Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή 13 Απριλίου 2018

Παραλήρημα απο την ΠΑΣΚ - Σιδηροδρομικών / Συνεργαζόμενοι

Μόνο ως παραληρηματική μπορεί να χαρακτηριστεί η σημερινή ανακοίνωση της ΠΑΣΚ Σιδηροδρομικών (και συνεργαζόμενοι). Είναι πλέον δείγμα του πανικού που διακατέχει τον ελλάσονα -κατώτερο των περιστάσεων-Πρόεδρο της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Παναγιώτη Παρασκευόπουλο. Η ΠΑΣΚ φτάνει στο σημείο να επιτίθεται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ γιατί εξακολουθεί να απασχολεί
τους συναδέλφους που επέστρεψαν με απόσπαση (και είχαν φύγει με τον Ν.3891/2010)ΔΉΘΕΝ κοπτόμενη για τα ...συμφέροντα τους, ενώ με εκφράσεις πεζοδρομίου προσπαθεί να ορθώσει λόγο. 
Η αναφορά της παραπαίουσας ΠΑΣΚ, του ελλάσονα Παρασκευόπουλου,με τον οποίο θα ασχοληθούμε όταν πρέπει (τώρα προέχουν οι εκλογές του Σωματείου μας να διεξαχθούν με ηρεμία),στο στέκι της έλξης,αποτελεί φόρο τιμής για εμάς.

Τους αφήνουμε στην κρίση σας > Διαβάστε την ανακοίνωση -παρωδία (πλάκα θα έχει πάντως η ΠΑΣΚ με το συνεργαζόμενοι να εννοεί την ΔΑΚΕ !!!).

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι, 

Η θλιβερή Κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ παρότι χαρακτήριζε ως εθνικό έγκλημα την ιδιωτικοποίηση του Σιδηρόδρομου διά στόματος του ίδιου του Πρωθυπουργού, μετά το ξεπούλημα της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με αμφισβητούμενες μεθόδους, προχωρά και στο ξεπούλημα της ΕΕΣΣΤΥ.
Η λέξη «ξεπούλημα» δεν αποτυπώνει ακριβώς το έγκλημα κατά του δημόσιου συμφέροντος και του εθνικού μας πλούτου αφού:

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε στις 14/9/2017 για  45 εκ. ευρώ έχοντας στο Ταμείο της 25 εκ.ευρώ.
Στις 7/9/2017 με Υπουργική Απόφαση έλαβε το ποσό των 12 εκ.ευρώ επιχορήγηση για ζημιές ετών 2015 - 2016.
Τα τιμολογημένα ΥΓΟΣ των 8 μηνών Ιανουαρίου – Αυγούστου ήταν 41 εκ. ευρώ (33 εκ.+ 8 εκ.ΦΠΑ).
Το συμπέρασμα από τα παραπάνω αποτελεί μοναδική πρωτοτυπία. Η εταιρεία να πωλείται 45 εκ. ευρώ έχοντας στο Ταμείο 78 εκ. ευρώ πέραν της αξίας της εταιρείας που αποτελεί μονοπώλιο στη χώρα μας!

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ σήμερα είναι ο μοναδικός ενδιαφερόμενος για την αγορά της ΕΕΣΣΤΥ που ενώ της χρωστάει 13 εκ. ευρώ κατέθεσε προσφορά αγοράς, με λιγότερα από τα χρήματα που της χρωστάει! Εκτός από αυτό, το Ελληνικό Δημόσιο θα χάνει  8 εκ. ευρώ κάθε χρόνο από τη διεταιρική σύμβαση η οποία με τη συγχώνευση θα πάψει να ισχύει. 
Παρ’ ότι η προσφορά που κατατέθηκε ήταν σύμφωνα με πληροφορίες τρεις φορές κάτω της αποτίμησης των εκτιμητών, ο διαγωνισμός όχι μόνο δεν κηρύχθηκε άγονος, αλλά δίνουν παράταση έως τις 26 Απριλίου 2018 προκειμένου να κατατεθεί βελτιωμένη προσφορά!!!
Το γεγονός ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ γνωρίζει πλέον την αποτίμηση των εκτιμητών που το ΤΑΙΠΕΔ αποκρύπτει από όλο τον ελληνικό λαό όπως και την προσφορά της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθιστά όλη τη διαδικασία μετέωρη και ύποπτη καθώς με μεθοδεύσεις και εν κρυπτώ προσπαθούν να ολοκληρώσουν το έγκλημα όπως το χαρακτήριζε ο σημερινός πρωθυπουργός κ.Τσίπρας.

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

Οκτώ περίπου μήνες μετά την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουμε πλέον καταλάβει ποιοι είναι κατά της πώλησης και ποιοι είναι οι Δούρειο Ίπποι που άλλα λένε και άλλα πράττουν. Η παράταξη του ΔΙΚΤΥΟΥ με προεξάρχοντες τους εκλεγμένους σώγαμπρους της ΠΕΠΕ, συνεπικουρούμενοι από τον επικεφαλή της νεοσυσταθείσας παράταξης της ΕΝΟΤΗΤΑΣ - ως το μακρύ χέρι των σκληροπυρηνικών νεοφιλελεύθερων  του Μητσοτάκη, ακολουθούν πιστά την προτροπή του ακροδεξιού εταίρου της Κυβέρνησης Πάνου Καμένου (που κατηγορούσε τους προηγούμενους ότι στέκονται «στα τέσσερα») ότι πρέπει να στηρίζουν την Κυβέρνηση. 
Τώρα ποιοι στέκονται «στα τέσσερα»;
     Η Διοίκηση του Δρ. Τσαλίδη έχοντας συμμάχους το ξεδιάντροπο μέτωπο της ηγεσίας της ΠΕΠΕ, του ΔΙΚΤΥΟΥ και τη στήριξη του Υπουργείου Μεταφορών, με δικτατορικές πρακτικές καταστρατηγεί κάθε έννοια νομιμότητας. 
Με την ανοχή της Διοίκησης του ΟΣΕ – και όχι μόνο – επιχειρεί να υφαρπάξει όλες τις αρμοδιότητες του διαχειριστή Υποδομής δηλαδή του Δημοσίου, όπως π.χ. την Εκπαίδευση. Όλα αυτά κάτω από την εκκωφαντική σιωπή της ΡΑΣ.
Παραβιάζει όρους της Σ.Σ.Ε. και παρά τις αποφάσεις της Επιθεώρησης Εργασίας αρνείται να τους υλοποιήσει (βλέπε: Σιδηροδρομικές Ταυτότητες κ.λ.π.). 
Διατηρεί στο δυναμικό της εταιρείας εργαζόμενους που ανήκουν σε φορείς του Δημοσίου δηλαδή δημοσίους υπαλλήλους σε ιδιωτική εταιρεία, θέτοντας σε κίνδυνο τους ίδιους τους εργαζόμενους και τα ασφαλιστικά τους δικαιώματα πέραν του ότι ενέχει τον κίνδυνο να χαρακτηριστεί παράνομη η κρατική επιχορήγηση νοθεύοντας το δήθεν ανταγωνισμό που επικαλούνται ως πανάκεια. 
Για όλα αυτά η παράταξη του ΔΙΚΤΥΟΥ επιλέγει τον δρόμο της καλής διαγωγής και της υπακοής στους νέους ιδιοκτήτες. Οι «yes men» συνδικαλιστές κουβέντα δεν λένε για την Κυβέρνηση. Αποπροσανατολίζουν τους εργαζόμενους παραπληροφορώντας τους και πετώντας τόνους λάσπης σε πρόσωπα με ψέματα στοχοποιώντας ακόμη και οικογένειες προκειμένου ν’ αποποιηθούν την ευθύνη τους και να πείσουν ότι για όλα φταίνε οι άλλοι και οι προηγούμενοι.

 Συνάδελφοι του ΔΙΚΤΥΟΥ  είστε συνυπεύθυνοι. 
Είστε συνυπεύθυνοι για τη διάσπαση του κινήματος που προωθεί η Διοίκηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που δεν επιθυμεί να διαβουλεύεται με την Π.Ο.Σ. γιατί τη θεωρεί επικίνδυνη για τα συμφέροντά της. Και το ερώτημα που προκύπτει είναι ποιοι είναι οι ακίνδυνοι; Μήπως οι υπάκουοι υποτελείς της στους οποίους πετάει ένα ξεροκόμματο για να το αρπάξουν σαν πεινασμένη αγέλη αδιαφορώντας αν καταστρατηγούν εργασιακά και συνταγματικά δικαιώματα;
Είστε συνυπεύθυνοι γιατί με τη σιωπή σας αποδέχεστε την κατάπτυστη συμφωνία, η οποία παραβιάζει τη Σ.Σ.Ε. την οποία ψηφίσατε.
Είστε συνυπεύθυνοι και ηθικοί αυτουργοί για όλα όσα γράφονται από το στέκι του Γκαιμπελισμού και της κατασυκοφάντησης. Την ώρα που η Κυβέρνηση ξεπουλάει το Σιδηρόδρομο και βάζει σκληρά μέτρα για όλη την κοινωνία, εσείς αντί για τη συνδικαλιστική και πολιτική αντιπαράθεση, επιλέγετε τη στοχοποίηση προσώπων πετώντας τη μπάλα στην κερκίδα  διασπείροντας το μίσος και την ανθρωποφαγία.
Τα άλλοθι τελείωσαν.
Ή διαφωνείς και διαχωρίζεις τη θέση σου ή συμφωνείς και στηρίζεις. 
Το δήθεν διαφωνώ αλλά στηρίζω, υποτιμά τη νοημοσύνη όλων μας.
Η συμφωνία που υπεγράφη μεταξύ ΠΕΠΕ και ΤΡΑΙΝΟΣΕ, άνοιξε την πόρτα της διάλυσης των εργασιακών σχέσεων και του συνδικάτου. Ας μην κατηγορούν άλλους ότι δήθεν τους εξωθούν εκτός Ομοσπονδίας γιατί τάχα τους φοβούνται. 

Εμείς βάζουμε τα εξής ερωτήματα προς όλους τους συναδέλφους:
Η συμφωνία που υπεγράφη, προωθεί την ενότητα ή προωθεί τη διάσπαση; 
Η τροποποίηση του όρου της Σ.Σ.Ε. για τους ελιγμούς είναι ή δεν είναι δώρο προς τον εργοδότη;
Ανοίγει ή δεν ανοίγει το δρόμο για κατάργηση του 5νθημερου και θεσμικά πλέον;

Συναδέλφισσες - Συνάδελφοι,

Το «λάδι» της σημερινής Κυβέρνησης των ψευτών και των συνδικαλιστών που τη στηρίζουν, τελειώνει. Το ζητούμενο είναι αν θ’ αφήσουμε οι εργαζόμενοι να παρασύρουν στην πτώση τους ολόκληρο το σιδηροδρομικό οικοδόμημα που στήθηκε από το υστέρημα του ελληνικού λαού. 
Κάποιοι θα ντρέπονται αύριο για τις συμπεριφορές τους. Ας συνεχίσουν τον κατήφορο των επιλογών και της συνδιαλλαγής που επέλεξαν. Η ΠΑΣΚ-Σ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ήταν, είναι και θα είναι η παράταξη που στήριξε και στηρίζει τα συμφέροντα των εργαζομένων και τον Ενιαίο – Σύγχρονο – Δημόσιο Σιδηρόδρομο. Γι αυτό σε πείσμα πολλών θα είναι πάντα ψηλά στην εκτίμηση όλων των σιδηροδρομικών.


ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΑΣΚ-Σ - ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου