Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2016

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει μεγάλες δυνατότητες». Συνέντευξη του διευθυντή της FS Italiane

«Εξαγοράζουμε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για να την ενισχύσουμε και να την αναπτύξουμε», τονίζει ο νέος στρατηγικός διευθυντής της ιταλικής F.S. Italiane, Φαμπρότζιο Φαβάρα.
Σε συνέντευξή του, στην
«Καθημερινή», σημειώνει ότι η ελληνική εταιρεία «διαθέτει μια ενδιαφέρουσα δυναμική ανάπτυξης, ιδίως των εμπορευματικών μεταφορών από και προς τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης».

Όπως λέει, «γνωρίζουμε ότι απομένουν να γίνουν πολλά, προκειμένου να αναπτυχθεί μια κερδοφόρος επιχείρηση, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να δεχθούμε την πρόκληση».

Συνέντευξη στην ΑΛΕΞΙΑ ΚΕΦΑΛΑ

-Ποια ήταν η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίσατε όσον αφορά την ιδιωτικοποίηση των ελληνικών τρένων;

-Έπρεπε να κατανοήσουμε πλήρως τα αποτελέσματα των κύριων βιομηχανικών δεικτών απόδοσης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να αναπτύξουμε ένα επιχειρηματικό σχέδιο, καθώς και ένα σχέδιο δράσης για τα επόμενα χρόνια και να παράξουμε μια εύλογη αξία, ώστε να διασφαλιστεί η οικονομική και δημοσιονομική βιωσιμότητα της επένδυσης, συμπεριλαμβανομένης και μιας προσεκτικής αξιολόγησης του κινδύνου που ενέχει αυτή η χώρα.
Εν τω μεταξύ, το ζήτημα της διαδικασίας των κρατικών ενισχύσεων είναι ακόμα ανοιχτό. Έχει έναν οικονομικό αντίκτυπο στην εταιρεία που αντιστοιχεί σε περισσότερα από 700 εκατ. ευρώ. Ελπίζουμε αυτή η διαδικασία να περατωθεί σύντομα, ώστε να ολοκληρωθεί η εξαγορά έως το τέλος του έτους.

Η F.S. έχει συμπεριλάβει στο πλαίσιο της μεσοπρόθεσμης στρατηγικής της τον στόχο της σημαντικής ανάπτυξης της παρουσίας της στις διεθνείς αγορές και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί ένα βήμα προς αυτήν την εξέλιξη.

Γνωρίζουμε ότι απομένουν να γίνουν πολλά, προκειμένου να αναπτυχθεί μια κερδοφόρος επιχείρηση, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να δεχθούμε την πρόκληση.

-Ποιοι είναι οι στόχοι σας για τα επόμενα πέντε χρόνια;

-Οι υπάρχουσες επιχειρηματικές δραστηριότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ επί του παρόντος επιτρέπουν να επιτευχθεί σε σημαντικό βαθμό, το «νεκρό σημείο» του κύκλου εργασιών, σε μια βιομηχανική και επιχειρησιακή κατάσταση που θεωρούμε βελτιώσιμη.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαθέτει μια ενδιαφέρουσα δυναμική ανάπτυξης, ιδίως των εμπορευματικών μεταφορών από και προς τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, τα οποία είναι σωστά συνδεδεμένα από τον διεθνή διάδρομο της Ανατολικής Μεσογείου, προς τη Δυτική και Κεντρική Ευρώπη, τα Βαλκάνια και την Ανατολική Μεσόγειο.

Επίσης, με τη διαθεσιμότητα του νέου και σύγχρονου εφοδιαστικού κέντρου του Θριασίου, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει τη δυνατότητα:

α) να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών μεταφορών,

β) να επενδύσει σε πωλήσεις, μάρκετινγκ, τηλεφωνικό κέντρο και εξυπηρέτηση πελατών (π.χ. έκδοση εισιτηρίων μέσω Διαδικτύου ή διαδικτυακάς εφαρμογής, υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου, βελτίωση της «πρώτης γραμμής»), καθώς και σε αναβάθμιση των συστημάτων πληροφορικής και έλεγχο της διαχείρισης,

γ) να αυξήσει την αποτελεσματικότατα της υπηρεσίας,

δ) να αναβαθμίσει το τροχαίο υλικό (σε σχέση με αυτό που χρησιμοποιείται στην περιοχή της Αθήνας).

-Πώς είναι η κατάσταση με τους εργαζομένους;

-Εχουμε ακούσει για απεργίες σε ένδειξη διαμαρτυρίας, ενάντια στην ιδιωτικοποίηση και η θέση αυτή είναι απολύτως κατανοητή.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρισκόταν ήδη σε μια σημαντική διαδικασία αναδιάρθρωσης, η οποία κατέληξε σε πάνω από 50% μείωση του προσωπικού. Επαναλαμβάνω ότι η F.S., σύμφωνα με τη στρατηγική της ισχυρής παρουσίας της στις διεθνείς αγορές, εξαγοράζει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ προκειμένου να την ενισχύσει και να την αναπτύξει.
Στο επιχειρηματικό μας σχέδιο έχουμε προγραμματίσει δράσεις για τη βελτίωση των διαδικασιών, η οποία θα επέλθει και από θετικές επιπτώσεις που θα προκόψουν από προγραμματισμένες και εν εξελίξει επενδύσεις σε υποδομές και τεχνολογίες, όσον αφορά το ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Η εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελεί μια ευκαιρία για την ανάπτυξη των ελληνικών σιδηροδρόμων, αντλώντας εμπειρία από τον όμιλο F.S. Εχω την πεποίθηση ότι θα εργαστούμε καλά μαζί.

-Σκέφτεστε τη συνεργασία με άλλες ελληνικές ή ξένες εταιρείες προκειμένου να αναπτυχθούν τα τρένα;

-Η F.S. είναι η τρίτη εταιρεία σιδηροδρόμων της Ε.Ε. στον τομέα των υπηρεσιών μεταφοράς επιβατών (μετά τη Γαλλία και τη Γερμανία) και η πέμπτη στον τομέα της μεταφοράς φορτίων, ως εκ τούτου διαθέτει την τεχνογνωσία και την εμπειρία για τη διαχείριση και ανάπτυξη της εταιρείας. Επί του παρόντος θέλουμε να γίνουμε η ιδιοκτήτρια εταιρεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αλλά στο μέλλον δεν αποκλείουμε το ενδεχόμενο να αξιολογήσουμε οποιαδήποτε συνεργασία, με ελληνικές επιχειρήσεις, αν υπάρχουν σημαντικές βιομηχανικές και οικονομικές συνθήκες.

-Ποια είναι η γνώμη σας σχετικά με το πολιτικό κλίμα στην Ελλάδα;

-Η Ελλάδα σήμερα βιώνει μια ιδιαίτερα δύσκολη και περίπλοκη περίοδο, η χώρα δεν έχει ακόμη ξεπεράσει την κρίση, αν και υπάρχουν κάποιες ενδείξεις οικονομικής ανάκαμψης.

Το πολιτικό κλίμα επηρεάζεται έντονα από την οικονομική κατάσταση, καθώς και από το πρόβλημα της μετανάστευσης. Η F.S. συμμετείχε σε δημόσιο διαγωνισμό για την εξαγορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ο οποίος ήταν ανοιχτός για όλες τις εταιρείες που πληρούσαν τις απαιτούμενες προδιαγραφές.

Η F.S. έχει εκπληρώσει όλες τις υποχρεώσεις που επιβάλλονται από τις διάφορες φάσεις της διαδικασίας του ανταγωνισμού, όπως κάθε άλλη εταιρεία.

3 σχόλια:

  1. Σαν να άκουγα τον Βγενόπουλο την εποχή που αγόραζε η καλύτερα χάριζαν την ολυμπιακή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μονο που ο Βεγνοπουλος μεγάλε Μαικ, δεν είχε καποια αεροπορική εταιρία. Λεφτά ειχε κι αγόραζε τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από δω το πάνε, από κει το φέρνουν, δεν ρωτάνε και δεν απαντάνε στα απλά:
    Ενδιαφέρονται για όλο το δίκτυο; Για επαναλειτουργία Πελοποννήσου; Για αναταπόκριση του Προαστιακού προς Ναύπλιο; Για ανταποκρίσεις με λεωφορεία προς κοντινές και πιο μακρινές στο σιδηρόδρομο, πόλεις; Τι θα κάνουν με τα υπάρχοντα δρομολόγια και γραμμές; Ενδιαφέρονται να λειτουργούν όλες; Πως θα καλυφθούν τα δρομολόγια με τέτοιο έλλειμμα μηχανοδηγών; Θα κοπούν τοπικά δρομολόγια, για να εξοφλούνται οι ανεκτέλεστες αναπαύσεις και άδειες; Θα εξακολουθήσουν να τις πληρώνουν μέχρι να εκπαιδευτούν νέοι μηχανοδηγοί (1-2 χρόνια). Πόσες αποχωρήσεις (μετατάξεις, απολύσεις) ζητούν και από ποιές ειδικότητες; Πως θα ξεπεράσουν την απαξίωση του τροχαίου υλικού; Θα πληρώσουν την ΕΕΣΣΤΥ για την ανάταξη ή θα φέρουν δικό τους πιστοποιημένο από την Ιταλία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή