Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Τα έργα εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και στα σύνορα με Σκόπια – Βουλγαρία

Σε εξέλιξη βρίσκονται σημαντικά έργα εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού δικτύου στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας που υλοποιεί η ΕΡΓΟΣΕ.


Επιμέλεια: Μαρίνα Δημητρίου-metaforespress.gr

Ειδικότερα, στο τμήμα Ευαγγελισμός – Θεσσαλονίκης έχει ολοκληρωθεί η εγκατάσταση του συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R από τον Νοέμβριο του 2017.

Αντίστοιχα, σε εξέλιξη είναι η εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης (ETCS level1), με ανάταξη του συμβατικού συστήματος σηματοδότησης, όπου απαιτείται, με εκτιμώμενη ολοκλήρωση τον Μάρτιο του 2019.

Επίσης, θα κατασκευαστεί νέα σιδηροδρομική στάση στο Νέο Παντελεήμονα Πιερίας. Η ημερομηνία ολοκλήρωσης του έργου εκτιμάται στο τέλος του 2019, με προϋπολογισμό 2 εκατ. ευρώ.

Στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Ειδομένη (σύνορα με FYROM), σε εξέλιξη είναι η κατασκευή νέας μονής ηλεκτροκινούμενης γραμμής, ως παραλλαγή της υφιστάμενης, στο τμήμα Πολύκαστρο– Ειδομένη, με εκσυγχρονισμό του συστήματος σηματοδότησης και εγκατάσταση ETCS Level1 και εγκατάσταση συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R. Η ημερομηνία ολοκλήρωσης της παραλλαγής εκτιμάται στο τέλος του 2018.

Στο τμήμα Θεσσαλονίκη – Στρυμόνας – Προμαχώνας (σύνορα με Βουλγαρία), έχει ολοκληρωθεί το έργο της εγκατάστασης συστήματος ραδιοκάλυψης GSM-R (Σεπτέμβριος 2017).

Σε εξέλιξη βρίσκεται η εγκατάσταση σύγχρονου συστήματος σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης (ETCS level1), με ανάταξη του συμβατικού συστήματος σηματοδότησης, όπου απαιτείται, και εκτιμώμενη ολοκλήρωση τον Μάρτιο του 2019.

Επίσης, η αναβάθμιση της γραμμής σε εντοπισμένα τμήματα, κυρίως στο τμήμα Στρυμόνας – Προμαχώνας και εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης σε όλο το μήκος της (143 χλμ.).

Ο χρονικός ορίζοντας ολοκλήρωσης του έργου προγραμματίζεται στο τέλος του 2023 και ο προϋπολογισμός του έργου εκτιμάται σε 100 εκατ. ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου