Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Δευτέρα 2 Απριλίου 2018

O προγραμματισμός των σιδηροδρομικών έργων στην περιοχή της Θεσσαλονίκης. Το 2023 η σύνδεση με τον 6ο προβλήτα

Στα έργα εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης στο 11ο Περιφερειακό Συνέδριο Για Την Παραγωγική Ανασυγκρότηση της Κεντρικής Μακεδονίας.


Ο προγραμματισμός των σιδηροδρομικών έργων έχει ως εξής:

-Προαστιακός Σιδηρόδρομος Δυτικής Θεσσαλονίκης- CITY TRAIN, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το πέρας του 2023. Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε 10 εκατ. ευρώ.

-Σιδηροδρομική σύνδεση με τον εμπορευματικό λιμένα (6ος προβλήτας) της Θεσσαλονίκης, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το πέρας του 2023. Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε 20 εκατ.

-Σιδηροδρομικές Γέφυρες στον Γαλλικό ποταμό. Δημοσίευση της προκήρυξης τον Απρίλιο του 2018, ολοκλήρωση τέλη 2020. Ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε 7 εκατ.

-Σιδηροδρομικές διαβάσεις στην περιοχή Βέροιας και Γέφυρας (χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης το πέρας του 2023, ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε 25 εκατ.).

www.metaforespress.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου