Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 1 Απριλίου 2014

Παραιτήθηκε ο Χρήστος Ρετσινάς !

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες που έχει το στέκι , χτες αργά το βράδυ υπέβαλε την παραίτηση του απο την θέση του Διευθυντή Ασφαλείας και του Διευθυντή ΔΙΚΑΜ ο Χρήστος Ρετσινάς επικαλούμενος σοβαρούς προσωπικούς λόγους .
Στην επιστολή παραίτησης του αναφέρει ότι
δεν αντέχει άλλο την σκλήρή κριτική απο την ηγετική ομάδα της ΠΕΠΕ , η οποία δεν τον έχει αφήσει σε χλωρό κλαρί κυριολέκτικά μετά τα τελευταία συμβάντα .

Ο αγαπητός Χρήστος , πραγματικός φίλος μας και καθημερινός αναγνώστης του blog μας , δεν μπορεί να καταλάβει για ποιο λόγο το Σωματείο των μηχανοδηγών τον έχει οδηγήσει ενώπιον της δικαιοσύνης για παραβίαση της εργατικής Νομοθεσίας (τους κάνουμε την χάρη και δουλεύουν 30 μέρες το μήνα λέει , οι συνδικαλιστές με παρακαλάνε για αυτό στο παρασκήνιο ), για ποιο λόγο έχει ζητήσει την παραίτηση του μετά την εγκύκλιο για τις αγελάδες ( αφού μόνο με χιονισμένο παρμπρίζ δεν τις βλέπεις ) , για ποιο λόγο συνεχίζει η ΠΕΠΕ να πιέζει για το θέμα της διάσπασης στα εμπορικά , που άλλωστε αυτός το παρέλαβε απο τον προκάτοχο του ( μετά το συμβάν του 2008 ) και προσπαθεί να το λύσει.

Θεωρεί αδιανόητη την πίεση της ηγεσίας της ΠΕΠΕ για το θέμα της ταχύτητας μεταξύ Δομοκού - Θεσσαλονίκης , αλλά και για το θέμα των βραδυποριών που μεταθέτουν την ευθύνη στον μηχανοδηγό για τους δρομολογιακούς χρόνους .

Ωστόσο ο κύριος λόγος της παραίτησης , είναι ότι το Σωματείο των μηχανοδηγών αντέδρασε εκ νέου χτες  στην απόφαση να φεύγουν τα εμπορικά με το φορτίο τοποθετημένο  ανάποδα απο το Ικόνιο και με προσωπικό που ακόμα είναι ανεκπαίδευτο στην γραμμή ,  βάζοντας εμπόδια στην στρατηγικής σημασίας συμφωνία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την Cosco.

Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες ο κ. Ζηλιασκόπουλος είναι σφόδρα ενοχλημένος απο την στάση της ΠΕΠΕ το τελευταίο διάστημα , την οποία θεωρεί σκληρή και ανεύθυνη , θυμίζοντας σε όλους πως με το κείμενο της Συλλογικής Σύμβασης που δόθηκε στις 27 Μαρτίου ικανοποιήθηκαν στο ακέραιο όλα τα αιτήματα των μηχανοδηγών , με πρώτο αυτό του επιδόματος ευθύνης .

Δεν έχει ακόμα διασταυρωθεί η πληροφορία που λέει ότι , μετά την καταψήφιση του απολογισμού δράσης σε  2 μηχανοστάσια (κ ιδιαίτερα στο κεντρικό του ΜΑΙ - έδρα του Προέδρου , που έχει σηκώσει μεγάλη κουβέντα στους κόλπους των μηχανοδηγών ), η ηγεσία της ΠΕΠΕ σκοπεύει να παραιτηθεί , θεωρώντας τους μηχανοδηγούς αχάριστους για όσα έχει πετύχει τα 2 τελευταία χρόνια .

Καλό μήνα , καλή πρωταπριλιά σε όλους .



2 σχόλια:

  1. Ελπίζουμε στις υπόλοιπες 364 μέρες του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝΕ ΟΛΟΙ. (ΔΙΑΣΠΑΣΗ) ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή