συρρίκνωσης ζωτικών Υπηρεσιών και εκχώρησης σημαντικού σιδηροδρομικού έργου σε ιδιωτικά συμφέροντα.

Η συντήρηση της σιδηροδρομικής γραμμής και των υποδομών υποβαθμίσθηκε, το λίγο προσωπικό μειώθηκε περαιτέρω, με αποτέλεσμα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να υποβάλει συχνά προς τον ΟΣΕ διαμαρτυρίες για την κατάσταση του δικτύου και οι ταξιδιώτες να υφίστανται ταλαιπωρίες. 
Η απάντηση κυβέρνησης και ΟΣΕ είναι ότι τα έργα συντήρησης θα δοθούν σε ιδιώτες μέσω ΣΔΙΤ, διαδικασία που έχει ήδη δρομολογηθεί, αλλά είναι άγνωστο και αβέβαιο αν θα υλοποιηθεί, πότε θα υλοποιηθεί και τι γίνεται μέχρι να αναλάβουν οι νέοι εργολάβοι. Με αυτές τις μεθοδεύσεις το μεγαλύτερο πλεονέκτημα του σιδηροδρόμου, η ασφάλεια, τίθεται σε αμφισβήτηση, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Τα έργα για την ολοκλήρωση συστημάτων τηλεδιοίκησης, ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης  στον άξονα Πάτρα – Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Σύνορα (Ειδομένη & Προμαχώνα) έχουν λιμνάσει με αποτέλεσμα η κατάσταση να παραμένει ίδια από την εποχή του δυστυχήματος στον Σ.Σ. του  Άδενδρου. 
Στην περιοχή μας, τη Θεσσαλία,  έργα ώριμα για δημοπράτηση, όπως η ηλεκτροκίνηση Λάρισας - Βόλου με παραλλαγή-παράκαμψη της Νέας Ιωνίας και η ηλεκτροκίνηση Παλαιοφαρσάλων – Καλαμπάκας δεν δημοπρατούνται, παρά τις διαβεβαιώσεις βουλευτών και Διοικήσεων ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ ότι για την δημοπράτησή τους δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο.
Και πέρα από αυτά, ένα σχεδόν χρόνο αφότου η κυβέρνηση της ΝΔ ανέλαβε την κυβέρνηση της χώρας, η νέα Διοίκηση του ΟΣΕ επιφέρει νέο χτύπημα στον θεσσαλικό και βολιώτικο σιδηρόδρομο.Στο νέο προτεινόμενο για ψήφιση στη Βουλή Οργανόγραμμα του ΟΣΕ, οι δύο ζωτικές Υπηρεσίες του Βόλου (Δ΄ Τμήμα Γραμμής & Δ΄ Επιθεώρηση) εξαφανίζονται από τις Υπηρεσίες Κεντρικής και Νοτίου Ελλάδος.
Ό,τι με πολύ κόπο και αγώνα αποκαταστάθηκε το 2016, επιχειρείται εκ νέου να κατεδαφιστεί.
Ζούμε μια επανάληψη όσων είχαν κάνει οι κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2010-2015 ενώ παράλληλα οι τοπικοί βουλευτές της ΝΔ και ο CEO του ΟΣΕ μας κοροϊδεύουν αφού διατυμπανίζουν ότι οι Υπηρεσίες του Βόλου θα στελεχωθούν. Συγκεκριμένα στις 14 Δεκ. 2019 ο βουλευτής της Ν.Δ. κ. Χρήστος Μπουκόρος, μετά από συνάντηση που είχε με τη Διοίκηση του ΟΣΕ διαβεβαίωνε «…Μεταξύ άλλων συζητήθηκαν ζητήματα υποστελέχωσης του οργανισμού στη Μαγνησία. Ο Πρόεδρος του ΟΣΕ  απαντώντας στα ερωτήματα του βουλευτή, τον διαβεβαίωσε ότι είναι υπό έκδοση τα απαιτούμενα ΦΕΚ για τη στελέχωση με προσωπικό της Δ’ Επιθεώρησης Βόλου και τη στελέχωση του Δ’ Τμήματος της γραμμής Βόλου…».(εφημ. Θεσσαλία)
και τα έργα εκσυγχρονισμού (ηλεκτροκίνηση Λάρισας - Βόλου , παράκαμψη του "S" της Νέας Ιωνίας, ηλεκτροκίνηση Παλ/λου-Καλαμπάκας, σύνδεση με ΒΙΠΕ, Αεροδρόμιο Ν. Αγχιάλου και  λιμάνι Αλμυρού) θα προχωρήσουν (Δηλώσεις βουλευτή της Ν.Δ. κ. Κωνσταντίνου Μαραβέγια στις 15 Ιαν. 2020, στην εφημ. Θεσσαλία)
Όλα τα παραπάνω, εφόσον πραγματοποιηθούν, θα προκαλέσουν μεγάλο χτύπημα στις σιδηροδρομικές αλλά και στις συνδυασμένες μεταφορές (λιμάνι – πλοία - αυτοκίνητα-τρένο) και θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις και στις δύο ΒΙΠΕ του Βόλου, παρά τις όποιες επικοινωνιακού τύπου εξαγγελίες βουλευτών της Ν.Δ. και της Κυβέρνησης  ότι δήθεν ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη της περιοχής μας.
Καταγγέλλουμε ότι : 
εν μέσω κορονοϊού και εν μέσω περιόδου κρίσιμης για τα εθνικά θέματα και την ασφάλεια της χώρας, για μικροκομματικές σκοπιμότητες,υποβαθμίζονται και εγκαταλείπονται η τουριστική γραμμή Πηλίου, οι σιδηροδρομικές γραμμές προς στρατιωτικές εγκαταστάσεις και οι σιδηροδρομικέ γραμμές προς το λιμάνι του Βόλου. 
Δεν θεωρούμε λογικό να καταργείται το προσωπικό ελιγμών του Βόλου και να διατίθεται στη Λάρισα όταν ο Σ.Σ. Βόλου τροφοδοτεί με καύσιμα και καλύπτει όλες τις ανάγκες του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, λόγω των πιστοποιημένων εγκαταστάσεων που διαθέτει και δεν θεωρούμε λογικό να καταργείται το προσωπικό ελιγμών από το τρενάκι του Πηλίου – αιχμή του δόρατος του σιδηροδρομικού τουρισμού όλης της Θεσσαλίας – και να διατίθεται στη Λάρισα.

Καταγγέλλουμε και ζητάμε να ανακληθούν : 

Οι καταργήσεις υπηρεσιών όπως προσωπικού ελιγμών μέσω των οποίων ικανοποιούνται προσωπικές φιλοδοξίες συνδικαλιστή – και συγκεκριμένα του πρώην Προέδρου του ΣΣΘ – που προσπαθεί από τη Λάρισα και τη θέση Σταθμάρχη Λάρισας να διαχειριστεί τις ανάγκες της Υπηρεσίας μεροληπτικά και εκδικητικά για το Βόλο, υποβαθμίζοντας και υποστελεχώνοντας τόσο τις Υπηρεσίες του Σ.Σ. Βόλου, αλλά και των δύο εργοστασίων  στο Βόλο (ένα του ΟΣΕ και ένα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ).
Ζητάμε :
Την ιστορική διεύρυνση 
(α) της Δ΄ Επιθεώρησης από Βόλο μέχρι Καλαμπάκα και 
(β) του Δ΄ Τμήματος Γραμμής από Βόλο μέχρι Λάρισα, από Λάρισα μέχρι Παλαιοφάρσαλα και από Παλαιοφάρσαλα μέχρι Καλαμπάκα,που ακρωτηριάστηκε την περίοδο 2010 – 2015.
Θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντική τη σιδηροδρομική σύνδεση του Βόλου με τον άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης καθώς και με όλες τις πρωτεύουσες των Θεσσαλικών Νομών.
Συνάδελφοι,
Το Δίκτυο Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας δηλώνει παρόν στις εξελίξεις.
Τον τελευταίο χρόνο παρακολουθούμε μια επιχείρηση παλινόρθωσης του συστήματος που  οδήγησε τον Οργανισμό στα βράχια τα τελευταία χρόνια και μέχρι το 2015.Οι εντολοδόχοι του παρασκηνίου, οι νοσταλγοί του χθες, οι παράγοντες και παραγοντίσκοι βρίσκονται δίπλα μας. Όμως έχουν αποκαλυφθεί και οι σιδηροδρομικοί τους έχουν γυρίσει την πλάτη και δεν τους πιστεύουν πια. Εμείς θα συνεχίσουμε να ασκούμε κριτική και να προσβλέπουμε σε καλύτερες μέρες για τον σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς. Με τους αγώνες μας θα νικήσουμε.
Με συναδελφικούς και αγωνιστικούς χαιρετισμούς.

Βόλος, 24Αυγούστου 2020

2 σχόλια:

  1. Με τά αποτέλεσμα των πασαζοφυλακων ξέρουμε κάτι αν θα προχωρήσει η όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Ζούμε μια επανάληψη όσων είχαν κάνει οι κυβερνήσεις ΝΔ-ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2010-2015"...
    Αν ρίξετε μια ματιά στα εκλογικά αποτελέσματα θα δείτε ότι οι Νομοί της Θεσσαλίας επέλεξαν την επανάληψη που αναφέρεται στην ανακοίνωση. Η Νέα Δημοκρατία πήρε ποσοστά 38-45% και το ΚΙΝΑΛ 6,5-10%! (Α, ρε ΠΑΣΟΚ με τις επιδοτήσεις σου!!!). Ο ΣΥΡΙΖΑ πήρε περί το 30-32% και το ΚΚΕ περί το 6%. Δεν ήξεραν τι ψήφιζαν; Το πρόγραμμα της ΝΔ και του ΚΙΝΑΛ ήταν στην κρίση των ψηφοφόρων. Άλλο τώρα αν ψήφιζαν με κλειστά μάτια, εθελοτυφλώντας, γιατί οι μαδούροι ξεπούλησαν την Μακεδονία που "είναι μία και Ελληνική" (Αντ. Σαμαράς στην Ελληνική Βουλή) και γιατί ο Πολάκης κάπνιζε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή