Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Παρασκευή, 27 Νοεμβρίου 2020

Αναχώρησε σήμερα το 1ο τρένο από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης με προορισμό το dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας

 Σε συνέχεια της δημιουργίας του πρώτου dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας και στο πλαίσιο βελτίωσης της συνδεσιμότητας του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης, αναχώρησε σήμερα το πρωί,
Παρασκευή 27 Νοεμβρίου 2020, το πρώτο τρένο από το Λιμάνι της Θεσσαλονίκης με προορισμό το dry port στη Σόφια της Βουλγαρίας.

Το δρομολόγιο συνολικής διάρκειας 16 ωρών, αποτελεί την έναρξη της πιλοτικής φάσης της συγκεκριμένης υπηρεσίας, που θα διαρκέσει έως τα μέσα Ιανουαρίου του 2021 και κατά τη διάρκεια της οποίας θα τελειοποιηθεί η σύνδεση και οι επιμέρους παρεχόμενες υπηρεσίες. Στο πλαίσιο αυτό, θα ακολουθήσουν εβδομαδιαίες αναχωρήσεις και αφίξεις μεταξύ του Λιμανιού της Θεσσαλονίκης και του Dry Port της Σόφιας, σε συγκεκριμένες μέρες και ώρες, προσφέροντας σταθερότητα και αποτελεσματικότητα στην αγορά.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος – Γενικός Εκτελεστικός Διευθυντής της ΟΛΘ Α.Ε. Franco Nicola Cupolo, δήλωσε: «Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης έχει δεσμευτεί να προχωρήσει στην ανάπτυξη στρατηγικής σιδηροδρομικής σύνδεσης στα Βαλκάνια. Σήμερα ξεκίνησε η απευθείας σιδηροδρομική σύνδεση με το dry port της ΟΛΘ Α.Ε. στη Σόφια της Βουλγαρίας, μέσω της οποίας θα παρέχονται αποδοτικές και αξιόπιστες υπηρεσίες, δρομολόγια και κόστη. Η τακτική σύνδεση σε εβδομαδιαία βάση μεταξύ του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και του dry port στη Σόφια, θα αυξήσει την ανταγωνιστικότητα του λιμανιού και ενισχύοντας την εισαγωγική και εξαγωγική δραστηριότητα θα συμβάλλει σημαντικά τόσο στην τοπική και εθνική οικονομία όσο και στην οικονομία της Νοτιοανατολικής Ευρώπης».


www.thpa.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου