Λέμε ξεκάθαρα ότι....

Οι συνταξιούχοι να απολαμβάνουν την σύνταξη τους και τους κόπους μιας ζωής και οι άνεργοι να βρίσκουν δουλειά.ΟΧΙ στην πρόσληψη συνταξιούχων στον σιδηρόδρομο σε οποιοδήποτε τομέα,δημόσιο ή ιδιωτικό.ΝΑΙ στις προσλήψεις,ΝΑΙ σε επαγγελματίες σιδηροδρομικούς με συγκροτημένα εργασιακά δικαιώματα.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ την αντίθεση μας σε οποιαδήποτε σχέδια προσλήψεων συνταξιούχων.Δηλώνουμε ΞΕΚΑΘΑΡΑ ότι όσοι στηρίζουν αυτές τις επιλογές θα μας βρουν ΑΠΕΝΑΝΤΙ!
Καλούμε τους συνταξιούχους συναδέλφους να σεβαστούν την ΙΣΤΟΡΙΑ και το παρελθόν τους .

Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

ΤΡΑΙΝΟΣΕ : Τροποποιήσεις δρομολογίων προς και στην Βόρεια Ελλάδα

 
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., σε συνέχεια των μέτρων που εξαγγέλθηκαν από την Κυβέρνηση για lockdown 2 εβδομάδων στους Νομούς Θεσσαλονίκης και Σερρών λόγω COVId-19, τροποποιεί τα δρομολόγιά της στη Βόρεια Ελλάδα, όπως περιγράφονται παρακάτω, με ισχύ από Τετάρτη 04/11/2020. Ειδικά
το Θεσσαλονίκη – Σέρρες καταργείται από 3/11/2020

 ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Τα δρομολόγια 50,52,54,58 και 51,53, 55,57 κυκλοφορούν στο τμήμα Αθήνα – Λάρισα – Αθήνα.

 Τα δρομολόγια 56 και 59 κυκλοφορούν στο τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα στους επιβάτες που αναχωρούν από Αθήνα με την αμαξοστοιχία 56 να επιστρέφουν την επόμενη μέρα με την αμαξοστοιχία 59 και, αντιστρόφως, για όσους επιβάτες αναχωρούν από Θεσσαλονίκη.

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ

Αναστέλλονται όλα τα δρομολόγια (600Α & 91) που εκτελούνται με αμαξοστοιχίες & λεωφορεία.

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΣΕΡΡΕΣ

Αναστέλλονται όλα τα δρομολόγια: 3631/3632 από 03/11/2020

 

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΛΑΡΙΣΑ


Παραμένουν σε κυκλοφορία τα δρομολόγια:

1590, 1593, 2592,2595 &

1591, 1592, 2593, 2594


ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΦΛΩΡΙΝΑ

Τα δρομολόγια 81/84, 83/86 κυκλοφορούν κανονικά έως Φλώρινα.

 

Αποζημιώσεις :

Οι επιβάτες που επηρεάζονται από τις τροποποιήσεις των δρομολογίων, που είτε ακυρώνονται, είτε κυκλοφορούν, δικαιούνται αποζημίωσης, με κουπόνι, για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί σε φυσικό σημείο πώλησης, ή επιστροφής στην κάρτα τους, για εισιτήρια web και mobile.

 

1 σχόλιο:

  1. Η ανακοίνωση προκαλεί απογοήτευση. Για άλλη μια φορά για αυτό που συμβαίνει το μάρμαρο σιδηροδρομικά το πληρώνει η Κεντρική με Ανατολική Μακεδονία και η Θράκη. Η σιδηροδρομική μεταφορική εταιρεία είναι ιδιωτική και κοιτά το συμφέρον της εκμεταλλευόμενη την κατάσταση. Είναι όμως ανεπίτρεπτο για την πολιτεία – κυβέρνηση που μοιράζει τα λεφτά, τον ιδρώτα των Ελλήνων (άγονες γραμμές) να ανέχεται την σιδηροδρομική απομόνωση της Μακεδονίας και Θράκης κλείνοντας ευνοϊκά το μάτι στην εταιρεία να καρπωθεί τα εκατομμύρια Ευρώ που δίνει όλα υπέρ της και σε βάρος των Ελλήνων πολιτών. Μήπως αυτό είναι οσμή σκανδάλου;
    Για αυτούς που θα μιλήσουν για μειωμένη επιβατική κίνηση και μειωμένο ενδιαφέρον από τους Έλληνες πολίτες ( μπαίνει η αμφισβήτηση πλέον αν η κυβέρνηση τους βλέπει ως Έλληνες) της Μακεδονίας και Θράκης θα τους πάω όχι μακριά αλλά 4-5 χρόνια πίσω που η αμαξ 90 Θεσσαλονίκη Αλεξανδρούπολη γέμιζε και φορές με όρθιους. Την αμαξ 601 Αλεξανδρούπολη – Θεσσαλονίκη που από την Ξάνθη οι συνοδοί ζητούσαν την διακοπή έκδοσης εισιτηρίων για το υπόλοιπο της διαδρομής λόγω υπερπληρότητας σε καθήμενους και ορθίους. Αυτό δείχνει πως κάποιοι ηθελημένα απαξίωσαν το τραίνο στην περιοχή και όχι οι άνθρωποι των περιοχών αυτών.
    Έρχεται στον νου μου το θέμα του ονόματος με την Βόρεια Μακεδονία που οι καθοδηγούμενοι από το κόμμα ψευτομακεδονομάχοι του καναπέ με την Ελληνική σημαία στο ένα χέρι και την φραπεδιά στο άλλο να σφάζονταν για το η Μακεδονία είναι μία και είναι Ελληνική, δίνοντας και όρκους αγάπης για αυτήν. Σήμερα σιδηροδρομικά που την έχουν κόψει και πάλι από την υπόλοιπη Ελλάδα, που την απαξιώνουν και υποβαθμίζουν καθημερινά, την χωρίζουν από την υπόλοιπη Ελλάδα, τα αετόπουλα με τους όρκους αγάπης την έχουν ξεχάσει. Ίσως επειδή το κόμμα της αρεσκείας τους είναι σήμερα κυβέρνηση.
    Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να τους αγαπήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή