Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Πέμπτη 19 Απριλίου 2018

Αποτέλεσμα - μήνυμα προς τον Κιουτσούκη στο σωματείο των Μηχανοδηγών του ΟΣΕ

Aναδημοσίευση απο τον Τάσο Γιανόπουλο και το left.gr
H παράταξη «Συνεξέλιξη», παρά τη στοχοποίησή της από τον Γενικό Γραμματέα της ΓΣΕΕ, σημείωσε μεγάλη αύξηση των δυνάμεών της, πετυχαίνοντας να κερδίσει την αυτοδυναμία στο Σωματείο των
μηχανοδηγών (Π.Ε.Π.Ε.)

Αυτοδυναμία, μετά από περίπου 20 χρόνια, επιτεύχθηκε στο σωματείο των Μηχανοδηγών, την Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης (Π.Ε.Π.Ε.), μετά τις εκλογές που ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη 18 Απρολίου. 

Τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

Ψήφισαν 234 

Έγκυρα 233

Άκυρα 1

Λευκά 0

Έλαβαν 

«ΣυνΕξέλιξη»: 142 (εκλέγει  7  μέλη  στο ΔΣ   και 4 αντιπροσώπους στην Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών - ΠΟΣ- )

«Νέα Έλξη/Αναγέννηση» 43  (εκλέγει 2 μέλη στο ΔΣ και 2 αντιπροσώπους στην ΠΟΣ)

«ΣΥΠΕ» 39 (εκλεγεί 2 έδρες στο ΔΣ κ 1 αντιπρόσωπο στην ΠΟΣ)

ΑΣΚΕ  9  (δεν εκλεγεί έδρα στο ΔΣ)

(*Στην ομοσπονδία, ο 7ος αντιπρόσωπος κρίθηκε στην κλήρωση μεταξύ «ΣυνΕξελιξης» - «Νέας Έλξης»)

Όπως δήλωσε στο Left.gr o επικεφαλής της «Συνεξέλιξης», Κώστας Γενιδούνιας, ο οποίος είδε την παράταξη να αυξάνει το ποσοστό της σε σύγκριση με τις προηγούμενες εκλογές από 44% σε 61% (και τις έδρες από 5 σε 7, σε σύνολο 11), «το αποτέλεσμα αποτελεί μεγάλη νίκη για τους μηχανοδηγούς και  την «ΣυνΕξελιξη".

«Παρά τον πόλεμο που δεχτήκαμε από τον κ. Κιουτσούκη (σ.σ.: διαβάστε παρακάτω περισσότερα), το αποτέλεσμα αποτελεί στήριξη στη συλλογική αυτονομία των συνδικάτων και επιβεβαίωση των δυνάμεων που στήριξαν την συμφωνία του περασμένου Δεκεμβρίου της Π.Ε.Π.Ε. με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ», υπογραμμίζει ο ίδιος. 

Για τα βασικά σημεία της συμφωνίας αυτής, είχε μιλήσει στο Left.gr o κ. Γενιδούνιας, τον περασμένο Γενάρη, τονίζοντας ότι αυτή είχε προκύψει μετά από προσφυγή της ίδιας της Π.Ε.Π.Ε. στην Επιθεώρηση Εργασίας για ζητήματα παραβίασης του χρόνου εργασίας και παραβίασης του κανονισμού για τις άδειες των εργαζομένων.

Η πλειοψηφία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών και της ΓΣΕΕ (ΠΑΣΚ-ΔΑΚΕ), αμφισβήτησε τη συμφωνία, ζητώντας την κατάργηση της και προσφεύγοντας στην Τριμερή του Υπουργείου Εργασίας εναντίον της.

«Είναι ενδεικτικό ότι κανένας μηχανοδηγός  δεν κατήγγειλε την συμφωνία που υπέγραψε το Σωματείο μας, παρά μόνο οι συνδικαλιστές των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ -άλλων ειδικοτήτων- που προσήλθαν απέναντι στο Σωματείο μας στο Υπουργείο Εργασίας», σημειώνει ο κ. Γενιδούνιας. 

Τελικά, η απόφαση του Υπουργείου Εργασίας δικαίωσε την Π.Ε.Π.Ε., χαρακτηρίζοντας νόμιμη τη συμφωνία και υποδεικνύοντας ότι ζητήματα διαφωνιών που ανακύπτουν στον εργασιακό χώρο μεταξύ συνδικαλιστικών οργανώσεων, δεν είναι σωστό να λύνονται από το υπουργείο αλλά από το ίδιο το συνδικαλιστικό κίνημα, τονίζοντας πώς η προσφυγή σε τριμερείς για τέτοια ζητήματα είναι ανορθόδοξη.

Η πλειοψηφία της Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (Π.Ο.Σ.), εξέδωσε ανακοίνωση χαρακτηρίζοντας το πόρισμα της τριμερούς, «προσωπικές απόψεις» του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας, Ανδ. Νεφελούδη και συνέχισε τις «συκοφαντικές επιθέσεις» κατά της πλειοψηφίας της Π.ΕΠ.Ε. (δηλαδή της παράταξης «ΣυνΕξέλιξη») «δημοσιεύοντας ακόμα και φωτογραφίες συνδικαλιστών αλλά και συνεργατών του Σωματείου κάτω από υβριστικές λεζάντες», όπως είχε καταγγείλει ο κ. Γενιδούνιας.

Το δικαστικό «φρένο» στον επικεφαλής της ΔΑΚΕ
Και η αντιπαράθεση δεν έληξε εκεί: Λίγο πριν τις εκλογές, ο Γ.Γ. της ΓΣΕΕ, επικεφαλής της ΔΑΚΕ Ιδιωτικού τομέα και της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών, Νίκος Κιουτσούκης, επιχείρησε να μεταφέρει στα δικαστήρια τις συνδικαλιστικές διαφορές και να φιμώσει την παράταξη «ΣυνΕξέλιξη».

Ο «γαλάζιος» συνδικαλιστής κατέθεσε στις 3 Απριλίου αίτηση ασφαλιστικών μέτρων, ζητώντας να «αποκαθηλωθεί» προεκλογική αφίσα της «ΣυνΕξέλιξης» που περιλαμβάνει φωτογραφία του, καθώς και να απαγορευτούν αναρτήσεις που τον αφορούν σε blog που διαχειρίζεται ο απερχόμενος (αλλά και επόμενος, όπως φάινεται από τα αποτελέσματα) πρόεδρος της ΠΕΠΕ, Κ. Γενιδούνιας.

Το αίτημα εξετάστηκε την περασμένη Δευτέρα 16/4, παραμονές της πρώτης ημέρας των εκλογών στην Π.Ε.Π.Ε., και απορρίφθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο της Αθήνας.




Υπενθυμίζεται ότι Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ ισχυρίστηκε στο δικαστήριο ότι δεν είναι υπεύθυνος ο ίδιος για τον λογαριασμό της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών στο facebook, μέσω του οποίου, σύμφωνα με τον κ. Γενιδούνια, «έχουν εκτοξευτεί πλήθος ύβρεων, απειλών ενάντια τόσο στον Πρόεδρο της ΠΕΠΕ, Κ. Γενιδούνια, όσο και στον Γενικό Γραμματέα του Σωματείου των Μηχανοδηγών». Ο κ. Κιουτσούκης ανέφερε ότι η παράταξή του έχει οργανωτική δομή και μετέφερε τις ευθύνες για τις αναρτήσεις της ΔΑΚΕ σε άλλα στελέχη της παράταξης του.

Όπως είχε τονίσει μετά την δικαστική απόφαση ο κ. Γενιδούνιας:

«Η επιλογή της ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών να διασύρει το Σωματείο των μηχανοδηγών στο διαδίκτυο, θα κριθεί -αν επιμείνουν κάποιοι, σε αυτόν τον ατέρμονο δρόμο-και στις δικαστικές αίθουσες, όπου και εκεί θα πρέπει να παρουσιαστεί ο φυσικός εκπρόσωποςτης ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών, καθώς ο Γενικός Γραμματέας της ΓΣΕΕ και σιδηροδρομικός Νίκος Κιουτσούκης, που ανδρώθηκε μέσω αυτής - και με πρόσχημα τις καταστατικές της διαδικασίες-  δεν αποδέχτηκε (έξυπνα για τον ίδιο, καταστροφικά όμως για την παράταξη του) την ευθύνη για την ΔΑΚΕ Σιδηροδρομικών, σε μια πολιτική πράξη που έχει προκαλέσει πολλά σχόλια στον σιδηροδρομικό κόσμο (και όχι μόνο).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου